Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itseäkin häiritsee tapa millä täällä aletaan heti väittää ihmisiä sanotaan nyt vaikka aidoksi jos kirjoittaa mitään ketjun konsensuksesta poikkeavaa. Ihan samoin mietin kun eka kertaa luin että vihataan Suomea mutta suomalaisuutta käytettiin kuitenkin Bojanilta huomion saamiseen. Tottakai niin voi ja saa tehdä mutta miksei tuotakin ajatusta nyt voi sanoa.

vierailija
Parantavia säteitä ja voimia meidän ilopilleri-Jurelle ja muille Joksuille tietysti myös!!

💙💙💙

vierailija
No nyt ainakin taas selvis varmasti, kuka LG: tä yritti ajaa vauvalta pois. Aito miten voit olla niin h omofobinen ja muka shipata kahta miestä? Luuletko että ne vaan kädestä toisiaan pitelee ihmisten kuvitelmissa?
Ei se mitään shippaa. Ja inhoaa Käärijää yli kaiken.

Tietenkin se oli Aito, ei kukaan muu suolla tuollaista vihaa ja aina nimenomaan nimimerkillisiä vastaan.

vierailija
Itseäkin häiritsee tapa millä täällä aletaan heti väittää ihmisiä sanotaan nyt vaikka aidoksi jos kirjoittaa mitään ketjun konsensuksesta poikkeavaa. Ihan samoin mietin kun eka kertaa luin että vihataan Suomea mutta suomalaisuutta käytettiin kuitenkin Bojanilta huomion saamiseen. Tottakai niin voi ja saa tehdä mutta miksei tuotakin ajatusta nyt voi sanoa.
Jos et ulosannissasi havainnut mitään vikaa, niin menepä lukemaan uudestaan. Jos ei vieläkään tule selväksi, niin et taida olla yhteiskuntakelpoinen yksilö. Mutta luulen, että tämä on jo tiedossa. Ja ei sua usko enää kukaan, Aito. Et voi kirjoittaa mustaa valkoiseksi vaikka kuinka inttäisit.

vierailija
Tuskastuttavaa kun joka tuutista tulee nyt noita Finnairin lentotarjouksia. Väkisinkin ajautuu muutaman kerran päivässä sivustolle, ja tulee samalla katseltua vähän muitakin lentoja. Alkoipa nyt sitten houkuttelemaan ihan kauheasti lähteä Barcelonaan Joksuja katsomaan joulukuun alussa... Pitäsköhän tuota käydä lottoa laittamassa :D

vierailija
En tiedä kirjoitteleeko täällä vain Aito vai lisäksi muitakin, mutta se samanlainen kirjoitustyyli on luotu riidan aikaansaamiseksi. On muka huolestumisen ja asiallisen kriitin taakse verhoiltu juuri sen verran veetustelua, että sen sieltä tunnistaa ja se saa aikaan muissa kirjoittelijoissa negatiivisen reaktion. Jos yritettäisiin jättää nämä huomioitta niin säilyisi tunnelma parempana.

vierailija
En tiedä kirjoitteleeko täällä vain Aito vai lisäksi muitakin, mutta se samanlainen kirjoitustyyli on luotu riidan aikaansaamiseksi. On muka huolestumisen ja asiallisen kriitin taakse verhoiltu juuri sen verran veetustelua, että sen sieltä tunnistaa ja se saa aikaan muissa kirjoittelijoissa negatiivisen reaktion. Jos yritettäisiin jättää nämä huomioitta niin säilyisi tunnelma parempana.
Samaa mieltä ❤

vierailija
Olen itsekin tänne välillä kirjoitellut ja kommentoinut juttuja. Viimeksi kommentoin juttua, jonka te luulitte aidon kirjoittamaksi, myös minun vastaukseni oli teidän mielestä aidon oma komppaus omaan juttuun. Tälläkin hetkellä luulette kolmea eri kirjoittajaa yhdeksi ja samaksi aidoksi. Mutta hankalahsn teille sitä on todistaa.

vierailija
Kevät laskeutuu olkapäälleni
Kielo vihreä
Kielo vihreä
Kaikille paitsi minulle
Tiet lähtivät, ja minä jäin
Tähtipäivää ei ole
Tähtipäivää ei ole
Minun seuralaiseni
Hei, tässä on aamunkoitto, tässä on aamunkoitto
rukoilen Jumalaa
Tässä on aamunkoitto, tässä on aamunkoitto
Hei, nyt on Pyhän Yrjön päivä
Enkä ole sen kanssa, jota rakastan
rukoilen Jumalaa
Tiet lähtivät, ja minä jäin
Danicaa ei ole olemassa
Danicaa ei ole olemassa
Minun seuralaiseni
Mainittakoon hänen nimensä
Joka toinen päivä
Joka toinen päivä
Paitsi Đurđevdan
rukoilen Jumalaa
rukoilen Jumalaa

Aww näitä Đurđevdan -laulun sanoja!! Kevättä, kaipausta, VIHREÄÄ... "en ole sen kanssa jota rakastan..." Shippilasein katsottuna (ja sellaisia haluan käyttää) sanat sopivat mitä parhaiten Boitsulle Kn kaipauksen kanavoimiseen... 💚💚💚

vierailija
Olen itsekin tänne välillä kirjoitellut ja kommentoinut juttuja. Viimeksi kommentoin juttua, jonka te luulitte aidon kirjoittamaksi, myös minun vastaukseni oli teidän mielestä aidon oma komppaus omaan juttuun. Tälläkin hetkellä luulette kolmea eri kirjoittajaa yhdeksi ja samaksi aidoksi. Mutta hankalahsn teille sitä on todistaa.
Ja vauvalla on nimimerkillinenkin sanonut että luultiin aidoksi ja myös minua on luultu. Vttu mitä vänkäystä taas sivutolkulla. Ponihuumorikin oli parempaa.

vierailija
Jos et ulosannissasi havainnut mitään vikaa, niin menepä lukemaan uudestaan. Jos ei vieläkään tule selväksi, niin et taida olla yhteiskuntakelpoinen yksilö. Mutta luulen, että tämä on jo tiedossa. Ja ei sua usko enää kukaan, Aito. Et voi kirjoittaa mustaa valkoiseksi vaikka kuinka inttäisit.
Tämä on juuri tyypillistä tässä ketjussa. Ei voida hyväksyä että moni ihminen voi olla jostain asiasta samaa mieltä vaan kaikki on sitten Aitoja. Mitään muuta mahdollisuutta ei ole.

vierailija
Ja sinä tiedät, että eri kirjoittajia on 3 kpl.... miten? Muuten kuin siis niin että kirjoittelet jutut itse tai kirjoittelet jonkun kanssa yhdessä? 😃

vierailija
Mistä sä tiedät että heitä on kolme 🤣🤣🤣

Kaikki sun sivupersoonia, Aito?
Muista nyt kumminkin että olet itsekin se ihan sama Aarni, kuten me muutkin palstailijat.

vierailija
Onko meillä tietoa siitä, pyysikö eilinen yleisö Bojania esittämään nimenomaan ton D-alkuisen biisin? Jos niin, minkäköhän takia? Siis onko sillä ihan erityinen asema serbikulttuurissa?

Mietin, mikä olisi vastaavanlainen biisi meillä, jonka teinitkin osaisivat, mutten kyllä keksi.

Yhteistyössä