Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aah, missä se nyt oli se shippikierron kaava? Taas ollaan henkisessä krapulassa hyvän keikan jäljiltä, niin yhtäkkiä K ja B ei varmaan ikinä näekään enää, shippaus on häpeällistä ja oikeastaan mitään kivaa ei ole odotettavissa.

Että eiköhän jatketa.

vierailija
Turhaa hyvesignalointilätinää.
No nimenomaan.
Ja mulle kyllä Kärden sinkkuudella on merkitystä. Sillä nyt on käynyt niin ikävästi, että kiihotun tästä henkilöstä aivan tavattomasti ja olen jotenkin parasosiaalisesti kiintynyt häneen. (Juu tiedän ettei mitään jakoa mulla) Mutta kuitenkin omat fantasiat tuntus vielä höhlemmältä jos hän ois the sormus sormessa. Et semmosta

vierailija
Mulla on sellainen fiilis, ettei näitä (K&B) nähdä enää aikoihin yhdessä.
Ja etteivät jatka yhteisen kiertueenkaan kanssa. Tosin K:n amatöörimäiselle otteelle voisi Jokereiden professionaalimpi ote tuoda apua uralla ja Jokereille taas K:n isompi seuraajakunta.
Mutta minusta vaikuttaa siltä, etteivät halua viedä juttua siihen, että osa ihmisistä alkaisi tosissaan uskoa heidän olevan jotenkin rakastuneita ja sen takia eivät halua tulla nähdyiksi yhdessä. Tuntuu myös, ettei yhteistyö tule kiinnostamaan heitä.
K ja B jatkavat kollegiaalisten välien ylläpitoa yksityisesti ja siinä kaikki.
Jos Jokerit tulevat Suomeen tulevat sen liittymättä Kärtsään. Näkevät ehkä Jeren jossain ja siitä lyhyt kontsa someen.
Nyt täytyy kommentoida, että ei minusta JO tapa tehdä asioita ole mitenkään professionaalimpi tai K:n amatöörimäinen. Jos K olisi amatöörimäinen tuskin olisi pystynyt vetämään näin paljon keikkoja, uutta musiikkia, hyväntekeväisyyttä ja mainoksia. Itseasiassa paljon enemmän töitä kuin JO viisujen jälkeen. Erilaisia artisteja kyllä ovat.

vierailija
Nyt täytyy kommentoida, että ei minusta JO tapa tehdä asioita ole mitenkään professionaalimpi tai K:n amatöörimäinen. Jos K olisi amatöörimäinen tuskin olisi pystynyt vetämään näin paljon keikkoja, uutta musiikkia, hyväntekeväisyyttä ja mainoksia. Itseasiassa paljon enemmän töitä kuin JO viisujen jälkeen. Erilaisia artisteja kyllä ovat.
No eihän ne osanneet edes Eurotouria suunnitella logistisesti järkevään järjestykseen.

vierailija
En kysynyt tai pohtinut tuota, vaan että mitä se sillä voittaa, jos meillekin on ihan sama, onko se parisuhteessa vai ei. Että keitä ne hc-fanit on, joille asialla on merkitystä? No, ehkä ei-shippaajia.
Ehkä sen että voi lavalla heittää noita sinkkujuttujaan? En tiedä huvittaisiko ne suurinta osaa jos tiedossa olisi että on puoliso. Ainakin se saisi kaikenlaisia spekulaatioita aikaiseksi "että nytkö se on eronnut" jne. Kaikille ei ole selvää että K on hahmo ja eivät seuraa muutenkaan niin kuin me. Antaahan se sinkkuus paljon välispiikkejen aiheita bileväelle. Välttämättä parisuhdehöpinät ei kiinnostaisi niinkään.

Itsekkin kyllä joskus vauvalle kirjoitin että miksi artistin pitäisi olla jotenkin saatavilla ja mitä se tuo lisää. En oikein itsekkään tiedä vastausta.

vierailija
Olin Apollossa, ja multa meni kyllä ohi, jos K mainitsi tv-ohjelmista TTK:n. Mut ei siinä, en muutenkaan muista kaikkea siitä puhetulvasta 😄 Olis kyllä mahtia, jos hän esiintyisi TTK:ssa (ja toivon mukaan jonakin vuonna myös olisi mukana oppilaana 🙏)

vierailija
Ihanaa keikkamatkaa sinulle, Joymuffin! Nauti illasta, toivottavasti sujuu kaikki mallikkaasti 😊 Odotamme innolla raporttiasi ❤

Olisi myös mielenkiintoista kuulla ihan muutamalla lauseella reissun jälkeen tuosta bussimatkasta, jos haluat jotain siitä jakaa! Itseäni kiinnostaa maata pitkin matkustaminen. Minulta löytyy kokemuksia hieman lyhyemmistä bussimatkoista EUn sisällä, ja kuulisin mielelläni lisää vähän erilaisestakin kokemuksesta! Rajamuodollisuudet, mahdolliset tauot tms.

Yhteistyössä