Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta miksi ylipäätään pitää härnätä? Mikä siihen motivoi? Huomionhakuisuus? Yksinäisyys? Antisosiaalinen persoonallisuus? Huono itsetunto? Tarve ylentää itseään muita alentamalla? Voisikin tulkita että "härnääjä" itse on heikko luonne, kun ei kestä sitä että jotkut saavat nautintoa näistä ihailemistaan tyypeistä tai shippauksesta.
No toi viimeinen se ei ainakaan ole. Itse shippaan aika tiiviisti ja välillä keskustelen mukana, välillä härnään ihmisiä. Se erottelee oikeasti lämpimät niistä, joilla on heti nyrkit pystyssä ja myös syvällisesti fiksut ja omilla jaloillaan seisovat niistä, joilla menee heti tunteisiin ja mysö alkavat samantien itse käyttäytyä pahasti takaisin.

vierailija
Eri. Minusta sellaisessa tapauksessa, kun täällä on paljon tietynlaista mielipidettä ja itsellä aivan erilainen näkemys, olisi kiva jos olisi sallittua ihan vaan todeta muille se oma mielipide. Kaikki muut ovat todennäköisesti eri mieltä, mutta saisin kuitenkin sanotuksi, mitä mieltä itse olen. Viimeksikin tällaisessa tapauksessa joku taas (minusta se kuulosti ylimieliseltä) tuli ilmoittamaan muille, että älkää välittäkö trollista. Miksi ei voi vain hyväksyä, että siinä joku oli sitten eri mieltä. Ei olisi tullut mitään kiistaa.
Joskus tarve sanoa mielipide ääneen ei tarkoita sitä että se mielipide on kannattavaa tai arvokasta sanoa ääneen juuri siellä missä sillä hetkellä olet. Eihän kukaan mene vegaaniravintolaankaan ja kailota siellä suureen ääneen, että "mä en muuten sitten syö mitään kanin ruokaa. Tehkää mulle pihvi!" Et varmasti saa pihviä vaan kiukkuisia katseita. Saadaksesi pihvin kannattaa mennä pihviravintolaan. Miksi siis menisit shippipalstalle ja huutaisit siellä "Toi sun kuvitelma shipistä ei ole totta!" Silloin pitää hyväksyä että muut närkästyvät tästä mielipiteestä, koska juuri shippi on tuonut heidät paikalle.

vierailija
Morgan ja Kovis ovat Apple musicissa.
Mutta eivät Spotifyssa eikä Youtubessa K:n kanavalla. Ne on bonus trackeja, mikä tarkoittaa että K ja tiimi ei ole pitänyt niitä sen arvoisina tuotoksina että niitä olisi kannattanut julkaista sinkkuina CCC:n vanavedessä (mikä on oikein heiltä, ne vaikuttaisivat liian lässähtäneiltä siinä kontekstissa) mutta halusivat saada ne jollain tapaa julkaistua.
Samoin luulen että he eivät aio julkaista alle 2 minuuttista biisiä Huhhahhei:n ja ICIP:in vanavedessä, sekin olisi aika lässähtänyttä. Se saa paremmin oman arvonsa ei-sinkku julkaisuna.

vierailija
Joskus tarve sanoa mielipide ääneen ei tarkoita sitä että se mielipide on kannattavaa tai arvokasta sanoa ääneen juuri siellä missä sillä hetkellä olet. Eihän kukaan mene vegaaniravintolaankaan ja kailota siellä suureen ääneen, että "mä en muuten sitten syö mitään kanin ruokaa. Tehkää mulle pihvi!" Et varmasti saa pihviä vaan kiukkuisia katseita. Saadaksesi pihvin kannattaa mennä pihviravintolaan. Miksi siis menisit shippipalstalle ja huutaisit siellä "Toi sun kuvitelma shipistä ei ole totta!" Silloin pitää hyväksyä että muut närkästyvät tästä mielipiteestä, koska juuri shippi on tuonut heidät paikalle.
Mun mielestä se taas tavallaan kuuluu anonyymeille keskustelupalstoille, että toi pihvihuutelija saa sanoa, että olen muuten tätä mieltä. Tai että haluan pihvin. Sinun kannattaisi miettiä, miksi koet niin suurta tarvetta miellyttää heti sitä pihvinsyöjää, ettet osaa esim antaa hänen vain olla. En mä ainakaan piittaa, siinähän haluaa pihviään.

vierailija
Mutta eivät Spotifyssa eikä Youtubessa K:n kanavalla. Ne on bonus trackeja, mikä tarkoittaa että K ja tiimi ei ole pitänyt niitä sen arvoisina tuotoksina että niitä olisi kannattanut julkaista sinkkuina CCC:n vanavedessä (mikä on oikein heiltä, ne vaikuttaisivat liian lässähtäneiltä siinä kontekstissa) mutta halusivat saada ne jollain tapaa julkaistua.
Samoin luulen että he eivät aio julkaista alle 2 minuuttista biisiä Huhhahhei:n ja ICIP:in vanavedessä, sekin olisi aika lässähtänyttä. Se saa paremmin oman arvonsa ei-sinkku julkaisuna.
Niin, eli miksi teillä on nuo paska-alustat eli no lähinnä siis Spotify.

vierailija
Mistäpä sen tietää ja motiiveja on varmasti monia. Vastaamalla niihin saavat jokatapauksessa sen mitä hakevat.
Niin, nimenomaan. Mitä sillä motiivilla on väliä? Jos joku haluaa härnätä ihmisiä, niin on vähän hassua heti sitten mennä siihen, eikä tunnista, että henkilö vain haluaa härnätä, eikä siihen kannata reagoida ollenkaan.
Eikä ainakaan alkaa sössöttää vihapuheesta, koska kyseessä on eri asia. Sehän se on netissä, että et saa härnääjää ns. kiinni. Et voi oikein voittaa. Reagoitpa miten tahansa annat vain härnääjälle sen raktion, mitä tämä hakikin.
Ei härnääjä tosissaan mitään kirjoittele. Vaan sellaista, mistäö tietää saavansa sen reaktion. Ja hän tietää, että pysyy koko ajan anonyyminä, eikä kohde pääse hänen oikeaan persoonaansa käsiksi.(toisin kuin irl)
Ja siis parhaiten härnäämisen lopettaa mielestäni aito, fiksu ystävällisyys. Tai sitten reagoimattomuus.

vierailija
Niin, eli miksi teillä on nuo paska-alustat eli no lähinnä siis Spotify.
Mä käytän kaikkia eri tarkoituksiin. Applesta ostan musiikit omaan kokoelmaan (joo myös Kovis ja Morgan löytyy, kuten muutakin K:n tuotantoa), Spotifyssa on helpompi sitten järjestellä soittolistoja, myös niistä kappaleista jotka jo olen ostanut Applen puolella, ja Youtubessa on musavideot.

vierailija
Eiköhän kuka tahansa sivistynyt ja fiksu ihminen tajua, että irl tuollainen huutelija joko trollaa tai on niin tyhmä, ettei voi ottaa vakavasti. Kummassakaan tapauksessa ei ole mitään tarvetta ryhtyä palvelemaan tai reagoimaan.

vierailija
En nyt tarkoittanut tuon tyyppistä mielipidettä, joka on aivan vastaan ketjun pääideaa.

vierailija
Mulle tuollainen kommentti on korkeintaan haaste. Siis haaste selittää, miksi toimin niin kuin toimin (ja että sen takia sanoja on hölmö, koska ei tajua sitä ilman rautalangasta annettavaa mallia). Jos koen mitään kiinnostusta reagoida. Ei tulisi mieleenkään närkästyä.

vierailija
Se, että mä pääasiassa härnään ihmisiä täällä, enkä tarkoita pahaa, kun kommentoin veetuillen ei ole palstoilla tajuttu lähes ollenkaan... Se huvittaa minua. Ihmiset on niin tosissaan... No, olin mäkin housukuvasta.
Ihmiset ryhtyvät itse käyttäytymään pikkusieluisesti ja kirjoittavat näppistä hakaten ilkeästi minulle, luullen, että ihan tosissani kirjoittelen kaikki kommenttini.. Onhan se hupaisaa, että heissä on ikään kuin narut, että nyi tästä, niin tämä ihminen ryhtyy sanomaan, että olet psykoosissa, avun tapeessa ym.
Sanovatko niin jokaisesta, jolle suuttuvat?

vierailija
Mä luulen toi "Ihan Sama" ei tule sinkkujulkaisuksi, vaan on Koviksen ja Morganin kanssa täyttö/bonusbiisiä. Tunteidenpurkamisbiisi, jota voi vetää silloin tällöin keikoilla. Pituuskin on alle 2 minuuttia, ja biitti on melko yksinkertainen.
Ja kuulostaa tosiaan samanlaiselta kuin keväällä esitetty versio, josta K sanoi ettei ole varma tuleeko levylle. Mikä viittaa että tulee ehkä bonus trackina levyn ostaville. Kyllähän K vetää silloin tällöin Koviksen ja Morganinkin livenä vaikka ovat vain bonustrackejä mixtapella, eivätkä edes Spotifyssa.
Enkä usko että kyseessä on Miken mainitsema xxxxx-suosikki , sillä tuskin tuolla tavalla hymiön kanssa ois tiisattu biisiä josta nimi on jo julkisesti tiedossa (Ihan Sama), ja joka lisäksi on kappale jota K itse ei välttämättä pidä edes levylle sopivaksi.
Tumpussa myös spekuloidaan että voi olla pelkkä live-kappale, jonka K esittää silloin kun siltä tuntuu.
itse veikkaan etä bonusbiisinä julkaistaan studioversiokin jossain vaiheessa. Voisi levyllekin päästä täytteeksi, mutta jos levyllä on jokin teema (biletys CCC:n ICIP:in ja HHH:n perusteella xD) niin täytteenkin pitää sopia teemaan jotenkin.

vierailija
Se, että mä pääasiassa härnään ihmisiä täällä, enkä tarkoita pahaa, kun kommentoin veetuillen ei ole palstoilla tajuttu lähes ollenkaan... Se huvittaa minua. Ihmiset on niin tosissaan... No, olin mäkin housukuvasta.
Ihmiset ryhtyvät itse käyttäytymään pikkusieluisesti ja kirjoittavat näppistä hakaten ilkeästi minulle, luullen, että ihan tosissani kirjoittelen kaikki kommenttini.. Onhan se hupaisaa, että heissä on ikään kuin narut, että nyi tästä, niin tämä ihminen ryhtyy sanomaan, että olet psykoosissa, avun tapeessa ym.
Sanovatko niin jokaisesta, jolle suuttuvat?
On täällä oikeasti sellaisia raivareitakin nähty, mutta itseäni huvittaa se kun kaiken maailman poneille ym. hahmoille sanotaan tuota "hae apua", ihan niin kuin ne tekstit ei olisi pilkettä silmäkulmassa härnäten kirjoitettu.

Yhteistyössä