Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se käy käy kuumana Eteliin ja varmasti tekisi siirron jo Samua ei olisi. Samu ei koskaan reagoi mitään Etelin kuviin, mutta nyt oli käyny heittää kommentin. Siellä ne on kilpakosijan ja Samun tykkäykset peräkkäin.

Tähän pelkkään Etelin kuvaan on B jopa kommentoinu punaisella sydämellä
Niin sydän oli siis kesäkuun Tavastia-kuviin, joita on neljä kappaletta tuossa postauksessa, mukana myös Kärtsä :) Tuolla keikalla Boitsu ihanasti mukana possujunassa.
 
vierailija
Mulle oli jo kesällä ihan vieras ajatus tää b ja etel. En siis näe mitään erityistä kemiaa heidän välillään, vaikka olisi sydänkommenttejakin. Epäilemättä tulevat hyvin toimeen ja viihtyvät toistensa seurassa, mutta mistä tämä ajatus syntyy, että kumpikaan olisi sen enempää kiinnostunut toisesta?
 
vierailija
Mulle oli jo kesällä ihan vieras ajatus tää b ja etel. En siis näe mitään erityistä kemiaa heidän välillään, vaikka olisi sydänkommenttejakin. Epäilemättä tulevat hyvin toimeen ja viihtyvät toistensa seurassa, mutta mistä tämä ajatus syntyy, että kumpikaan olisi sen enempää kiinnostunut toisesta?
Etelillä jo puoliso, eihän tälläistä tarvitse edes miettiä?
 
vierailija
Mulle oli jo kesällä ihan vieras ajatus tää b ja etel. En siis näe mitään erityistä kemiaa heidän välillään, vaikka olisi sydänkommenttejakin. Epäilemättä tulevat hyvin toimeen ja viihtyvät toistensa seurassa, mutta mistä tämä ajatus syntyy, että kumpikaan olisi sen enempää kiinnostunut toisesta?
Ei kannata edes kysyä kun tuo on taas tuota trollausta, ihan selvästi. Jättäkää vaan huomioimatta.
 

Yhteistyössä