Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
JO discordissa joku fani tosi järkyttynyt, kertoo tavanneensa Jokerit ja WY jossakin (varmaan UK tourilla?) ja kun oli pyytänyt nimikirjoituksia translippuunsa, oli Cn ilmeisesti hieman enemmänkin humalassa lausuttu vastaus ollut että Don't bring that shit to my face.
Huhhuh, jos tämä pitää paikkansa niin ei hyvä... Eikä sovi JO:n imagoon ollenkaan.

vierailija
Miksi Conoriin suhtaudutaan niin nihkeästi? Tuskin syynä on yksi wardrobe malfuction
Hän siis käyttäytyi kateellisesti ja vähättelevästi K:ta kohtaan viisuhaastatteluissa, oli todella epäammattimainen mediassa epäonnistuneen viisuesiintymisen jälkeen.. ja yllä näet tuon tans-lippuasian... Vaikuttaa aika arvaamattomalta tyypiltä, jolla eri ole tunteet hyvin hanskassa

vierailija
no tää ei nyt liity käärijään millään tavalla vaan Joker Out bändiin, ja B varmasti saa olla ystävä K:n ihan Conorin mielipiteestä riippumatta.
Juu, ei vaikuta poikien ystävyyteen millään tavalla. Kyllä B aikuisena saa ihan itse ystävänsä päättää ja omalla vapaa-ajallaan hyppiä K:n luona koska vaan itse haluaa. Ja kyllä Tupenrapinat on yksi sana!

vierailija
Mutta eihän C voi päättää boitsujen puolesta, tulevatko esim NT2 Suomeen. Eikä sitäkään, että käykö K lavalla esittämässä jonkun biisin tms. Eihän manageri lavaesiintymiseen puutu tai siihen, missä pitäisi esiintyä. Yhteistyössä kiertueet ja aikataulut kuitenkin suunnitellaan. JO on sanoneet tulevansa Suomeen and i trust them!

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
En tiedä mikä on cameltoe (tässä kontekstissa), ja tässä vaiheessa en uskalla enää ottaa selvää 😂

Ei nyt vallan hukuta katastrofiajatteluun. Muistakaamme Koiviston sanat tässäkin: Jos emme tiedä miten asiat tulevat menemään, olettakaamme että ne menevät hyvin.

Juuri eilen Boitsu puhui suomea leveästi hymyillen, kiitos Joymuffinin. Siellä Boitsun ja Jokereiden sydämessä on K:lla ja meillä erityinen paikka.

vierailija
Onhan Evekin K:n managerina pärjännyt hyvin vaikka ei ollut aikaisemmin managerina toiminut että ei nyt heti tuomita Conoria. Hän tuntee musiikkiskenen briteissä varmaan hyvin vaikka oma bändi ei olekaan menestynyt, ehkä aikoo vaihtaa alaa jossain vaiheessa managerointi/levy-yhtiöpuolelle?
Joo, ja ulkomailla K:n manageri oli Jesse, jolla ei ollut ymmärtääkseni ennen viisuja (jossa se oli K:n kääntäjä ja jokapaikanhöylä/assistentti) mitään managerointitaustaa. Jos tuttu/ystävä osoittautuu osaavansa managerointijutut niin kyllä se voi toimia.

vierailija
Anteeksi mä en ole edes seurannyt tätä C/WY ja JO keissiä melkein ollenkaan, mutta jostain syystä tää sai mussa aikaan kauhean nauruhepulin. Tää on kuin joku kunnon komediasaippuaoopperakäänne, en kestä! xD
Ehkä C on oikeasti tosi hyvä managerityyppi ja hyvä ihmisten kanssa, mutta kun täällä on vaan puhuttu siitä cameltoesta ym niin tulee tosi huvittava mielikuva. :'D
Jokerilaiset lukivat tätä palstaa aamun ja päivän, kun arvosteltiin niiden strategiaa yms. Illaksi päättivät hankkia sitten uuden managerin. Ja kysytte vielä miksi seuraan näitä jokereita ja K:ta. Tämä on parempaa kuin saippuaoopperaa. 😆

• Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
JO discordissa joku fani tosi järkyttynyt, kertoo tavanneensa Jokerit ja WY jossakin (varmaan UK tourilla?) ja kun oli pyytänyt nimikirjoituksia translippuunsa, oli Cn ilmeisesti hieman enemmänkin humalassa lausuttu vastaus ollut että Don't bring that shit to my face.
Voi apua. Mut siis en ole yllättynyt. Just tällaisen kuvan olen hänestä valitettavasti saanut. Siksi olen niin yllättynyt.

vierailija
Anteeksi mä en ole edes seurannyt tätä C/WY ja JO keissiä melkein ollenkaan, mutta jostain syystä tää sai mussa aikaan kauhean nauruhepulin. Tää on kuin joku kunnon komediasaippuaoopperakäänne, en kestä! xD
Ehkä C on oikeasti tosi hyvä managerityyppi ja hyvä ihmisten kanssa, mutta kun täällä on vaan puhuttu siitä cameltoesta ym niin tulee tosi huvittava mielikuva. :'D
aina vaan tulee käänteitä joihin ei millään osannut varautua. Niin paljon kun siitä cameltoesta on (enimmäkseen pahaa..) puhuttu, niin nyt se on sitten yhtäkkiä jokereiden manageri😅. Watafak indeed.

Yhteistyössä