Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No minä fanina kiusaannun, riittääkö se?
Mielenkiinnosta ja ystävällisyydellä pohdin; mikä sinua siinä kiusaannuttaa, osaatko avata tätä? Kun eivät K ja B näytä kiusaantuneen, joten mietin että sen täytyy tulla jostakin kokemastasi. Ei ole pakko jatkaa tästä jos se ei tunnu hyvältä mutta ajattelin että siitä voisi olla itsellesi hyötyä…

vierailija
Tosin jos ihmiset jonottaa taaas tyyliin aamu viidestä asti saatan olla liian takana kyltin kanssa kun en kyllä.ehdi jonottamaan aamusta
Onhan siellä varmaan porukkaa jonottamassa, mutta yllättävän usein pääsee suht eteen (keikkapaikasta riippuen) esim vähän sivummalle vaikka ei jonoon ehtisi kovin aikaisin. Ja lavalta näkee kyllä tosi kauas yleisöön, keikkapaikasta tämäkin vähän tosin riippuu.

vierailija
Tuntuu, että kummallisen paljon nyt tänään etsitään kaikesta negatiivista ja halutaan täällä määräillä, kuinka K ja B pitäisi käyttäytyä, ja samoin kuinka muiden fanien tulisi toimia.

Eikö täälläkin edelleen ole tarkoitus shipata ja fiilistellä? Olisi mukava, jos jokainen saisi tehdä sitä niin kuin itse haluaa ja jutella itseään kiinnostavista asioista ilman, että joku on heti moittimassa. Ja jos on sitä mieltä, että K ja B välillä ei enää ole mitään kiinnostavaa ja parempikin, ettei kukaan enää millään tavalla liikaa korosta heidän välejään, niin ehkä siinä vaiheessa kannattaisi itse yrittää irrottautua täältä ja antaa muiden jatkaa juttua.

K ja B tietysti meistä riippumatta toimivatkin niin kuin itse parhaaksi näkevät ja puhuvat ihan siitä mistä haluavat, enkä oikein ymmärrä sitäkään, että niin moni tuntuu nyt heidänkin toiminnastaan loukkaantuvan tai harmistuvan. Ihan mitä sitten tekevätkin, niin aina on jonkun mielestä väärin. Jos halutaan heitä fanittaa, niin annetaan heidän olla ihan sellaisia kuin ovat.
Tämä❤❤

vierailija
Onhan siellä varmaan porukkaa jonottamassa, mutta yllättävän usein pääsee suht eteen (keikkapaikasta riippuen) esim vähän sivummalle vaikka ei jonoon ehtisi kovin aikaisin. Ja lavalta näkee kyllä tosi kauas yleisöön, keikkapaikasta tämäkin vähän tosin riippuu.
Ystävä sanoi, että voisi teettää paidan jossa se kuva on ja jos pääsee eteen. On

Pitää katsoa kun kovin aikaisin en ehdi millään keikkapaikalle. Työt ja silleen

vierailija
Jotenkin surullista,.että menee taas tuohon kiusaamisella uhkailuun. Nämä jotkut ei kunnioita itse artistia yhtään. Artisti haluaa pitää tietyt asiat itsellään. Ei uskota. Artisti sanoo, että keikalla ei kiusata ketään eikä sitäkään uskota.

Ette te yhdet mitään artistia suojele tällä käytöksellänne. Tai kunnioita

Yhteistyössä