vierailija
Eikö sanonut just toisin päin. Ettei oo oma.Nyt kun K on porukoilla niin manifestoisin taas stooria siltä sen kissansa kanssa. Se karvaton, jonka K sanoi olevansa omansa, vaikka jäikin heidän luo.
Eikö sanonut just toisin päin. Ettei oo oma.Nyt kun K on porukoilla niin manifestoisin taas stooria siltä sen kissansa kanssa. Se karvaton, jonka K sanoi olevansa omansa, vaikka jäikin heidän luo.
Mun mielestä sanoi olevan hänen, mutta asuvan siellä. En nyt mee varmaksi vannoo.Eikö sanonut just toisin päin. Ettei oo oma.
Mun mielestä snaoi, ettei ole oma, vaan hoiti sitä väliaikaisesti.Mun mielestä sanoi olevan hänen, mutta asuvan siellä. En nyt mee varmaksi vannoo.
- eri
Repesin tälle. Editti Kärtsän äskeisestä stoorista:
Nace thigh biter *chomp* *chomp*😈
POV: You’re Bojan and you’ve just been invited home to see his ‘Pokemon cards collection😉😏😘’, you go home with him and he actually starts showing you his Pokemon cards collection 😒www.tumblr.com
Terve sulle itsellesi trolli, mut eiköhän tämä stoori ole kuvattu nimenomaan ajatellen, et taustalle tulee biisi, jossa lauletaan... pokemonkorteista.Huh, ja onneksi laitettu mic mac taustalle, ettei nuo trollit voi analysoida mitään hihityksiä taustalta. Oikein hyvin toimittu K!
Onkin! Läheisempään suuntaan, eivät suinkaan oo väärässä.Jotkut ovat sanoneet, että B ja K suhde on muuttunut
Huh huh, aika kova! Hyvä K ja tiimi <3On ylittänyt! 631 345 näkyy tällä hetkellä!
Mamma korkeintaan hihittelee taustalla. Tai pikkuveli. Varmaan tullu vaan ihan viettään perheensä kanssa aikaa itsekseen. Ei ole mikään perus kyläily ku noin kotoisasti löhöilee. Ihana on.Huh, ja onneksi laitettu mic mac taustalle, ettei nuo trollit voi analysoida mitään hihityksiä taustalta. Oikein hyvin toimittu K!
Uutisketjusta löytyi vastaus! Kello 22 Suomen aikaa ilmeisesti.Moneltako Jokrujen konsertti on huomenna?
Tossa alla aikas kiva kuva Nacesta. Ja Joksuista et niillä on enemmän kuuntelijoita Helsingissä kuin Ljubljanassa.
Saisivat ihan siitäkin syystä tehdä sen Nordic Tour vol 2. Tai ihan vaikka Finland Tourin, kelpaisi mulle. Mutta jotenkin liikuttavaa, että suomalaiset vain adoptoivat tän bändin, ja aika vakiintuneita noi kuuntelijamäärät tässä vaiheessa tuntuu olevan. Pienen porukan kulttimaine Suomessa, ei huono.Tossa alla aikas kiva kuva Nacesta. Ja Joksuista et niillä on enemmän kuuntelijoita Helsingissä kuin Ljubljanassa.
Seuraava päivitys tuli tässä välissä: +711k!!! Viikonloppuna menee varmaan miljoona rikkiHuh huh, aika kova! Hyvä K ja tiimi <3
Joo samaa just mietin et nyt ei oo todellakaan hyvä aika laitella sitä vauvalle.Älkää heittäkö tota äänestyslinkkiä vauvalla kehiin just nyt, trollit keksii uutta iltapuhdetta..
Miten niin ei ole peruskyläily? Kyllä mä makaan sohvalla ku kotona käyn, ja puoliso myös. Ja tuon on kyllä gf kuvannut.Mamma korkeintaan hihittelee taustalla. Tai pikkuveli. Varmaan tullu vaan ihan viettään perheensä kanssa aikaa itsekseen. Ei ole mikään perus kyläily ku noin kotoisasti löhöilee. Ihana on.
juujuu tietenkinMamma korkeintaan hihittelee taustalla. Tai pikkuveli. Varmaan tullu vaan ihan viettään perheensä kanssa aikaa itsekseen. Ei ole mikään perus kyläily ku noin kotoisasti löhöilee. Ihana on.
Hei mahtavaa, hyvä KärtsäSeuraava päivitys tuli tässä välissä: +711k!!! Viikonloppuna menee varmaan miljoona rikki
Jep! ottaen huomioon että K ei juuri mitenkään mainostanut tuota Suomessa tämähän menee pian A:n sen edellisen biisin ohi striimeissä (julkaisu samaan aikaan kuin icip), vaikka A:lla on enemmän kuukausittaisia kuuntelijoita. K:lla on siis tukeva ja jokseenkin vakiintunut kuuntelijakunta.Hei mahtavaa, hyvä Kärtsä