vierailija
Mun mielestä oli se ja ennen hahmoa tunnistin vaatteet. Ei vaan meinaa viittiä edes sanoa tätä täällä.Ovi oli auki ja minä näin tän hahmon myös. En tajunnut sen tarkemmin edes katsoa. Ärsyttää.
Mun mielestä oli se ja ennen hahmoa tunnistin vaatteet. Ei vaan meinaa viittiä edes sanoa tätä täällä.Ovi oli auki ja minä näin tän hahmon myös. En tajunnut sen tarkemmin edes katsoa. Ärsyttää.
Tässä ei kyllä nyt yö mene prhana! Äkkiä videota siitä hahmosta että pääsee nukkumaan.Ovi oli auki ja minä näin tän hahmon myös. En tajunnut sen tarkemmin edes katsoa. Ärsyttää.
Nyt perkele kuvakaappaus tästä ja sassiin. Tallensiko livenpitäjät liveä?Mun mielestä oli se ja ennen hahmoa tunnistin vaatteet. Ei vaan meinaa viittiä edes sanoa tätä täällä.
Olisin iloinen, jos Kukkis pääsisi, ei kovin moni uskaltaisi mennäÄrsyttää vain tuollaiset kommentoijat, jotka ovat kaikille heti, että "täällä on jono, mene sen perälle", kun joku on noin rohkea ja ilmoittaa haluavansa tehdä tuon. Eräänlaista dissaamista sekin, kun ei ainakaan emoketjussa ole mitään tunkua ko rooliin nähty.
Mitä siellä sanottiin? Multa meni ohi.Ei vit tu hajoon aina, kun jotkut ulkkikset mainitsee vauvan. Palstalla taitaa olla lurkkaajia enemmän kuin arvaisikaan.
Enhän mä mitään sepittänytkään.Älä selitä itsekään.
Kai sinä nyt sen tajuat ettei meistä kukaan totta voi tietää. Et sinä. Etkä minä. Eikö kukaan muukaan. Kunhan keskustellaan
Millaset vaatteet? Herranjestas ei tällasta saa gatekeeppaa.Mun mielestä oli se ja ennen hahmoa tunnistin vaatteet. Ei vaan meinaa viittiä edes sanoa tätä täällä.
Dean siellä ei ollut silloin, se heilu ihan eri päässä.Jos se oli se Dean sielä ovella? Kai se B nyt olisi lavalle pyydetty jos siellä olisi. Tuskin nyt on sielä.
Ei se ollut mitään dissaamista. Huumorilla heitin sen kommentin. Kaikesta täällä ja viitsitään tehdä suuri numero ja vetää ne herneet nenään.Ärsyttää vain tuollaiset kommentoijat, jotka ovat kaikille heti, että "täällä on jono, mene sen perälle", kun joku on noin rohkea ja ilmoittaa haluavansa tehdä tuon. Eräänlaista dissaamista sekin, kun ei ainakaan emoketjussa ole mitään tunkua ko rooliin nähty.
Eivät tainneet tallentaa. Edellisiäkään eivät ole tallentaneet.Nyt perkele kuvakaappaus tästä ja sassiin. Tallensiko livenpitäjät liveä?
Ok, kuulin kai sitten omianiDon't ask why the song is called huhhahhei olivat hänen sanansa.
"Kommentti (livessä nähdystä Bojanistako?) oli alunperin Vauvalta". Hienoa. Palsta oli kiinni.
No mun mielestä sun kommentti oli loukkaava ja dissaava. Naurettavaksi menee tuollainen.Ärsyttää vain tuollaiset kommentoijat, jotka ovat kaikille heti, että "täällä on jono, mene sen perälle", kun joku on noin rohkea ja ilmoittaa haluavansa tehdä tuon. Eräänlaista dissaamista sekin, kun ei ainakaan emoketjussa ole mitään tunkua ko rooliin nähty.
Team käärijä taisi livettää ccc aikaan.Kumman videolla se hahmo näky, ccctytön vai teamkäärijän?
Se oli kyllä liven kommenteista ja jonkun ulkkiksen."Kommentti (livessä nähdystä Bojanistako?) oli alunperin Vauvalta". Hienoa. Palsta oli kiinni.