vierailija
Tulis nyt sitä liveä ja pelastaisi tämän illan. Tai edes jotain klippejä jo piakkoin.
Just toi Charm Music Serbian PR-henkilö.Kuka toi Namastebra on?
Kikikon eksynyt sen kuviin
Onhan se somemanageri. Se Charm Musicin nainen on sitten se namaste.. jotain.Ei ole tuo röökivideon kuvaaja JO:n crew'ta eikä Bojanin tyttöystävä. Eikä mikään tyttö vaan aikuinen nainen. Töissä keikat järjestäneellä Charm Music Serbialla. Eiköhän jatketa.
P. S. Siinähän tupakoi. En kuitenkaan pääse pussaamaan.
Just like 85% of us hereToihan on ollut päivänselvää jo ties kuinka kauan, että B polttaa, ainakin satunnaisesti.
Jossain haastattelussa kysyttiin, onko kokeilleet kannabista ja vastasi siihen, että on. Ja ne Janin sinällään kuumat kuvat, joissa on ihana Kiki mukana, nousevat tämän tästä esiin.Mä kyl jotenkin veikkasin, et B polttaa. Vissiin ihmeen moni laulaja polttaa, vaikka luulisi, että just he eivät tupakoisi. On kyl ällöttävä tapa, ja yritänkin ajatella, et B on vain satunnainen bilepolttaja.
Ei minusta ole yhtään. Siis henkilö, joka tuo mieleen röökaajan.Musta B on ihan polttajan näköinenkin. Tai en tarkoita ulkonäköä tai mitään rapistumista vaan olemusta. Varmaan tasaa hermojaankin sillä. Ties vaikka Kärtsyn kanssa sauhuttelivat Suomessa.
Hitsi kun täällä ei ole peukkuja. Haluaisin niin gallupin tästä. (Itse en polta.)Just like 85% of us here
Mitkä kuvat? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen…Jossain haastattelussa kysyttiin, onko kokeilleet kannabista ja vastasi siihen, että on. Ja ne Janin sinällään kuumat kuvat, joissa on ihana Kiki mukana, nousevat tämän tästä esiin.
Taisi olla kaikin puolin varsin vapauttava loma, koska tuo ei nyt taida olla varsinaisesti mikään normi savuke...Loma on tehnytkin pahaa B:lle. Ensin eilisen keikat elkeet ja nyt tämä. Missä meidän herttainen kuoropoika on?
Tämä nainen on kyllä todella kaunis!Kaikki videoissa/kuvissa esiintyvät naispuoliset henkilöt ovat aina tyttöystäviä
Puhu vain puolestasi, en mä ainakaan polta.Just like 85% of us here
No ei sinne viitti mitään laittaa kun tänään valtaosa jutuista on poistatettu. Ihan normijuttujakin lähti.Outo näky kun vauvalla viimeisimmän sivun ensimmäinen viesti kirjoitettu tunti sitten. Tais viimeiset jäljelle jääneet vakkaritkin kyllästyä.
Niin, eli ei välttämättä ole tupakoitsija. Pikkusikari vois olla.Taisi olla kaikin puolin varsin vapauttava loma, koska tuo ei nyt taida olla varsinaisesti mikään normi savuke...
Joo, sekoitin mitä kysyttiin ja puhuin videon kuvaajasta, en videolla videota kuvaavasta, joka on JO:n somemanageri.Onhan se somemanageri. Se Charm Musicin nainen on sitten se namaste.. jotain.
Taitaa laittaa uutta kuvaa, koska esilä roikkuu tissiliivejä, eilen ei ollut?Kuka toi Namastebra on?
Kikikon eksynyt sen kuviin
Minusta siellä yhä poistellaan ja johtuu siitäkin. Antaisivat jo olla.Outo näky kun vauvalla viimeisimmän sivun ensimmäinen viesti kirjoitettu tunti sitten. Tais viimeiset jäljelle jääneet vakkaritkin kyllästyä.
Täällähän keskusteltiin hänen videollaan kuvaavasta naisesta.Just toi Charm Music Serbian PR-henkilö.
On siellä ollut viestittelyä koko tämän ajan, mutta kaikki poistatetaan trollauksesta normijuttuihinkin.Outo näky kun vauvalla viimeisimmän sivun ensimmäinen viesti kirjoitettu tunti sitten. Tais viimeiset jäljelle jääneet vakkaritkin kyllästyä.
Löytyy Janin ig:n kuvia selaamalla.9Mitkä kuvat? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen…
Joo ei kuulosta realistiselta luvulta.Hitsi kun täällä ei ole peukkuja. Haluaisin niin gallupin tästä. (Itse en polta.)
Siis sori! This comment like 85% of us was meant for Lady SLO's comment about the woman who is married and has 2 kidsHitsi kun täällä ei ole peukkuja. Haluaisin niin gallupin tästä. (Itse en polta.)
Normally no, but some people like to make/roll up their own, and sometimes that paper is brown.Onko tupakat Balkanilla ruskeita?
Sama, en edes satunnaisesti. Nuorempana kyllä, mutta viime kerrasta on jo yli 20v. aikaa.Hitsi kun täällä ei ole peukkuja. Haluaisin niin gallupin tästä. (Itse en polta.)
Tietenkin pitää poistella. Kuka stanan luopio sinne enää menee mitään kirjoittelemaan?Minusta siellä yhä poistellaan ja johtuu siitäkin. Antaisivat jo olla.
Joo siis tähän kyllä uskon ja itsekin kuulun tuohon 85 prossaan.Siis sori! This comment like 85% of us was meant for Lady SLO's comment about the woman who is married and has 2 kids