vierailija
Entä Irstas, Viisu, se hammaslääkäri, varvaskuolaaja jne.? Ovatko häippässeet?Muistaakseni Rietas sai K tarpeekseen joskus kesällä (allas sea pool?) ja jätti laivan.
Entä Irstas, Viisu, se hammaslääkäri, varvaskuolaaja jne.? Ovatko häippässeet?Muistaakseni Rietas sai K tarpeekseen joskus kesällä (allas sea pool?) ja jätti laivan.
Mä haluun "puhtaalle" kiimailukanavalle..tipun aina asfalttiin, kun joku alkaa tiristää olemattomia mehuja jostakin Bojciystävän Bulbasaurpipon hypistelystä plääh. .mun puolesta sais heivata koko kuiviin tiristetyn shipin jo hevon hvettiinKiimailu täällä enemmän kuin tervetullutta myös mun osalta!
Vertaistuki on myös siinä aiheessa tervetullutta, kiimailun osalta se toteutuu vaan yhteisenä kuolaamisena täällä palstalla ja villeinä teksteinä.
Anna mennä, no shame! <3
Mihin ketjuun oot viimeks riettaillu..Mä olen Jodelin puolella lähinnä nykyään, tule sinne ihmeessä. Siellä saa rietastella kunnolla. Täällä voi sitten keskustella muusta.
Tänne mutta ei tämä vaan ole vauva tai jodel.Mihin ketjuun oot viimeks riettaillu..
Voi ei. Avaat Pandoran lippaan, kun kysyt tällaista, koska mun tekee mieli kirjoittaa kokonainen essee tästä. :'D Harvemmin kuitenkaan saan ihan luvalla puhua fandomelämästäni, ja olen siis pyörinyt esiteinistä lähtien erilaisissa fandomeissa. Mutta jos yritän tiivistää vähäsen, niin:Tosi mielenkiintoista kuulla, miten tämä shippi suhtautuu muihin fandomeihin ja ilmiöhin, ja erityisesti just tuolta kannalta, että tässä on myös paljon epätyypillisiä tai harvinaisia piirteitä.
Jos tulee muita juttuja mieleen, miten tää eroaa sun kokemuksen mukaan muista shipatuista tai fandomeista, niin olisi todella jännää kuulla.
Jos jaksat lyhyesti kuvata, mitkä on tyypillisiä ominaisuuksia, joita tässä on myös? Se pienesti myös kiinnostaa, mutta paljon enemmän tuo vastakkainen näkökulma. Veikkauksena ainakin M/M, muuta en osaa sanoa ekakertalaisena.
Tää kyllä asettaa perspektiiviin tätä hommaa. Tavallaan sitä kautta, että ei ole ainut laiva vesillä (mutta syvällä olen silti), mutta ennen kaikkea siitä näkökulmasta, ettei ole todellakaan itsestäänselvyys, että materiaalia ja meille näkyviä tai oikeita, siis toteutuneita hetkiä, oli ne showta tai ei, on näin runsaasti. Ihanaa siis, että B&K ovat niin anteliaita
Mulla ongelma on ainakin se, ettei tunnu yhtään omalta eikä vaan tuu samaa fiilistä. Lisäksi tosiaan viestit hukkuu jotenkin kaiken sekaan.Kertokaa mikä siellä Vauvalla nyt sitten oli niin erilaista, en jummarra! Olin siellä itsekin, ei siinä, mutta ei tämä nyt sen kummoisempi alusta ole mielestäni. Ei täällä sen kummemmin huku mihinkään. Ja saa kirjoitella (ja rietastella!!) vai yöt läpeensä, miettikääs sitä!!
Oikeastaan ainoa asia, mitä Vauvalta kaipaan on tykkäykset eli siis peukutukset.
Fiilis. Täällä tuntuu vaan, että on vierailulla.Kertokaa mikä siellä Vauvalla nyt sitten oli niin erilaista, en jummarra! Olin siellä itsekin, ei siinä, mutta ei tämä nyt sen kummoisempi alusta ole mielestäni. Ei täällä sen kummemmin huku mihinkään. Ja saa kirjoitella (ja rietastella!!) vai yöt läpeensä, miettikääs sitä!!
Oikeastaan ainoa asia, mitä Vauvalta kaipaan on tykkäykset eli siis peukutukset.
Ei vaan ole samanlaista tunnelmaa. Nähtävästi moni muukin on samaa mieltä. Mä en mitään peukkuja kaipaa, mutta sitä yhteisöllisyyttä kylläkin, mikä vauvalla oli jossakin vaiheessa. Alustana tämä on jotenkin kankea.Kertokaa mikä siellä Vauvalla nyt sitten oli niin erilaista, en jummarra! Olin siellä itsekin, ei siinä, mutta ei tämä nyt sen kummoisempi alusta ole mielestäni. Ei täällä sen kummemmin huku mihinkään. Ja saa kirjoitella (ja rietastella!!) vai yöt läpeensä, miettikääs sitä!!
Yhteisöllisyys, sinäpä sen oikeesti sanoit. Sitä kaipaan myös.Ei vaan ole samanlaista tunnelmaa. Nähtävästi moni muukin on samaa mieltä. Mä en mitään peukkuja kaipaa, mutta sitä yhteisöllisyyttä kylläkin, mikä vauvalla oli jossakin vaiheessa. Alustana tämä on jotenkin kankea.
Sinähän sanoit ääneen sen, mikä on ollut nähtävissä.Rietastelusta puheenollen, minne armas IK eli Imatran Koski on kadonnut? Eikö selviytynyt Vauvan tyrskyistä näille laineille ollenkaan vai muuttuiko Ponitallin asukkaaksi? Kaipaamme sinua IK!!
Itse alan jo tottua tähän mutta onhan vauva nopeatempoisempi kuin tämä. Ja jos pääset palstalle vaikka vasta illalla niin vauvalla pystyi jo peukutuksista päättelemään hieman kannattaako viestiin edes tuhlata aikaa. Tällä palstalla taas on parempi moderointi tai oikeastaan vauvalla sitä ei edes ole.Kertokaa mikä siellä Vauvalla nyt sitten oli niin erilaista, en jummarra! Olin siellä itsekin, ei siinä, mutta ei tämä nyt sen kummoisempi alusta ole mielestäni. Ei täällä sen kummemmin huku mihinkään. Ja saa kirjoitella (ja rietastella!!) vai yöt läpeensä, miettikääs sitä!!
Aika olematonta. Kunpa tietäisi minne porukka on siirtynyt. Osa on täällä, osa lukee sitkeästi edelleen vauvan ketjua peukuista päätellen. Osa varmaan siirtynyt pysyvästi tumppuun, jodeliin jne. Osa odottaa piilossa ehkä niitä parempia aikoja.NT ketjussa vähän uuden paatin pohdintaa, niille jotka vauvalle kaipaavat.
Viestit tulee sentään läpi, kunhan seulan käyvät.Millä tavalla moderisointi olis parempi? Sitä en oo huomannut
Jodelissa ja tumpussa ei kummassakaan saa keskustelua oikeasti kunnolla aikaiseksi.Aika olematonta. Kunpa tietäisi minne porukka on siirtynyt. Osa on täällä, osa lukee sitkeästi edelleen vauvan ketjua peukuista päätellen. Osa varmaan siirtynyt pysyvästi tumppuun, jodeliin jne. Osa odottaa piilossa ehkä niitä parempia aikoja.