vierailija
Erikoinen päivä kun täällä on enemmän jankkausta kuin vauvalla. Taidan mennä sinne rauhallisen keskustelun pariin. Itse asiassa evakko vaikuttaisi lähestyvän loppuaan.
Oijoi. Haluaisin kyllä päästä Käärijän naamaan ja muuallekin hieromaan pahvi-Bojania . Olisi JOULU.En mä mistään Käärijän spiikeistä nolostu, todellakaan, vaan tälläisistä fanien puolesta väkisin Käärijän ja Bojanin naamaan tapahtuvasta shipin hieronnasta. Siinä on vissi ero mikä ei ilmeisesti ole sinulle lainkaan selvä.
En kyllä usko, että soppansa uhrasi voidakseen kommentoida kärtsää.Eikös se julkaissut sen kaatunut keitto kuvan pyykkistoorin jälkeen? Vihjasi sillä että "soossit" oli paidalla ja K hoida homma kun olet sotkun aiheuttanutkin.
Muistanko tosiaan väärin, että täällä aiemmin ei ollut niin tiukka kuri shippauksen suhteen.Janin ja Pasin puutarha nyt taitaa kuule olla nimenomaan juuri se.
Eli usutat nettikiusaamiseen muita?Jos joku livettää Apollosta, niin ota sitten pahvipään pitelijä hyvin kuviin, niin nähdään kaikki miltä kunniapelle näyttää.
Voisit nyt jo olla hiljaa. Alkaa vaikuttaa eliittikerhon jutuilta, ja Kärtsäri kertoikin jo oman mielipiteensä heistä.Jos joku livettää Apollosta, niin ota sitten pahvipään pitelijä hyvin kuviin, niin nähdään kaikki miltä kunniapelle näyttää.
Mielenkiinnosta ja ystävällisyydellä pohdin; mikä sinua siinä kiusaannuttaa, osaatko avata tätä? Kun eivät K ja B näytä kiusaantuneen, joten mietin että sen täytyy tulla jostakin kokemastasi. Ei ole pakko jatkaa tästä jos se ei tunnu hyvältä mutta ajattelin että siitä voisi olla itsellesi hyötyä…No minä fanina kiusaannun, riittääkö se?
Niinpä.Voisit nyt jo olla hiljaa. Alkaa vaikuttaa eliittikerhon jutuilta, ja Kärtsäri kertoikin jo oman mielipiteensä heistä.
Onhan siellä varmaan porukkaa jonottamassa, mutta yllättävän usein pääsee suht eteen (keikkapaikasta riippuen) esim vähän sivummalle vaikka ei jonoon ehtisi kovin aikaisin. Ja lavalta näkee kyllä tosi kauas yleisöön, keikkapaikasta tämäkin vähän tosin riippuu.Tosin jos ihmiset jonottaa taaas tyyliin aamu viidestä asti saatan olla liian takana kyltin kanssa kun en kyllä.ehdi jonottamaan aamusta
TämäTuntuu, että kummallisen paljon nyt tänään etsitään kaikesta negatiivista ja halutaan täällä määräillä, kuinka K ja B pitäisi käyttäytyä, ja samoin kuinka muiden fanien tulisi toimia.
Eikö täälläkin edelleen ole tarkoitus shipata ja fiilistellä? Olisi mukava, jos jokainen saisi tehdä sitä niin kuin itse haluaa ja jutella itseään kiinnostavista asioista ilman, että joku on heti moittimassa. Ja jos on sitä mieltä, että K ja B välillä ei enää ole mitään kiinnostavaa ja parempikin, ettei kukaan enää millään tavalla liikaa korosta heidän välejään, niin ehkä siinä vaiheessa kannattaisi itse yrittää irrottautua täältä ja antaa muiden jatkaa juttua.
K ja B tietysti meistä riippumatta toimivatkin niin kuin itse parhaaksi näkevät ja puhuvat ihan siitä mistä haluavat, enkä oikein ymmärrä sitäkään, että niin moni tuntuu nyt heidänkin toiminnastaan loukkaantuvan tai harmistuvan. Ihan mitä sitten tekevätkin, niin aina on jonkun mielestä väärin. Jos halutaan heitä fanittaa, niin annetaan heidän olla ihan sellaisia kuin ovat.
Ystävä sanoi, että voisi teettää paidan jossa se kuva on ja jos pääsee eteen. OnOnhan siellä varmaan porukkaa jonottamassa, mutta yllättävän usein pääsee suht eteen (keikkapaikasta riippuen) esim vähän sivummalle vaikka ei jonoon ehtisi kovin aikaisin. Ja lavalta näkee kyllä tosi kauas yleisöön, keikkapaikasta tämäkin vähän tosin riippuu.
Piti tuohon ylemmäs lisätä, että on pitkä mies. Voisi näkyä varsinkin jos eteen päästään hyvin siitäkinYstävä sanoi, että voisi teettää paidan jossa se kuva on ja jos pääsee eteen. On
Pitää katsoa kun kovin aikaisin en ehdi millään keikkapaikalle. Työt ja silleen
Puhetta maailmaan riittää.Jossain oli jotain puhetta tämän takia heidän välit viilentyisi
On.Toivottavasti tämä ei ole puhdas shippiketju.
MINKÄ takia, MISSÄ jossain? Näissä sun jutuissa ei ole päätä eikä häntää.Jossain oli jotain puhetta tämän takia heidän välit viilentyisi
Kaikki keinot käytössä.MINKÄ takia, MISSÄ jossain? Näissä sun jutuissa ei ole päätä eikä häntää.
Joo, sitä on nyt tosi paljon liikkeellä. Meillä vuodepaikat täynnä eristyspotilaitaApollo voi olla koronalinko myös.
Joo ja kovin on tutun oloiset metodit ja turnauskunto.Kaikki keinot käytössä.
Olisi kyllä hieno juttu . Kiitos että otit harkintaan.Piti tuohon ylemmäs lisätä, että on pitkä mies. Voisi näkyä varsinkin jos eteen päästään hyvin siitäkin
Niinpä.Joo ja kovin on tutun oloiset metodit ja turnauskunto.