Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeesti ihan vitun sama vaikka Bojan ois Pieksämäellä (tai no ok ei ihan sama)

Mut pointti, et on menny jo överiks tää missä Bojan liikkuu. Tulee mieleen Kärden jäljitys Rautalammilla osat 1 -399

vierailija
En ihan käsitä miksi B on nyt aktivoitunut näin paljon somettaman kun aluksi ei laittanut mitään ja dissasi somea muutenkin haastattelussa. Luulisi et haluisi lomallaan olla poissa sieltä. Nyt päivittää joka päivä. No tietty saa tehdä mitä haluaa..

• Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Kyllä se perheen kanssa on risteilyllä. Ehkä ei löytynyt muuta ajankohtaa ja vaikka äidin 50-vuotisten viettoa tms. Tänään Ibiza, la Valencia, su Marseille, ma Genova ja ti Rooma, josta lento Ljubljanaan. Tämä on mun valitettava, valistunut veikkaus. 😔😖😫

vierailija
En ihan käsitä miksi B on nyt aktivoitunut näin paljon somettaman kun aluksi ei laittanut mitään ja dissasi somea muutenkin haastattelussa. Luulisi et haluisi lomallaan olla poissa sieltä. Nyt päivittää joka päivä. No tietty saa tehdä mitä haluaa..
Juu tämäkin. Yhtäkkiä alkoi kuvia ladella kun serenadit kuultiin. Ihan selvää kiusaamista koko touhu en enää kykene!!!

• Tykkää
vierailija
Voi kuvan Kärden takaraivosta joku postannu Twitteriin. Ihan plänttejä puuttuu hiuksia. Onkohan optinen efekti jossa vaaleaa juurikasvua, vai rasittaako värjäys tukkaa vai onko kaljuunnus käynnistynyt. 😞 Joku kommentoinu että remove that please. Olen kyllä samaa mieltä

• Tykkää
vierailija
Mä ankeutan sen verran, etten usko kenenkään pystyvän päivittämään noin hyvin ja ajallaan, jos vain feikkaisi. Sisilian vahvistushan kertoi, että eilinen stoori ilta-auringossa rannalta oli julkaistu juuri oikeaan aikaan eli auringon laskiessa. Kuka tuollaisia tarkkailisi? Ja samoin viime sunnuntaina oli nähty se Jokeriauto Bosnian ja Kroatian rajalla kulkemassa kohti Sloveniaa, eli varmaan B oli sukuloimassa Bosniassa ekan viikon ja nyt sitten muualla lomalla.

vierailija
Voi kuvan Kärden takaraivosta joku postannu Twitteriin. Ihan plänttejä puuttuu hiuksia. Onkohan optinen efekti jossa vaaleaa juurikasvua, vai rasittaako värjäys tukkaa vai onko kaljuunnus käynnistynyt. Joku kommentoinu että remove that please. Olen kyllä samaa mieltä
Jep, tuli sama vastaan ja sille jotkut naureskeli. Vähän hienotunteisuutta toivoisi näiden juttujen kanssa, samoin kuin jatkuva pituudesta naljailu.

Yhteistyössä