vierailija
Boitsu näyttää ainakin noiden parin kuvan perusteella iloiselta ja levänneeltä! Hyvä niin.
JO - Novi val, Metulji, A sem ti povedalMitkä on teidän tämän hetkiset lempparibiisit sekä Jokereilta että Kärtsältä?
BojanEn tykkää Bojanin uudesta kampauksesta. Mut tykkään Bojanista.
No ei todellakaan . Järki käteen nyt, tuon loogiikan mukaan käy kuumana myös esim Rylaniin, pari päivää sitten onnittelut punaisen sydämen keraSe käy käy kuumana Eteliin ja varmasti tekisi siirron jo Samua ei olisi. Samu ei koskaan reagoi mitään Etelin kuviin, mutta nyt oli käyny heittää kommentin. Siellä ne on kilpakosijan ja Samun tykkäykset peräkkäin.
Tähän pelkkään Etelin kuvaan on B jopa kommentoinu punaisella sydämellä
Etel Röhr on Instagram: "Unleash your inner beast P by @photomikke"
2,890 likes, 60 comments - etelrohr on June 15, 2023: "Unleash your inner beast P by @photomikke".www.instagram.com
Ei välttis. Sina ne ”omilleen” soittaa enemmän kuin kaukana kotoa. Ikävä kyllä!Luulen että tämän illan settilista on noin pitkä siksi koska eivät juurikaan ehtineet treenata Euroopan kiertuetta varten lomilta paluun jälkeen.
Even stooriin kommentoi sydämen. Joskin siinä kuvassa on Kärtsä, mut siitä sä et varmaan ilahdu.Näytä esimerkki tai ei tapahtunut
Niin Kärdelläkin. Eihän BKta tarvitse enää shipata.Etelillä jo puoliso, eihän tälläistä tarvitse edes miettiä?
lemppari: A sem ti povedal, Padam, Gola, NGVOTLempibiisit just nyt:
JO: SSOL, Demoni, A sem ti povedal, Padam, Dopamin
K: HHH, Mic Mac, Hirttää kiinni, Fantastista, Alaks oleen
Musta se on ihana.En tykkää tuosta Bojanin uudesta tukasta, mutta ei se mua haittaakaan. Bojan on silti
No onhan Kärsykkeelläkin avopuoliso. Niin että miksi miettiä mitään?Etelillä jo puoliso, eihän tälläistä tarvitse edes miettiä?
No eihän se sit pidä paikkaansa, että kommentoi sydämillä "kauniiden naisten" kuviin noin tapana.Even stooriin kommentoi sydämen. Joskin siinä kuvassa on Kärtsä, mut siitä sä et varmaan ilahdu.
Nyt en kyllä tajunnut.Luulen että tämän illan settilista on noin pitkä siksi koska eivät juurikaan ehtineet treenata Euroopan kiertuetta varten lomilta paluun jälkeen.
Taisit nyt summonata jonkun paikalle.Kaikki biisit on hyviä (paitsi Kn Auto jää ), mutta tässä nyt muutamia:
JO: Dopamin, Proti toku, Demoni, Vse kar vem, Ona, NGVOT (etenkin koska Kris)
K: Paidaton riehuja, Mic Mac, Kovis, CCC, ICIP, HHH
Ei nainen, mut on Kärtsä kaunis.No eihän se sit pidä paikkaansa, että kommentoi sydämillä "kauniiden naisten" kuviin noin tapana.
No älä sit väitä mitään jos et tiedä, mitä väitätSähän niitä Bojanin tekemisiä siellä instassa kyttäät, eti ite. En mä oo sulla töissä.
Joo ei todellakaan mitään kemiaa, B toki aina käyttäytynyt tapansa mukaan kohteliaasti, niinkuin myös fanien ja kaikkien muittenkin keskuudessa. Tämä saa joskus pohjoisen yrmeät metsäasukit ajattelemaan, että varmaan on 'silleen' kiinnostunut, kun noin nätisti hymyileekin.. Huoh...Mulle oli jo kesällä ihan vieras ajatus tää b ja etel. En siis näe mitään erityistä kemiaa heidän välillään, vaikka olisi sydänkommenttejakin. Epäilemättä tulevat hyvin toimeen ja viihtyvät toistensa seurassa, mutta mistä tämä ajatus syntyy, että kumpikaan olisi sen enempää kiinnostunut toisesta?
Kyllä se aika lailla on poissa. Vähän viiksiä jättänyt. Höh, mä tykkään musketööri-Bojanista niin paljon enemmän kuin viisupojasta. Mut toisaalta täähän on hyvä, Bojan palasi viisupojaksi ja laiva on pilalla, ehkä nyt pystyy palaamaan aiempaan elämään.Tosiaan, onko parta ajettu kokonaan pois? Ois kiva saada nyt kunnon kuvaa, ja eikö oikeesti kukaan Serbiassa jaksa pitää liveä? Tai tulis nyt edes kunnon klippejä. Kyllä totuttiin hyvään K:n kiertueen aikana.
Heillä on se something more siellä, K ei ole tuonut julki puolisoa, jättää miettimäänNo onhan Kärsykkeelläkin avopuoliso. Niin että miksi miettiä mitään?