Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo...lukitusnäyttönä oli yksityinen henkilö.. tuo oli mielestäni niin söpöä! Tarina poistui, ja ladattiin lyhyempänä uudelleen. Se alkuperäinen tarina löytyy tumblurista, mutta lataaja kunnioituksesta K:ta kohtaan oli sensuroinut kännykän ruudun <3 Että kyllä tässä fandomissa vielä hyviäkin ihmisiä on, jotka kunnioittavat K:ta
Ei ole ollut tälläistä, älkää trollatko
 
vierailija
Joo...lukitusnäyttönä oli yksityinen henkilö.. tuo oli mielestäni niin söpöä! Tarina poistui, ja ladattiin lyhyempänä uudelleen. Se alkuperäinen tarina löytyy tumblurista, mutta lataaja kunnioituksesta K:ta kohtaan oli sensuroinut kännykän ruudun <3 Että kyllä tässä fandomissa vielä hyviäkin ihmisiä on, jotka kunnioittavat K:ta
Söpöä oli joo ja toisaalta vahvistaa mun mielikuvaa siitä, kuink näitä B mourumisia tehdään showna ja peittämään tätä tosielämää. En mielestäni kauhean kivaa. No, mä en hänen keikoilleen ole menossa ja sometkin otin seurannasta joten mourutkoon mitä haluaa.
 
vierailija
Söpöä oli joo ja toisaalta vahvistaa mun mielikuvaa siitä, kuink näitä B mourumisia tehdään showna ja peittämään tätä tosielämää. En mielestäni kauhean kivaa. No, mä en hänen keikoilleen ole menossa ja sometkin otin seurannasta joten mourutkoon mitä haluaa.
Tästä kyllä näkee että shippaajat eivät välitä musiikista :D K:n yksityiselämä ei vastaa odotuksia, joten ei seurata enää. Ei hän tuollaisia faneja kyllä tarvitsekaan. Nyt kaikki toivo sinulla on että B olisikin homo, ja että voit fanittaa ja fantasioida hänen suhdettaan. Jos hän kehtaakin olla hetero, niin varmaan menee B:kin sitten seurauksesta.
 
vierailija
Söpöä oli joo ja toisaalta vahvistaa mun mielikuvaa siitä, kuink näitä B mourumisia tehdään showna ja peittämään tätä tosielämää. En mielestäni kauhean kivaa. No, mä en hänen keikoilleen ole menossa ja sometkin otin seurannasta joten mourutkoon mitä haluaa.
Kyllä K varmaan puhuisi muistakin ystävistään lavalla, jos fanit olisivat yhtä pakkomielteisiä muista hänen kavereistaan. Ei se ole mitään mouruamista, ja useimmiten ne puheet lähtevät jonkun shippaajan kyltistä, jos ei sillä hetkellä muuta keksi sanoa.
 
vierailija
Tästä kyllä näkee että shippaajat eivät välitä musiikista K:n yksityiselämä ei vastaa odotuksia, joten ei seurata enää. Ei hän tuollaisia faneja kyllä tarvitsekaan. Nyt kaikki toivo sinulla on että B olisikin homo, ja että voit fanittaa ja fantasioida hänen suhdettaan. Jos hän kehtaakin olla hetero, niin varmaan menee B:kin sitten seurauksesta.
Se että en enää seuraa K:tä ei kyllä liity hänen yksityiselåmäänsä enkä hänen musiikistaan ole koskaan välittänytkään, en ole sellaisen huumorin ystävä jota esim K:lla on stooreissaan.. Mutta se on totta että en tykkää siitä että feikillä esitellään kaipaavaa jotta peitellään sitä yksityiselämää.
 
vierailija
Dunje viittaa kvitteneihin monikossa ja antiikin kreikkalaisessa runoudessa kvittenit oli hieman rietas kiertoilmaisu nuorille rinnoille. Vaikka B on todellisten tunteiden ilmaisun suhteen hieman ”reserved”, tissit hän uskaltaa paljastaa (no ehkå vähän muutakin - umazane misli vaan) 😀
 
vierailija
Järki käteen nyt. Kukaan JO jäsen ei mainosta/vihjaile yhtään mitään suhdestatukseensa liittyen, ja voitte olla aivan satavarmoja, ettei myöskään B sitä tee. Ihme sekopäitä salaliittoteorioineen.
Nimenomaan! Eikä kenenkään JO jäsenen gf/bf päätyisi toisen jäsenen toimesta tarinassa julkisuuteen, siitä voitte myös olla aivan satavarmoja. Ihme meininkiä täällä tosiaan.
 
vierailija
Tästä kyllä näkee että shippaajat eivät välitä musiikista K:n yksityiselämä ei vastaa odotuksia, joten ei seurata enää. Ei hän tuollaisia faneja kyllä tarvitsekaan. Nyt kaikki toivo sinulla on että B olisikin homo, ja että voit fanittaa ja fantasioida hänen suhdettaan. Jos hän kehtaakin olla hetero, niin varmaan menee B:kin sitten seurauksesta.
Se että en enää seuraa K:tä ei kyllä liity hänen yksityiselåmäänsä enkä hänen musiikistaan ole koskaan välittänytkään, en ole sellaisen huumorin ystävä jota esim K:lla on stooreissaan..

Mutta se on totta että en tykkää siitä että feikillä esitellään kaipaavaa jotta peitellään sitä yksityiselämää. Jo:n musiikista sen sijaan pidän ja siihen ei B:n suhteet tai suhteettomuus vaikuta (hän tosin ei mitåän julkisia kaipausserenadeja ole myöskään esittänyt)
 
vierailija
On se raadollista olla musiikkibisneksessä mukana. Jos bändin jäsenet ilmoittavat löytäneensä rakkauden, kiinnostus heihin vähenee reippaasti. Vaikka musiikin pitäisi olla se juttu, eikä parisuhdestatus.
No tää vähän riippuu artistista, panostaako enemmän musiikkiin ja visuaaliseen ilmaisuun vai seksuaaliseen viehätysvoimaan. Toki monella artistilla suosio perustuu molempiin.
 
vierailija
Se että en enää seuraa K:tä ei kyllä liity hänen yksityiselåmäänsä enkä hänen musiikistaan ole koskaan välittänytkään, en ole sellaisen huumorin ystävä jota esim K:lla on stooreissaan..

Mutta se on totta että en tykkää siitä että feikillä esitellään kaipaavaa jotta peitellään sitä yksityiselämää. Jo:n musiikista sen sijaan pidän ja siihen ei B:n suhteet tai suhteettomuus vaikuta (hän tosin ei mitåän julkisia kaipausserenadeja ole myöskään esittänyt)
Ok, sitten on hyvä ettet seuraa häntä. minä seuraan vain K:ta, koska pidän musiikista, huumorista jne. Haluan tietenkin tukea tätä ihanaa suomalaista tarinaa, mitä ei kovin usein tapahdu :)
 

Yhteistyössä