Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten tuo Sampitar vaan kävelee jonoa kuvaten ja sit tyynen rauhallisesti marssii sisään ihan ovelle asti😳 Ei sentäs kehdannut ccctytön eteen mennä, mut varmaan aika alkuun jää jonossa.

vierailija
Mitähän sitä tällä kertaa keksisi syyksi puolisolle, kun taas kerran jään tuijottamaan konetta nukkumaanmenoaikaan
Tämä ja peiton alla kännykän katsominen, tai vessaan meno puhelinta katsomaan naurattaa, samaistun:D tai sitten kysymys siitä, että mikä naurattaa, jos on nähnyt just jonku hauskan kommentin.

Terveisiä muille kaappishippareille!

Tänään muuten just siirsin keväältä ja kesältä screenrecordeja, joita olin ottanut storeista. Enää en oo, pelkät linkit vaan, kun yleensä jostain ne löytyy. Silloin ei ollu mulla vielä tumblria, twitteriä yms..

Ja niitä videoitahan oli 66 kpl, +3 gigan edestä. Hups.

Googlasin myös, voiko kansion laittaa koneella salasanan taakse. Kaikkea tässä tulee tehtyä..

vierailija
Ihanasti ilmaistu tämä<3

"joillekin seksikäs tarkoittaa ilmeisesti yksinomaan niukkaa ja paljastavaa ja nimenomaan siihen tulisi pyrkiä, kun pukeutumisella voidaan ilmaista monia muitakin asioita ja silti olla."

Täällä on kyllä paljon hienoja ja kauniisti ilmaistuja ajatuksia monista aiheista. Kiitti, kun kirjoittelette ja jaatte niitä<3
Ainakaan mulle seksikäs ei missään tapauksessa tarkoita niukkaa ja paljastavaa. Päinvastoin. Silti en innostunut K n väljästä asusta. Taas vedetään mutkia suoriksi. Mulla vaan on erilainen käsitys siitä, mikä kärtsän päällä näyttäisi hyvältä.

vierailija
Hei. Pahvipää kyltti tyyppi täällä hei. 2 henkilöä on tänään keikalla Bojan ja Kärtsä paidassa.
Heiiii!!! Jännitys tiivistyy;D Kiitos sulle, ja hauskaa, että menette keikalle! Kyllä tässä nyt täytyy sitten valvoa liven ääressä:D ei mut oikeasti Apollon keikka ois hauskaa nähdä etälivenä! On tää etäkeikkailu rankkaa, varsinki arkena:O kaiverran täällä sulle ja teille just kunniakylttiä laivaan!

vierailija
Olkaa hyvä vaan kaikki ja kiitos taas kivasta seurasta. Mulla jää livet katsomatta, kun pitää jaksaa töihin. Katellaan taas viikonloppuna kun vuorosta selviän. Kivaa liveä valvojille.
LG

vierailija
Ainakaan mulle seksikäs ei missään tapauksessa tarkoita niukkaa ja paljastavaa. Päinvastoin. Silti en innostunut K n väljästä asusta. Taas vedetään mutkia suoriksi. Mulla vaan on erilainen käsitys siitä, mikä kärtsän päällä näyttäisi hyvältä.
Sinulla on oikeus käsityksiisi ja toisilla toisenlaisiin. Pointti oli varmaan siinä että pukeutumisella voidaan ilmaista monenlaista ja monen mielestä asu näytti hyvältä kuten suosio tumblrissa osoitti. Se on myös jännä että jotkut kirjoittaa ”näytti koomiselta” kuin se olisi yksinkertaisesti negatiivista. K on koominen hahmo se kuuluu hänen brändiinsä, myös sellaisia sävyjä hänen pukeutumisessaan saa olla ja se on monen mielestä kuumaa.

vierailija
Olkaa hyvä vaan kaikki ja kiitos taas kivasta seurasta. Mulla jää livet katsomatta, kun pitää jaksaa töihin. Katellaan taas viikonloppuna kun vuorosta selviän. Kivaa liveä valvojille.
LG
Vauvalla on taas aika myrkyllinen meno ja joku solvaa sinuakin taas siellä. Alkaa jo tuntua siltä, että sieltä halutaan ajaa kaikki nimimerkilliset pois yksi kerrallaan sekä sen lisäksi tyrehdyttää kaikki keskustelu ja varsinkin huumori. Toivottavasti jaksat ja viitsit käydä siellä jatkossakin.❤

vierailija
Vauvalla on taas aika myrkyllinen meno ja joku solvaa sinuakin taas siellä. Alkaa jo tuntua siltä, että sieltä halutaan ajaa kaikki nimimerkilliset pois yksi kerrallaan sekä sen lisäksi tyrehdyttää kaikki keskustelu ja varsinkin huumori. Toivottavasti jaksat ja viitsit käydä siellä jatkossakin.
Joku tai jotkut ovat ottaneet ketjun silmätikukseen ja haluavat keskustelun loppuvan kokonaan.

vierailija
d
Upeita!!!! En oo tiennytkään, että tällaistakin on! Ja vaan murto-osan oon nähny noista kuvista, kun ilmeisesti vaan tietyn tyyppiset kuvat jaetaan sinne:p

Upea esim tuo KostopitsiK!

Sellainen ajatus heräsi, että miten ois tällainen t-paita fanilahjana Klle ja/tai Blle? Kun kaikkia hylkeitäkin sun muuta annetaan. Tätä en siis ajattele pahvibojanina tms vaan ihan ilostuttamaan heidän vapaa-aikaa.

Klle hänestä itsestään tehtyjen lisäksi vois olla Tavastia 1ltä esim. https://www.redbubble.com/shop/ap/147114955 tai ratatata-kohtaus

Blle ois hauskana huumoripitoisena https://www.redbubble.com/shop/ap/149717474 tai sit joku yhteinen tai pelkkä K.

Näin terveiset Suomesta -lahjana:D käyttäkööt sitä jos haluaa, ja ainakin ananaslongerosta oli innoissaan ja säteili!

vierailija

Uutta tietoa
Tää oli aika hauska kommentti tumpussa:

"#Bojan ’’a ’hello’ tells me a lot about the person’’ Cvjetićanin"
Eikös B sanonu näin tatuointihaastattelussa.

Tuli myös mieleen, että f*ck you Bojan -teema alkoi esim NT-lavaheittoa huomattavasti aiemmin.

Oliko arveltu, että se naurun syy ois, että kuulostaa pojan? Muuta en keksi. Ellei Bojan ilmeillyt jotain:D

vierailija
Tää oli aika hauska kommentti tumpussa:

"#Bojan ’’a ’hello’ tells me a lot about the person’’ Cvjetićanin"
Eikös B sanonu näin tatuointihaastattelussa.

Tuli myös mieleen, että f*ck you Bojan -teema alkoi esim NT-lavaheittoa huomattavasti aiemmin.

Oliko arveltu, että se naurun syy ois, että kuulostaa pojan? Muuta en keksi. Ellei Bojan ilmeillyt jotain
Naurun syy taisi olla Jan ja Bojan. Että on niin samankaltaiset nimet.

Yhteistyössä