Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskon kyllä, että Oddlygoods-hommiin olisi ehdottomasti lähdetty tilanteen ollessa hieman erilainen. Ehkä siihen olisi tarvittu hieman nestemäistä rohkaisua, mutta siitä nyt ei ole ollut erityistä pulaakaan yleensä.
 
vierailija
Ei vaan voi ymmärtää, miksi rekisteröityminen on joillekin niin punainen vaate, ettei sitä voi edes harkita.
En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. 😅 Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
 
vierailija
Jos kiinnostaa pyörähtää antamassa mielipiteensä, vauvalla joku pitää peukkuäänestystä siitä, onko viime päivien tapahtumat auttaneet irtautumaan shipistä vai ei. Sivulla 622 eli uusin tällä hetkellä.
 
vierailija
En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Kiitos, että olet nähnyt vaivaa, kuulostaa hyvältä! 👍
 
vierailija
Uskon kyllä, että Oddlygoods-hommiin olisi ehdottomasti lähdetty tilanteen ollessa hieman erilainen. Ehkä siihen olisi tarvittu hieman nestemäistä rohkaisua, mutta siitä nyt ei ole ollut erityistä pulaakaan yleensä.
Sama, luulen että jos yksityiselämän kuviot olisivat olleet viisujen aikaan toiset niin hommat olisi voineet edetä Oddlygoods-tasolle. En tiedä onko J/K kokenut jonkinlaisen herätyksen vasta liki kolmekymppisenä vai onko kyse puhtaasti imagoasioista, mutta tykkään tästä rajoja rikkovasta tyylistä.
 
vierailija
En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Todellakin kiinnostaa, mahtavaa! Tsemppiä projektiin, kuulostaa olevan hyvällä mallilla, ja kiitos kun olet jaksanut tehdä. :)
 
vierailija
En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Hei mahtavaa! Kiitos jo tässä vaiheessa.
 
vierailija
En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Kiitos minunkin puolesta! Päivittele tästä, miten etenee:)
 
vierailija
Sama, luulen että jos yksityiselämän kuviot olisivat olleet viisujen aikaan toiset niin hommat olisi voineet edetä Oddlygoods-tasolle. En tiedä onko J/K kokenut jonkinlaisen herätyksen vasta liki kolmekymppisenä vai onko kyse puhtaasti imagoasioista, mutta tykkään tästä rajoja rikkovasta tyylistä.
JKn Oddlygood herätys! Eikä se ollenkaan niin oddly ole, kuin maistaa;):p vaan pelkästään good, yes yes.

Joulu ja oddlygood sopii muuten hyvin yhteen.
 

Yhteistyössä