vierailija
Minä myös!Onko Apollon pahviBojan -tyyppi täällä? Minä lähden ehdottomasti kolehtiin mukaan.
Minä myös!Onko Apollon pahviBojan -tyyppi täällä? Minä lähden ehdottomasti kolehtiin mukaan.
Heippa, ei tarvitse stalkata, sama asunto näkynyt haastattelussa lapsuudenkodissa ja se tulee ihan ulkomuistista.On kyllä vähän stalkkausmentaliteettia. On sitten kotona, vanhemmillaan tai appivanhemmillaan, se ei meille kuulu
En tajua miten erilaiselta Boitsu näyttää tuossa bolero päällä -kuvassaHulvaton Boitsu-ketju. https://twitter.com/bojansbxtch/status/1717501581363404898
Oi niillekö tulee vauva! Ihanasti gf kuvannut tuon stoorin. K leikkii kuin lapsi pokemonkorteilla.Ihanaa jos muru mennyt porukoilleen huilaamaan, odottaa tuoretta pullaa uunista. Tuitui rakas, olis kyllä sulosta saada tuo kainaloon.
Mulla heräs kans semmonen haluan viereen olo. Ja toisaalta semmonen, et pääsispä se esittelee Blle pokemonkorttinsa.Ihanaa jos muru mennyt porukoilleen huilaamaan, odottaa tuoretta pullaa uunista. Tuitui rakas, olis kyllä sulosta saada tuo kainaloon.
Anteeksi. Se oli tällä kertaa vain yritys raastaa trollerssoneiden hermoja, koska nehän veti palkokasvia nenäänsä siitä alkuunsa. Mutta eihän toi yritys tuolle floodaajalle pärjääOnko Apollon pahviBojan -tyyppi täällä? Minä lähden ehdottomasti kolehtiin mukaan.
Ei Bojania lapselliset poke-kortit kiinnosta tippaakaan.Mulla heräs kans semmonen haluan viereen olo. Ja toisaalta semmonen, et pääsispä se esittelee Blle pokemonkorttinsa.
Olet trolli, mutta et myöskään taida muistaa niitä useita Pokemon-stooreja, joita B on Instaansa tehnyt??Ei Bojania lapselliset poke-kortit kiinnosta tippaakaan.
Tiedän, että oot trolli, mut sainpa aihetta kirjoittaa pidempään miettimäni viestin. Kiitos siitä! Musta on ihana nähdä miten K just selailee jotain Pokémonkortteja ja intoilee bulbasaur jutuista ja formulalakanoista, kun itselle on keräilykohteet ja tietyt vastaavat jutut ollut tärkeitä näin aikuisikään asti. Ihanaa, että K normalisoi sitäkin ihmisille.Ei Bojania lapselliset poke-kortit kiinnosta tippaakaan.
Mamman lihapatojen ääreen päässyt. All good.Taitaa olla, toi ikkuna ja toi sohva näyttävät tutuilta, tuli mieleen kanssa se UMK-aikojen haastattelu.
Ihan varmasti kiinnostaa. Mä niin näen ne tossa sohvalla yhdessä, vähän ahtaasti, nauramassa ja ihastelemassa Jerpun kokoelmaa.Ei Bojania lapselliset poke-kortit kiinnosta tippaakaan.
Niin näyttääK näyttää vain niin rauhalliselta ja suloiselta <3 Nyt on aika pötköttää
Mitä se meinaa?IDK = @joker_out_official
See Instagram 'IDK' highlights from Joker Out (@joker_out_official)www.instagram.com
Okei okei okei nyt mä ymmärrän ton viittauksen Jokerit vs. MRFY tossa stoorissa missä Niko painii Bojtsun kanssa.
Tämä!! Oon saanut niin paljon kuittailua osakseni vastaavasta.Tiedän, että oot trolli, mut sainpa aihetta kirjoittaa pidempään miettimäni viestin. Kiitos siitä! Musta on ihana nähdä miten K just selailee jotain Pokémonkortteja ja intoilee bulbasaur jutuista ja formulalakanoista, kun itselle on keräilykohteet ja tietyt vastaavat jutut ollut tärkeitä näin aikuisikään asti. Ihanaa, että K normalisoi sitäkin ihmisille.
Joku pyysi kommenteissa Lukea tulemaan Suomeen ja Luke vastasi ”I’d love to”Lukella ig live käynnissä jos jotakuta kiinnostaa
Kiitos!!Lukella ig live käynnissä jos jotakuta kiinnostaa