Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
jännä muuten että Robbarissa en näe minkäänlaista sellaista ”auraa” vai mikähän se ois, että sitä voisi shipata kenenkään kanssa. Siis sillä ei vaan ole sellaista vetovoimaa. Ei miehiin eikä naisiin. En tiedä miksi kun varabojankin on. Oli muuten hiton kova veto tänään Vain Elämässä Robbarilta
Robsa rukka. "Ei vetovoimaa miehiin eikä naisiin". 😂 Mut tosi hyvin se tulkitsee aina muiden laulut! Omat on vähän haaleitam
 
vierailija
Joo, ihan kiva. Mut ei tunnu mitenkään ihmeelliseltä kun tietää, ettei ne ole tapaamassa K:n kanssa. Siis tarkoitan, kun ei tiedä. Nt:n odottaminen oli ihan eri juttu.
Nyt ihmettelen, että miten tää bändi liittyy mun elämääni?
Takastin vielä tota biisiä. Nyt toi ei herättänyt yhtään mitään. Ellei korkrintaan pientä harmitusta tunteiden olemattomuudesta. No, johan sitä hauskaa pitkään kestikin.
 
vierailija
Joo, ihan kiva. Mut ei tunnu mitenkään ihmeelliseltä kun tietää, ettei ne ole tapaamassa K:n kanssa. Siis tarkoitan, kun ei tiedä. Nt:n odottaminen oli ihan eri juttu.
Nyt ihmettelen, että miten tää bändi liittyy mun elämääni?
Takastin vielä tota biisiä. Nyt toi ei herättänyt yhtään mitään. Ellei korkrintaan pientä harmitusta tunteiden olemattomuudesta. No, johan sitä hauskaa pitkään kestikin.
Mee nukkumaan<3
 
vierailija

Ekaa kertaa katsoin a sem ti povedalin musiikkivideon, kun biisi täällä mainittiin. Huomioita: hauskaa että bändillä oli sama nainen läpi videon. 😊 Krisillä oli naisen kanssa eniten kemiaa, Kris oli eniten innoissaan. Janilla ei jostain syystä ollut ollenkaan innostusta. Bojan melko neutraali.
 
vierailija
Bojanin ihanien pidempien hiusten ja parran muistolle!! 💙 RIP! Kasvaahan ne onneksi takaisin, jos on tarvetta olla taas sexy beast... Tai eihän Boitsukka ikinä mikään Beast ikinä ole, se sana on varattu Kärtsälle. Mutta Sexy Puppy!!

 
vierailija
Joo, ihan kiva. Mut ei tunnu mitenkään ihmeelliseltä kun tietää, ettei ne ole tapaamassa K:n kanssa. Siis tarkoitan, kun ei tiedä. Nt:n odottaminen oli ihan eri juttu.
Nyt ihmettelen, että miten tää bändi liittyy mun elämääni?
Takastin vielä tota biisiä. Nyt toi ei herättänyt yhtään mitään. Ellei korkrintaan pientä harmitusta tunteiden olemattomuudesta. No, johan sitä hauskaa pitkään kestikin.
Onpa surullista luettavaa.
 

Yhteistyössä