Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama, luulen että jos yksityiselämän kuviot olisivat olleet viisujen aikaan toiset niin hommat olisi voineet edetä Oddlygoods-tasolle. En tiedä onko J/K kokenut jonkinlaisen herätyksen vasta liki kolmekymppisenä vai onko kyse puhtaasti imagoasioista, mutta tykkään tästä rajoja rikkovasta tyylistä.
ois aika… outoa jos joku Kuumaa-Johannes alkais tehdä tän tyyppisiä mainoksia. Mutta toisaalta mä luulen että Kärtsän kohdalla on kyse imagoasiasta ja mä luulen että B keissi on osittain tähän johdattanut, mutta vain sillä tavalla että hän on tajunnut että se myy, siis nää tälläiset m/m- vihjailut. en vielä keväällä nähnyt sen boleromiehen mainostavan jugurttia Oddlygoodsit naamassa. Euroviisut teki tehtävänsä.
 
vierailija
Sama, luulen että jos yksityiselämän kuviot olisivat olleet viisujen aikaan toiset niin hommat olisi voineet edetä Oddlygoods-tasolle. En tiedä onko J/K kokenut jonkinlaisen herätyksen vasta liki kolmekymppisenä vai onko kyse puhtaasti imagoasioista, mutta tykkään tästä rajoja rikkovasta tyylistä.
Tuli myös mieleen, että 30 v asian huomaaminen tai sen tarkastelu ei ole musta ollenkaan vasta (hyvällä kommentoin, en tarttuen sanaan, tää vain tuli mieleen:) tai tuli päähän itse asiassa, jos tarkempia ollaan:p) Kun monethan voi olla, että kohtaa sitä osaa itsessään tai uskaltaa katsoa vasta esim +50 tai ei ollenkaan.

Varsinkin miehillä on musta vielä tässä niin paljon enemmän kuormaa, ja se oletus, että jos tykkäät jostain miehenä, tykkäät vain siitä, vs naisilla aiemmin, että tykkäät vain esityksen ja huomion vuoksi. Niin siltäkään kannalta musta ei mikään ihme, jos K myöskin äijälätkätaustaisena tässä vaiheessa huomaa itsestään enemmän, jos siis tässä kaikessa vaikka osaksikin siitä kyse.
 
vierailija
Miten ihmeessä täällä suoraan vedetään yhteys Bojaniin tosta K postauksesta. Siis onko muita perusteita, kuin se että täällä kaikki liittyy ihanaan Bojaniin hetken olin kaappeja siivoamassa ja sitten tämmöinen postaus.
No juu, tää. Ei nyt ihan kaikki sentään Boitsuun liity😂. Tämäkään kamppis jonka joku mainostoimistossa suunnitellu, tosin joku shippari se kyllä lienee aiemmista päätellen.
 
vierailija
ois aika… outoa jos joku Kuumaa-Johannes alkais tehdä tän tyyppisiä mainoksia. Mutta toisaalta mä luulen että Kärtsän kohdalla on kyse imagoasiasta ja mä luulen että B keissi on osittain tähän johdattanut, mutta vain sillä tavalla että hän on tajunnut että se myy, siis nää tälläiset m/m- vihjailut. en vielä keväällä nähnyt sen boleromiehen mainostavan jugurttia Oddlygoodsit naamassa. Euroviisut teki tehtävänsä.
Mutta tekisikö hetero tuollaista vain rahan takia. 🤔 Kun miettii ihan kokonaiskuvaa ja alleviivailuja. Itse koen, että ei.
 
vierailija
Jos ei olisi kummaltakaan osapuolelta käytännön tai muita hidasteita, niin uskotteko, että olisivat oddlygoodseilleet keskenään?

Jos sellasia ei oikeasti olis, niin varmasti vois KJllä kestää totutella ajatukseen, mut jotenki uskon, että tilanteen mentyä siihen pisteeseen molemmat ois aika mukana ainakin johonkin toimintaan suorilta.

Se oli koira eikä kissa.
Nyt kun vaikka töissä joku tämän jälkeen mainitsee oddlygoodsit.
MRS =3
 
vierailija
Mutta tekisikö hetero tuollaista vain rahan takia. Kun miettii ihan kokonaiskuvaa ja alleviivailuja. Itse koen, että ei.
näen että tekisi. Varsinkin kun rahaa halutaan paljon. Eikä välitä siitä muut ajattelee. Ennemminkin näen että nimeomaan heteroudestaan varma voi tolla tavalla leikkiå. Ei sellainen joka on kolmikymppisenä alkanut miettiä, että muuten, tykkäänköhän mä pojistakin.
 
vierailija
Tuli myös mieleen, että 30 v asian huomaaminen tai sen tarkastelu ei ole musta ollenkaan vasta (hyvällä kommentoin, en tarttuen sanaan, tää vain tuli mieleen tai tuli päähän itse asiassa, jos tarkempia ollaan) Kun monethan voi olla, että kohtaa sitä osaa itsessään tai uskaltaa katsoa vasta esim +50 tai ei ollenkaan.

Varsinkin miehillä on musta vielä tässä niin paljon enemmän kuormaa, ja se oletus, että jos tykkäät jostain miehenä, tykkäät vain siitä, vs naisilla aiemmin, että tykkäät vain esityksen ja huomion vuoksi. Niin siltäkään kannalta musta ei mikään ihme, jos K myöskin äijälätkätaustaisena tässä vaiheessa huomaa itsestään enemmän, jos siis tässä kaikessa vaikka osaksikin siitä kyse.
Tähän liittyen tuntuu kyllä, että naisilla kulttuurin normit ainakin Suomessa hiljalleen murtunu tästä, ja monia julkkiksia maininnut tai kertonut aiheesta. Sen sijaan miehistä bi/pan/jotain muuta ei oo kyllä tullu suomalaissa julkkiksissa oikeen vastaan, tuleeko teillä mieleen? En tarkoita tietenkään niin, että kellään olisi velvollisuus julkkiksistakaan kertoa mitään, mutta musta tää kyllä heijastaa hyvin sitä, miten miesten kohdalla aihe on niin paljon moninkertaisemmin tabu.

Pointsit anyway Klle siitä, että näillä kaikilla kuvilla, videoilla, jutuilla ja show-elementeillä rikkoo myös sitä mieskuvaa. Jos aiemmin oli kirjoituksia siitä, miten K näyttää hyvää esimerkkiä, että miehetkin voi osoittaa ystävyyttä läheisesti (toki pohdin sitä maybe more -näkökulmaa), niin kyllä musta myös laajentaa käsitystä miesten välisestä latautuneesta läheisyydestä näillä kaikilla jutuillaan.
 
vierailija
näen että tekisi. Varsinkin kun rahaa halutaan paljon. Eikä välitä siitä muut ajattelee. Ennemminkin näen että nimeomaan heteroudestaan varma voi tolla tavalla leikkiå. Ei sellainen joka on kolmikymppisenä alkanut miettiä, että muuten, tykkäänköhän mä pojistakin.
Tää on se toinen puoli mitä mietin, että jos on hetero ja todella itsevarma omasta itsestään, mutta avarakatseinen eikä ahdistu, että ihmiset saattaa yhdistää sut sateenkaarijuttuihin niin silloin voisi hyvinkin lähteä tekemään tän tyylistä sisältöä.
 

Yhteistyössä