Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei se Ricky Martin on ihan sata varmasti siinä biisissä vain Livin la vida loca -hittinsä takia. Ei sen tarvitse liittyä Liverpooliin tai viisuihin mitenkään. On mainittu myös mm. Mm Abreun kappaleessa teipillä tai rakkaudella.
"Isket aina mulle silmää Kun jostain kuuluu Ricky Martin Ja mä nauran Ei oo sen jälkeen ollu tylsää Kun sut tapasin ja päätin täs on kaikki Mitä haluan."

vierailija
Miksi se kommentoija sittrn sanoi, että joko kaikki pienellä tai sitten Gedanken (subst.) isolla? Mietin, että onko saksaan tullut taas jotain uusia höllennyssääntöjä, omasta opiskelustani kun on sellaiset 32v.
Olisiko tarkoittanut että netissä ja esim tekstareissa voidaan kirjoittaa rennommin, kirjoittaa kaikki pienellä virkkeen ekaa sanaa myöten. Viimeksi kun olen saksankielisiä lehtiä lukenut (tänä tai viime vuonna) oli substantiivit isolla - siis huolitellussa kirjakielessä 🤔

vierailija
Bojanissa on erityisen monta puolta kiehtovasti näkyvissä samassa ihmisessä, se on se viehätys. Toisaalta söpö koiranpentu ja pikkupoika, toisaalta superseksikäs aikuinen mies. Tavallisen taivaallinen. Kunnianhimoinen, superlahjakas taiteilija ja hölmöilevä, huonosta huumorista tykkäävä jäbä. Mummon tössykkä ja kuristava kostaja. Ambivalentti biseksuaalinen (huom. en väitä tietäväni suuntautumista oikeasti) energia. Jne. Mut joo, kyllä tämä joskus ohi menee.
Hyvin kiteytetty, ja samaa mieltä kaikesta - myös siitä, että hurahdus hiipuu jossakin vaiheessa. Siihen asti voi nauttia Bojanin ihanuudesta virtuaalisesti ja ehkä jopa livenä keikoilla.

vierailija
Mulla on fiilis, että B ei halunnut soittaa CCC:ta yksinään ilman K ja toisena on hänen varmaan osaa puolet sanoista
Niin ja siis ei Jokerit menneet viisuihin löytääkseen sieltä coveroitavaa, kuten ei mikään bändi mene. Se, että ovat ylipäätään collabina esittäneet sen K:n kanssa lavalla Suomessa on kova juttu rock-bändiltä, olkoonkin shakadelic-rock- bändi eikä Guns N Roses :D
En usko, että heidän mielessään viittausten elossa pitäminen Käärijään viisuista keikoillaan on mikään juttu.

vierailija
Jäikö ketään muuta mietityttämään B:n sanat eilisen keikan lopussa kun hän sanoi jotain tyyliin että jos tämä jää ainoaksi keikaksi jonka he soittavat Wienissä? Tuntui vähän erikoiselta ja hieman pahaenteiseltä. Ovat kuitenkin vasta kansainvälisen uransa alussa ja Wien muutaman tunnin automatkan päässä Sloveniasta. Toivottavasti lupaus Suomen keikoista ensi vuonna pitää edelleen paikkansa 🙏

vierailija
Jäikö ketään muuta mietityttämään B:n sanat eilisen keikan lopussa kun hän sanoi jotain tyyliin että jos tämä jää ainoaksi keikaksi jonka he soittavat Wienissä? Tuntui vähän erikoiselta ja hieman pahaenteiseltä. Ovat kuitenkin vasta kansainvälisen uransa alussa ja Wien muutaman tunnin automatkan päässä Sloveniasta. Toivottavasti lupaus Suomen keikoista ensi vuonna pitää edelleen paikkansa 🙏
Jäin miettimään ihan samaa. Ehkä B:kin huomasi, et oli vähän oudosti sanottu, koska hän sanoi vielä lopuksi See you really soon tms.

vierailija
Mä ymmärrän kyllä myös. Ihailu ja kuolaaminen ja kiimailu sinällään ei ole mulle itselleni häiritsevää, ja oletan että kohteitakaan ei sellainen häiritse. Mutta haarovälin tutkiminen suurennuslasilla ja sillä retostelu menee itselläni epämukavuuden rajan tuolle puolen.

En tarkoita, että yrittäisin nyt suitsia mitään ja ihan vapaasti voi kirjoitella kukin mitä tykkää. Mutta komppaan tässä vaan sitä, että tuo anatomisten yksityiskohtien syynääminen menee myös minulla jonkun rajan yli. Ja tosiaan jos sukupuolet käännettäisiinkin toisin päin, niin ei varmaan kovin ihailtavana toimintana pidettäisi.
Olen samaa mieltä ja itselleni myös nämä menee epämukavaksi juuri sen takia, että jos naisten rintojen koosta tai hameen alta lavalla vilahtavista asioista puhuttaisiin samaan malliin, ei se olisi olisi ok. Ja itse soisin saman kunnioituksen myös miehille. Heillä on kuitenkin lavalla ihan normivaatteet. Fiilistelen itse muutenkin lähinnä näiden kahden ystävyyttä ja musiikkiurien kehitystä, joten en muutenkaan ”kuolaa” heitä. Mutta tämä siis oma mielipide, itse vain ohitan tällaiset kommentit.

vierailija
Jäikö ketään muuta mietityttämään B:n sanat eilisen keikan lopussa kun hän sanoi jotain tyyliin että jos tämä jää ainoaksi keikaksi jonka he soittavat Wienissä? Tuntui vähän erikoiselta ja hieman pahaenteiseltä. Ovat kuitenkin vasta kansainvälisen uransa alussa ja Wien muutaman tunnin automatkan päässä Sloveniasta. Toivottavasti lupaus Suomen keikoista ensi vuonna pitää edelleen paikkansa
Huh, missasin tämän kun en kuunnellut liveä, vähän outo joo.

vierailija
Jäin miettimään ihan samaa. Ehkä B:kin huomasi, et oli vähän oudosti sanottu, koska hän sanoi vielä lopuksi See you really soon tms.
Sanoo, että vilpittömästi uskoo, ettei se ole heidän viimeinen kertansa siellä, ja että jos se olisikin niin kiittelee ja etteivät ikinä unohda. Mulle tuli nyt vähän K vibat, että K vitsailee, että ehkä te ette halua enää nähdä minua. Että matkiko jotenkin sitä.

vierailija
Olen samaa mieltä ja itselleni myös nämä menee epämukavaksi juuri sen takia, että jos naisten rintojen koosta tai hameen alta lavalla vilahtavista asioista puhuttaisiin samaan malliin, ei se olisi olisi ok. Ja itse soisin saman kunnioituksen myös miehille. Heillä on kuitenkin lavalla ihan normivaatteet. Fiilistelen itse muutenkin lähinnä näiden kahden ystävyyttä ja musiikkiurien kehitystä, joten en muutenkaan ”kuolaa” heitä. Mutta tämä siis oma mielipide, itse vain ohitan tällaiset kommentit.
Mulla on samanlaista. Ja vaikka Bojan istuukin Discord-videolla housut auki ja kai sitä m*naa voi siitäkin tarkastella, niin mulla on kyllä vähän, että what's the point? Siis oikeasti?

Ja siis että se kuva tarkoittaisi, että vielä jotenkin tykkää, kun lavalta etsitään otoksia, joissa jotain nöpötystä näkyisi? Vaikea sanoa, kun en ole hän, mutta minusta tuollainen etsiminen on jotenkin vähän koomista. Ei se minua ihmisenä ja naisena haittaa, enkä oikein osaa loukkaantua vastaavasta naistenkaan osalta, koska mielestäni jokainen pukeutukoon niin, ettei tuollaista voi hänestä harrastaa, jos ei sitä siedä. Siis en puolusta noihin seikkoihin puuttujia, mutta siis jos minua häiritsisi, niin esiintyisin varmaan jossain kaavussa sitten.
Mutta ymmärrän kyllä niitäkin, jotka eivät tuosta ruumiinosiinsa puuttumisesta pidä, mutta tykkäävät silti pitää vartalonmyötäisiä asuja jne.

vierailija
Kyllä Joksut lupauksen pitää Suomen keikoista, olen sata varma. Jännittää vain, että keikkapaikkoijen valinnat menisivät nappiin ja kiertelisivät Suomessa taas useamman päivän. Melkein enemmän toivoisin suht samaa ajankohtaa kuin NT.

vierailija
Poitsut soittivat eilen 23 kappaletta! Huhh! Tosin kyllähän Hesassakin kuultiin mielestäni 18 (jossa Ccc oli yksi). Ja eilen SSOL tuli kahteen kertaan.
Soittivatko eilen ekaa kertaa SSOL tuplana? Tai jonkun biisin ylipäätään?

vierailija
Musta on ok herkutella silloin kun artisti itse suorastaan kerjää sitä, kuten K. Mut mullekin on vähän liikaa noi vehkeen ääriviivojen zoomailut, kyllä me tiedetään et se siellä housuissa on.

vierailija
Ihmettelin kans, koska eikös tämäkin keikka myyty loppuun? Joten luulisi olevan itsestään selvää, että keikkoja tulisi lisää. Mutta oliko myös sellainen spiikki, jossa kiitteli yleisöä ja samalla puhui jotain "vaikeuksista" kun ovat indipendent eli joutuvat järjestelemään kaiken itse? Tää meni multa hieman ohi ja en kuullut kunnolla. Mutta onko tuo ulkomailla keikkailu nyt osoittautumassa liian raskaaksi 🤔?

I understand your and those other comments yesterday. And I do think there's a lot of grey area and it's easy to go too far with these comments. Unless I missed something, those comments yesterday were rather harmless. But in general, as far as the anatomy goes, is it really wrong to admire that? Male or female, for that matter.

Yhteistyössä