Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä siinä ajatellaan, että tuollainen asenne ihmisiä ja miehiä kohtaan ei rajoitu vain tänne palstalle ja tuntuu ikävältä ihmisten mahdollisena asenteena.
Joo, kyllä minä ainakin tiiraan suurennuslasilla kaikkien vastaantulijoiden haarovälit. Ilman muuta.

Luuletko tosiaan ettei nää herrat tiedä, mitä ne tekee ja mitä noista pöksyistä näkyy. Aika naiivia.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ei se ihme olisi jos B yrittäisi suojella suhdetta Kärdeen, asia on myös aika herkkä monestakin syystä.

Kyllä Jerekin tuntuu niin tekevän paitsi kun K pääsee vauhtiin ja tämä lähtee kai käsistä lähinnä jonkun yllytyksen kautta. Tosin ei hän silloinkaan mitään merkityksellistä sinällään kerro. Sellaista jota ei tiedettäisi ja mukana tuota hänen lavaesiintymistä sen verran ettei totuudesta saa selkoa.
 
vierailija
Videoista me näitä saumoja tällä kertaa tiiraillaan, ei pysäytetyistä kuvista . Mutta edelleen väittäisin että joku siellä haara-alueella kuitenkin nostaa kangasta vekille siinä Janinpökkimisklipissä. Eihän se koko vekki varmaan sisällä ehtaa nöpöä, mutta kuitenkin nöpö edesauttanut vekin muodostumista, ykwim?
No nimenomaan siinä Janinpökkimisvideolla on ihan selvää, että on ihan pelkkä taskuvekki, kun samalla videolla hetkeä myöhemmin ei näy enää mitään sillä puolella housuja. Se yksi pysäytyskuva on täällä pyörinyt myös, johon pätee aiemmin sanomani. En kyllä nyt meinaa uskoa, että käyn tällaista keskustelua...huhhahhei vaan.
 
vierailija
Mä en oikein tykkää näistä jutuista, kun minusta nämä esineellistää ihmistä. Mitä mieltä olisitte, jos miehet tiirailisivat jonkun naisartistin anatomisia yksityiskohtia samaan tapaan.
Mä komppaan tätä jossain määrin. Oon kans miettinyt, että oisko ok, jos naisartistin haaroväliä tutkittaisiin samalla pieteetillä. Ja tässähän vastaus ei voi olla, että itsehän B on mukana leikissä pukeutumalla noin tms, koska tästä tullaan siihen klassikkoon, mitä naisille aina sanotaan: itsehän kerjää häirintää, kun pukeutuu noin.
Toki kiva että ihmisillä on hauskaa ja tämä palsta on monelle henkireikä, joten en nyt lähde mitenkään vastustamaan tätä touhua, joka lopulta on aika viatonta vielä.
 
vierailija

myös tässä haastattelussa kun kysytään mottoa Jan vastaa Erotiikka on elämäntapa
Kiitos myös tästä! Tää oli oikeasti aika kiva, kaunis ja lämmintunnelmainen haastattelu.

Ja jotenkin jäin vähän pöllämystyneeksi, miten lämpimän rakkaudelliset välit J&M näytti olevan. Tosi ihanaa siis. En jatka tästä enempää, mut tän perusteella voisin jopa aatella, että heillä on friends with appreciation-attraction välit. Varmasti osittain johtuu siitä, että musta Jokerit loistaa aiemman äijäkulttuurin poissaololla ja että tällaista lämmintä ja suoraan heitettyä vilpitöntä kehua näkee harvemmin vielä tällä hetkellä miesten välillä.

Ilman niitä, "äijä on kyllä sitä ja tätä hyvä tyyppi" niin tässä videossa oli enemmän "sinä olet kaunis ja ihana ihminen" ilman tarvetta perääntyä hetkestä ja katseesta. Ja haastattelijan läsnäollessa, joka välillä kommentoi 'ookei'. Jos jollain vastaavia J&M pätkiä, niin saa laittaa, tai ohjata jos jossain seilaa lautta tälle.

Hox. Tällä en tarkoita, että heidän välillä olisi jotain, kunhan mieltä lämmittää nähdä (henkistä) läheisyyttä osoitettuna miesten välillä, tai siltä se minulle näytti. Nyt palaan takaisin laivaan syrjäshipiltä.
 
vierailija
Ehkä siinä ajatellaan, että tuollainen asenne ihmisiä ja miehiä kohtaan ei rajoitu vain tänne palstalle ja tuntuu ikävältä ihmisten mahdollisena asenteena.
Aivan, enkä kyllä tiedä miten ne voi täysin erottaa toisistaan. Anatomiassa menee se raja minulle. Mutta joo, hypin yli edelleen niinkuin tähän astikin, ei mulle muutakaan paikkaa ole🤔missä noista kahdesta keskustellaan.
 
vierailija
Kiitos myös tästä! Tää oli oikeasti aika kiva, kaunis ja lämmintunnelmainen haastattelu.

Ja jotenkin jäin vähän pöllämystyneeksi, miten lämpimän rakkaudelliset välit J&M näytti olevan. Tosi ihanaa siis. En jatka tästä enempää, mut tän perusteella voisin jopa aatella, että heillä on friends with appreciation-attraction välit. Varmasti osittain johtuu siitä, että musta Jokerit loistaa aiemman äijäkulttuurin poissaololla ja että tällaista lämmintä ja suoraan heitettyä vilpitöntä kehua näkee harvemmin vielä tällä hetkellä miesten välillä.

Ilman niitä, "äijä on kyllä sitä ja tätä hyvä tyyppi" niin tässä videossa oli enemmän "sinä olet kaunis ja ihana ihminen" ilman tarvetta perääntyä hetkestä ja katseesta. Ja haastattelijan läsnäollessa, joka välillä kommentoi 'ookei'. Jos jollain vastaavia J&M pätkiä, niin saa laittaa, tai ohjata jos jossain seilaa lautta tälle.

Hox. Tällä en tarkoita, että heidän välillä olisi jotain, kunhan mieltä lämmittää nähdä (henkistä) läheisyyttä osoitettuna miesten välillä, tai siltä se minulle näytti. Nyt palaan takaisin laivaan syrjäshipiltä.
Kauniisti kirjoitettu! On kyllä mukavaa seurata julkisesta matskusta, miten arvostava suhde Joksuilla on toisiinsa 🥰
 
vierailija
Ne Boitsun housut näyttää vaan olevan sellaista matskua joka vekkeilee ja hulmuilee niin, että helposti näyttää, että siellä tapahtuisi enemmänkin kuin oikeasti tapahtuu. Toki hauskaa huumoria tuosta saa, mutta oikeasti näkyy vain housujen kangas eri tavoin hulmuamassa. Etenkin pysäytetyssä kuvassa voi saada kaikenlaisia vaikutelmia, mutta se on sekunnin murto-osan tilanne kuvanottohetkeltä.
B:n housujen yläosa ainakin on niin tiukka, että se ei kyllä pahemmin hulmuile . Mahtaisiko sinne mitään alusasua mahtuakaan 🧐?
 

Yhteistyössä