Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Dunaj is Vienna in Slovenian.
Dunja is a common female name in ex-YU.
But he wrote "dunje". Dunje is a yellow apple-like fruirt in Serbian.. In English it's called quince. There's a really famous song called "Žute dunje" that I'm sure B is familiar with. My guess is that what he's referring to. The lyrics kinda go with "reserved" on his forehead.
 
vierailija
Samaa mietin, ja siksi kallistun veikkaamaan, et on halunnut tuolla tavalla (myös) vinkata löytäneensä jonkun ihanan
Toivottavasti olisikin löytänyt. Sitä kyllä toivoisi hänelle. ❤ En ainakaan itse pysty toivomaan että B:n pitäisi olla aina vain yksin, kun K:kin on selvästi varattu. Mutta tottakai tuo juttu voi olla ihan vaan vitsailuakin. Jos on oikeasti löytänyt jonkun, niin ehkäpä siitä tulee sitten lisää vihjeitä. 😄
 
vierailija
Dunaj is Vienna in Slovenian.
Dunja is a common female name in ex-YU.
But he wrote "dunje". Dunje is a yellow apple-like fruirt in Serbian.. In English it's called quince. There's a really famous song called "Žute dunje" that I'm sure B is familiar with. My guess is that what he's referring to. The lyrics kinda go with "reserved" on his forehead.
But the song just sounds sad, at least in Google Translation?
 
vierailija
Omien yksityisasioiden pitäminen yksityisinä ei ole epärehellistä. Ei nyt eikä missään muussakaan maailmanajassa.
Tuntuu että ihmisiltä on nykyään vähän hämärtynyt tuo yksityisyyden käsite. Kaikki pitäisi muka jotenkin saada tietää, mitään ei saisi jättää kertomatta tai se tulkitaan piilotteluksi tai epärehellisyydeksi. Kun todellisuudessa kyseessä on terve omien rajojen ja oman koskemattomuuden suojelu.
 
vierailija
Tuntuu että ihmisiltä on nykyään vähän hämärtynyt tuo yksityisyyden käsite. Kaikki pitäisi muka jotenkin saada tietää, mitään ei saisi jättää kertomatta tai se tulkitaan piilotteluksi tai epärehellisyydeksi. Kun todellisuudessa kyseessä on terve omien rajojen ja oman koskemattomuuden suojelu.
Jep.. en minäkään töissä jokaiselle asiakkaalle kerro suhdestatustani, kun se ei liity työhöni mitenkään. Jos joku asiakkaani taas menisi stalkkaamaan minua vaikka ig:ssä, aika nopeasti selviäisi että olen varattu. Olisiko hänellä sitten oikeus kutsua minua epärehelliseksi ja tehdä valitus pomolleni?
 
vierailija
Ohis: Katsoin muuten Areenasta aikanaan kielletyn homoudesta kertovan doku-leffan nimeltään Oletko sinä…? (Imdb:ssä nimellä Are you…?)

Suosittelen jos teema ja aikalaiskuva 60-luvulta kiinnostaa.
 
vierailija
Tuntuu että ihmisiltä on nykyään vähän hämärtynyt tuo yksityisyyden käsite. Kaikki pitäisi muka jotenkin saada tietää, mitään ei saisi jättää kertomatta tai se tulkitaan piilotteluksi tai epärehellisyydeksi. Kun todellisuudessa kyseessä on terve omien rajojen ja oman koskemattomuuden suojelu.
Myös julkisuuden ihmisten kannattaa pitää ne rajat selvinä. Esim K kuitenkin vilauttelee tätä salaista ihmistä somessaan, kyllä hänen täytyy ymmärtää että se aiheuttaa spekulaatioita.
 

Yhteistyössä