Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä olen huomannut saman tuntunut jo niiden suomikeikkojen jälkeen että jotain tapahtui ( ei todennäköisesti mitään suurta heidän välillään) mutta ehkä teki sen päätöksen siitä, että haluaa keskittyä enemmän omaan bändiin kun tota suosiota ja näkyvyyttä jo K:n kautta heille tullut. En usko henk. koht että oli missään vaiheessa tarkoitus jatkaa tuota euroviisujen aikaista fanserviceä (silloin joka toinen tiktok koski K&B shippiä) Bojanhan nykyään myös muuttanut hieman lavashowtansa että ehkä haluaa näyttää olevansa myös kiinnostava ilman K:ta
Ootappas kun tulee seuraava Suomen kiertue niin taatusti tulee jotain materiaalia. Se on hyvä markkinointikikkakin ja ainakaan itse en pane pahakseni. Mulle käy niin pitkään kun molemmista se on hauskaa ja se huvittaa itseäni. Joten antakaa mennä vaan pojat!

vierailija
Siksi mä toivon että Kärtsällekään ei tuputettais joka käänteessä enää B:tä, kun se ei selvästi osaa itse jättää sitä pois jutuistaan, vaan jatkaa ja jatkaa kiusallisuuteen asti, vaikka todellakaan ei tarvitsis. Ihan riittää omana itsenään ja omilla saavutuksillaan. Mut taidan olla yksin ajatusteni kanssa, huomioiden pahvibojanin saama suosio.
Olen samaa mieltä luulen että osittain tekee sitä myös siksi koska ’helppo kikka’ millä saada innostusta aikaan yleisössä. Toki toivoisin että, hän siirtyisi myös enemmän siihen pre eurovision modeen jossa kertoi tarinoita biiseistään jne. Onhan ne kiva parivaljakko mutta en täysin käsitä miksi täytyisi odottaa kommentteja joka käänteessä.

vierailija
Siksi mä toivon että Kärtsällekään ei tuputettais joka käänteessä enää B:tä, kun se ei selvästi osaa itse jättää sitä pois jutuistaan, vaan jatkaa ja jatkaa kiusallisuuteen asti, vaikka todellakaan ei tarvitsis. Ihan riittää omana itsenään ja omilla saavutuksillaan. Mut taidan olla yksin ajatusteni kanssa, huomioiden pahvibojanin saama suosio.
Minä en ole kyllä huomannut kummankaan kiusaantuvan tästä, aika kevyesti nyt tehdään tulkintoja

vierailija
Olen samaa mieltä luulen että osittain tekee sitä myös siksi koska ’helppo kikka’ millä saada innostusta aikaan yleisössä. Toki toivoisin että, hän siirtyisi myös enemmän siihen pre eurovision modeen jossa kertoi tarinoita biiseistään jne. Onhan ne kiva parivaljakko mutta en täysin käsitä miksi täytyisi odottaa kommentteja joka käänteessä.
Tästä olen samaa mieltä ja toivon että tulevilla keikoilla kertoo esim. miten eurotour sujui jne. Kaikki viisuihinkin liittyvät jutut kiinnostivat silloin aiemmin kun niistä kertoi. Sellaisia behind the scenes-juttuja siis tarkoitan.

vierailija
Minä en ole kyllä huomannut kummankaan kiusaantuvan tästä, aika kevyesti nyt tehdään tulkintoja
Eivät ehkä kiusaannukaan, mutta siis miksi heiltä pitäisi omilla keikoillaan saada jotain reaktioita toisiinsa? Eihän siinä ole mitään järkeä, he ovat ihan erillisiä artisteja ja ihmisiä, eivät missään symbioosissa. k:tä ei aina ole tarvinnut kyllä mitenkään usuttaa aiheesta puhumaan (esim siellä Belgiassa), mutta kyllä se siitä vähenee kun aika tekee tehtävänsä ja ne pahvi-Bojanit sais kyl unohtaa, mitä hittoa nyt! Toivottavasti järkkärit ei anna viedä sellaisia sisälle!

vierailija
Tästä olen samaa mieltä ja toivon että tulevilla keikoilla kertoo esim. miten eurotour sujui jne. Kaikki viisuihinkin liittyvät jutut kiinnostivat silloin aiemmin kun niistä kertoi. Sellaisia behind the scenes-juttuja siis tarkoitan.
Kyllä! tuntuu että muutenkin spiikit muutenkin aika spotanttaaneja niin olisi kiva välillä kuulla juuri noita asioita välillä vaikka kivoja ne vitsit ja ballaaditkin on. Ehkä kaikki eivät nyt täysin käsitä mitä meinaan tällä.

vierailija
B taitaa olla vielä yksityisempi ihminen kuin J.

En oikein tiedä millä tavalla heidän pitäisi yhteyttään mainostaa ettei olisi "riita"/"välirikko"/"suhde väljähtynyt, eikä enää mitään puhuttavaa"/"kyse olleen vain markkinoinnista" tms.

Eiköhän heillä ole kaikki hyvin vaikka toista tuo esiin kokoajan

vierailija
Olen yllättynyt että täällä tälläinen kanta jodelissa silloin sen Tavastian keikan jälkeen tuli kamala draama kun ihmiset kritisovat niitä ketkä menivät bändin keikalle ja huusivat silti käärijän perään.

vierailija
Eivät ehkä kiusaannukaan, mutta siis miksi heiltä pitäisi omilla keikoillaan saada jotain reaktioita toisiinsa? Eihän siinä ole mitään järkeä, he ovat ihan erillisiä artisteja ja ihmisiä, eivät missään symbioosissa. k:tä ei aina ole tarvinnut kyllä mitenkään usuttaa aiheesta puhumaan (esim siellä Belgiassa), mutta kyllä se siitä vähenee kun aika tekee tehtävänsä ja ne pahvi-Bojanit sais kyl unohtaa, mitä hittoa nyt! Toivottavasti järkkärit ei anna viedä sellaisia sisälle!
Ihan samaa mieltä. En itsekään ihan ymmärrä, miksi yritetään väkisin saada reaktioita. Etenkin nyt viime aikoina K:lta. Sit taas osaa ärsyttää, kun K tekee fanservicea B:sta ja osaa nolottaa kun B ei enää puhu mut K vaan jatkaa. Hohhoijaa. Jos tulee itsestään niin mikäs siinä.

vierailija
Mites näettekö kun 2024 Maaliskuussa tulee eka kiertue ulos että suomeen lisättäisiin keikkoja vai miten?
Itse olen hieman pessimistisellä kannalla että, jos/kun kuuntelijamäärät tippuu niin ei ole enää kannattavaa keikkoja tulla tekemään kun ei ole varmuutta. Muualla luulen että noissa alankomaissa esim varmaankin myy hyvin kun matkustellaan eri puolilta sinne.
Enemmänkin uskon kesän 2024 festareihin, jossa JO tulee esiintymään kuin omaa kiertuetta keväällä/kesällä. Kiinnitykset festareille on parhaillaan käynnissä, joten kyllä me JO vielä Suomessa nähdään.

vierailija
Ootappas kun tulee seuraava Suomen kiertue niin taatusti tulee jotain materiaalia. Se on hyvä markkinointikikkakin ja ainakaan itse en pane pahakseni. Mulle käy niin pitkään kun molemmista se on hauskaa ja se huvittaa itseäni. Joten antakaa mennä vaan pojat!
Eli jos näen ystävää harvemmin ja tuon tätä ystävää vaikka somessani esiin kun hän on käymässä täällä minä mainostan? 😄

vierailija

En oikein tiedä millä tavalla heidän pitäisi yhteyttään mainostaa ettei olisi "riita"/"välirikko"/"suhde väljähtynyt, eikä enää mitään puhuttavaa"/"kyse olleen vain markkinoinnista" tms.

Niin ja näen tämän luonnollisena tapahtumana kun asuvat eri maassa ja ei enää niitä viisujuttujaan ole yhdessä. Toivoisin että molemmat tulevana vuonna saisivat panostaa omiin myös juttuihinsa, eiköhän viimeistään sitten nämä jankkaajat lopu kun uusi UMK ja viisuilu alkaa.

vierailija

Niin, ja eihän meidän toiveilla ja mielipiteillä ole tuon taivaallista vaikutusta heidän suhteeseensa. Eikä edes siihen, miten pitävät yhteyttä tai haluavatko puhua toisistaan keikoillaan tai muuten vaan julkisuudessa. Me ollaan ihan vaan sivustakatselijoita ja nähdään vain se, mitä meille halutaan näyttää.

vierailija
Jep, epäilen myös että kun seuraavat Suomen keikat tulee myyntiin B kaivaa julkisen K yhteyden naftaliinista. Tai ehkä se onkin jatkossa Kris 🫢 Musta olisi itseasiassa kiva nähdä enemmän muiden JO ja K kanssakäymistä. Sitä ennen B tuntuu kyllä nyt kuolettavan julkisen yhteyden kokonaan.

vierailija
Molemmat ovat taitavia muusikkoja ja persoonallisia. Varmasti löytyy halua menestyä omalla urallaan myös niiden viisuilun jälkeen. En koe että tarvitsisi erikseen selitellä suhteitaan tai tekemisiään, toivon että ihmiset osaisivat rajoittaa itse.

Yhteistyössä