Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä se perheen kanssa on risteilyllä. Ehkä ei löytynyt muuta ajankohtaa ja vaikka äidin 50-vuotisten viettoa tms. Tänään Ibiza, la Valencia, su Marseille, ma Genova ja ti Rooma, josta lento Ljubljanaan. Tämä on mun valitettava, valistunut veikkaus. 😔😖😫
Perhana, sen piti yllättää kilttiasuinen bokseriton Kärde kuumalla rakkaudentäyteisellä synttäriblowjobilla eikä vanua mummin kanssa societeeristeilyillä!!!

vierailija
Mitä ihmeen aikataulua te nyt tiiraatte? Voisiko joku linkata tänne? Koska mä löysin googlaamalla ilmeisesti jonkun toisen, ja sen mukaan laivamatka Sisilian ja Ibizan välillä on 14 tuntia. Ei kai se mahdoton noille julkaisuväleille ole.

vierailija
Bojan on lomalla ja postaa sieltä silloin tällöin jotain reaaliajassa kuten miljoonat lomailijat tekee. Jos olisi lomaillut tuolla viime viikon niin olisi postannut yhden koontipostauksen lomajuttuja jo instaan eikä pieniä storyja joka päivä.

vierailija
Perhana, sen piti yllättää kilttiasuinen bokseriton Kärde kuumalla rakkaudentäyteisellä synttäriblowjobilla eikä vanua mummin kanssa societeeristeilyillä!!!
Aina pitäis järjestää kaikki itse! Slovenialaisten bändien lomatkin. On se, kun ihmiset ei vaan osaa.

(täytyykö tässä ketjussa varoitella huumoripitoisesta sisällöstä?) ja kuinka ironista alkaa kysellä MRS:n sanoja, prkl.

• Tykkää
Reactions: Shippisipriina

Yhteistyössä