Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojanin kohdalla tulee mieleen, että mahdollisesti halusi vaan olla rauhassa.

Paniikkikohtaus helposti jättää herkkyyden siihen. Ei se ole mikään nopeasti poistuva vaiva. Voi olla, että se kaikki kiire ja paine nostatti samoja oireita esiin tai vaan tajusi tarvitsevansa rauhaa.

Voihan se olla, että.oli Thaimaassa mukana muttei halunnut olla esillä. B on kokoajan esillä. Bändi ja crew kuvaa kokoajan häntä. Suurin osa materiaalista oli ainakin jossain vaiheessa häntä. Varmaan aika painostavaa
Viimeinen kappale. Tätä minä ihmettelen suuresti, miksi ihmeessä Jokerit kuvaavat koko ajan backstagella, keikkojen ulkopuolella (ei siis vapaa-ajalla), mutta keikkamatkalla syömässä, juomassa yms., ei pelkästään keikkoja. Ja sitten vielä kaikki julkaistaan osittain varmaan editoimattakin. Jotenkin ahdistavaa, kun et tiedä, kuvataanko sinua, kun vaihdat vaatteita tai kaivat vaikka nenää sormella. Ainakin jossain materiaaleissa B. näyttää aika kypsältä kameran edessä.

vierailija
Mietin vaan, että voisiko Bojanin muuttuneet suunnitelmat johtua ihan vain hänen temperamentti tyypistään tai sitten vain yksinkertaisesti siitä, että suunnitelmat vain sattuivat muuttumaan? Mä olen aika ex tempore ihminen ja mun suunnitelmat saattaa muuttua ihan lennosta. Mietin vaan, että voisiko Bojan olla samanlainen. Vaikuttaa välillä vähän rauhattomalta ja menevältä kaverilta. Mussa on näitä samoja piirteitä. Voi toki myös olla, että hän vietti osan ajastaan Thaimaan auringon alla, mistäs sitä tietää. Syy saattaa olla täysin looginen, eikä siihen välttämättä liity pieninkään draamaa tms.

vierailija
Viimeinen kappale. Tätä minä ihmettelen suuresti, miksi ihmeessä Jokerit kuvaavat koko ajan backstagella, keikkojen ulkopuolella (ei siis vapaa-ajalla), mutta keikkamatkalla syömässä, juomassa yms., ei pelkästään keikkoja. Ja sitten vielä kaikki julkaistaan osittain varmaan editoimattakin. Jotenkin ahdistavaa, kun et tiedä, kuvataanko sinua, kun vaihdat vaatteita tai kaivat vaikka nenää sormella. Ainakin jossain materiaaleissa B. näyttää aika kypsältä kameran edessä.
Joo, mun mielestä jotkut noista
Discordin backstage-matskuista on aika tunkeilevia, kuvataan melko yksityisiä hetkiä ja joskus ilman et näyttävät olevan siitä tietoisia. Mut kaipa ovat asian kanssa fine, kun ovat antaneet tälle siunauksensa ja varmaan valitsevat ne videot, jota Google drivessa julkaistaan. 🤷

vierailija
Lähinnä vittuilua se on ollut minusta ja tosiaan noihin vaatteisiin voi olla montakin syytä. Eikä sillä väliä. Hänellä on oma tyyli pukeutua ja oikeus valita mitä haluaa oli syyt sitten mitkä vaan
Ei se ainakaan minulla ole ollut vittuilua. Täällä saa olla tosi varovainen ja oikeastaan on aika varmaa, että syytetään ties mistä, jos sanoo jotain joka poikkeaa enemmistön mielipiteestä. Mullakin lippu taas K n keikalle 11.11. oon tavannut hänet, empaattinen ja mukava tyyppi. Silti kai voin olla eri mieltä hänen vaatetuksestaan.

vierailija
Sekin missä on housut auki ja rentouttaa ääntään. Vaikka myöhemmin julkaisi ilmeisesti itse sen (?) Ei näytä siltä, että olisi kuvattavana silloin halunnut olla. On varmaan mukavuuden vuoksi avannut ne aika istuvat housut.

vierailija
Ei se ainakaan minulla ole ollut vittuilua. Täällä saa olla tosi varovainen ja oikeastaan on aika varmaa, että syytetään ties mistä, jos sanoo jotain joka poikkeaa enemmistön mielipiteestä. Mullakin lippu taas K n keikalle 11.11. oon tavannut hänet, empaattinen ja mukava tyyppi. Silti kai voin olla eri mieltä hänen vaatetuksestaan.
Monet kommentit oli todella ikäviä. Sinun kommentista en tiedä

vierailija
Siis Karmenilla on sellainen somestrategia, jossa hän kuvaa videomateriaalia bändistä, videot jaetaan discordiin ja fanit voivat joka viikko tehdä tiktokedittejä jaetusta raakamateriaalista. Joka viikko eniten katseluja saaneiden edittien tekijät voittaa palkintoja.

vierailija
Mä jotenkin saan kuvan että nuo discordin materiaalit on suunnattu lähinnä ulkomaisille nuorille jotka tosiaan tekee niistä tiktokedittejä. Enkä tiedä miksi saan kuvan että ulkomaisille. Mutta laajempaa yleisöä noilla ei JO kyllä tavoita. Jos miettii että tarvitsisivat Eurooppaa myös muutakin uutta yleisöä kuin tällä hetkellä vanhat kotimaan fanit ja viisuista tarttuneet uudet.

vierailija
Pahoittelen jos tämä oli jo käsitelty. Tämän postauksen ( https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/732880384895893504/important-question-did-bojci-go-and-visit-his?source=share ) kommentissa mainitaan, että Bojan ja muut olivat todentotta Wienissä menossa katsomaan 'vauva'hyljettä, mutta joutuivat perumaan tuntiessaan tulevansa kipeiksi. Hitsi kun olisi ollut ihana nähdä kuva tuosta hylkeestä ja Bojanista lapsensa kanssa
Twitteristä löytyy asiasta kysyneiden kommentit

vierailija
Mä jotenkin saan kuvan että nuo discordin materiaalit on suunnattu lähinnä ulkomaisille nuorille jotka tosiaan tekee niistä tiktokedittejä. Enkä tiedä miksi saan kuvan että ulkomaisille. Mutta laajempaa yleisöä noilla ei JO kyllä tavoita. Jos miettii että tarvitsisivat Eurooppaa myös muutakin uutta yleisöä kuin tällä hetkellä vanhat kotimaan fanit ja viisuista tarttuneet uudet.
Discordin materiaalit on suunnattu faneille jotka ovat siellä discordissa ja nimenomaan tuota editointikisaa varten. Ei niitä ole tarkoitettu julkaistavaksi sellaisenaan. Ajatus on siinä että niistä tehtävät faneditit saavuttaisivat laajempaa yleisöä Tiktokissa. Minusta ongelma on siinä ettei editoiduissa videoissa juuri käytetä JO:n musiikkia eikä JO:n Tiktok-tililtäkään löydy äänikirjastoa.

vierailija
Bojan ainakin euroviisujen aikaan osasi sanoa, jos haluaa yksityisyyttä, eikä tahdo että kuvataan.

vierailija
Pahoittelen jos tämä oli jo käsitelty. Tämän postauksen ( https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/732880384895893504/important-question-did-bojci-go-and-visit-his?source=share ) kommentissa mainitaan, että Bojan ja muut olivat todentotta Wienissä menossa katsomaan 'vauva'hyljettä, mutta joutuivat perumaan tuntiessaan tulevansa kipeiksi. Hitsi kun olisi ollut ihana nähdä kuva tuosta hylkeestä ja Bojanista lapsensa kanssa
Hiton flunssa, ois ollut kyllä niin priceless matskua, jos siis oikeasti olivat menossa katsomaan hyljettä. 😟

vierailija
Tajusin etten tiedä toimivatko prepaidini (Suomi tai paikallinen) Serbiassa, kun se ei ole EU-maa. Hotellissa on Wlan, mutten luota siihenkään, niin jos minusta ei kuulu huomisen aamun jälkeen, niin älkää huolestuko tai mitään. :D

- Joymuffin

Yhteistyössä