vierailija
Vähemmän veljellinen avunanto listalle!En epäile hetkeäkään. Jotakin vähemmän veljellistä avunantoa vähintään, jos ei ihan kairaushommiin asti lähtisi.
Vähemmän veljellinen avunanto listalle!En epäile hetkeäkään. Jotakin vähemmän veljellistä avunantoa vähintään, jos ei ihan kairaushommiin asti lähtisi.
Vähemmän veljellinen avunanto oddlygoodseiluun.Vähemmän veljellinen avunanto listalle!
Ne todella tietää mitä ne tekee. Missäs on nyt ne kaikki K:n heteropakottajat? En oikeesti usko että kukaan joka ei ole vähintään curios, suostuis tollasiin mainoksiin.Miksi mulla tuli tämä kuva mieleen? Mä sukellan sinne multiin ihan vapaaehtoisesti.
Voisin ostaa koko tarjoiluvadin, jos ne on tällaisia.Toivottavasti oddly laittaa tuon tarjoiluehdotukseksi tuotteisiinsa.
Mun yks ystävä kyseli, onko kukaan tehnyt näistä kuvista kuvanmuokkauksia niin että 2 kuvaa ja hlöä yhdistetään samaan kuvaan. Jos sellasia on, se mun kaveri haluaisi nähdä mielellään.Miksi mulla tuli tämä kuva mieleen? Mä sukellan sinne multiin ihan vapaaehtoisesti.
Jep. Ja syy siihen, ettei B voi samalla lailla olla julkisuudessa aloitteellinen on just toi vallitseva tilanne.Uskon kyllä, että Oddlygoods-hommiin olisi ehdottomasti lähdetty tilanteen ollessa hieman erilainen. Ehkä siihen olisi tarvittu hieman nestemäistä rohkaisua, mutta siitä nyt ei ole ollut erityistä pulaakaan yleensä.
En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.Ei vaan voi ymmärtää, miksi rekisteröityminen on joillekin niin punainen vaate, ettei sitä voi edes harkita.
Kiitos, että olet nähnyt vaivaa, kuulostaa hyvältä!En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Sama, luulen että jos yksityiselämän kuviot olisivat olleet viisujen aikaan toiset niin hommat olisi voineet edetä Oddlygoods-tasolle. En tiedä onko J/K kokenut jonkinlaisen herätyksen vasta liki kolmekymppisenä vai onko kyse puhtaasti imagoasioista, mutta tykkään tästä rajoja rikkovasta tyylistä.Uskon kyllä, että Oddlygoods-hommiin olisi ehdottomasti lähdetty tilanteen ollessa hieman erilainen. Ehkä siihen olisi tarvittu hieman nestemäistä rohkaisua, mutta siitä nyt ei ole ollut erityistä pulaakaan yleensä.
En minäkään enkä usko monen muunkaan jutun kohdalla mitä on ollut.Ne todella tietää mitä ne tekee. Missäs on nyt ne kaikki K:n heteropakottajat? En oikeesti usko että kukaan joka ei ole vähintään curios, suostuis tollasiin mainoksiin.
Todellakin kiinnostaa, mahtavaa! Tsemppiä projektiin, kuulostaa olevan hyvällä mallilla, ja kiitos kun olet jaksanut tehdä.En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Heh, hauskoja!Ukrainan tytöt matki käärijää ja häärijää
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Hei mahtavaa! Kiitos jo tässä vaiheessa.En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Kiitos minunkin puolesta! Päivittele tästä, miten eteneeEn muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Tell me about it.Tämä sana muuten kääntyy ainakin googlen kääntäjällä honey eikä yes niin kuin pitäisi.
JKn Oddlygood herätys! Eikä se ollenkaan niin oddly ole, kuin maistaa vaan pelkästään good, yes yes.Sama, luulen että jos yksityiselämän kuviot olisivat olleet viisujen aikaan toiset niin hommat olisi voineet edetä Oddlygoods-tasolle. En tiedä onko J/K kokenut jonkinlaisen herätyksen vasta liki kolmekymppisenä vai onko kyse puhtaasti imagoasioista, mutta tykkään tästä rajoja rikkovasta tyylistä.
"No" actually means well in Finnish.Aren
Tell me about it.
And "no" is sometimes translated as "well".
By Xmas I'll be fluent in Googlinnish.