Siis tarkoitin että ainakin jollain edellisellä keikalla oli se joku lappu että "pyörryin jne" ja siksi hänet valittiin. Jotenkin tuntuu että etukäteen se valinta on silti tehty.K pyysi suoraan Emilien eturivistä, ei edes kysynyt muita.
Tai sitten haluaa jonkun ajattelevan niin.Noniin B Ibizalla... Mites ne lennot sieltä sitten menis?
Tämä.Bojan yllättää huomenna Kärtsän. Hyvää ytytypäivää.
Kulla!Bojan yllättää huomenna Kärtsän. Hyvää ytytypäivää.
Ja vielä korttia taas pelataan.Tuo Ibiza voi kyllä olla vitsi. Voi hyvin olla edelleen Sisiliasta.
Ibiza=bailupaikka ja noi todella uncoolit tyypit siis bailaa tuolla taustalla. Tosi outo päivitys itse asiassa.
Ihan samaa ajattelin, ei ihan Ibizalta vaikuta.Tuo Ibiza voi kyllä olla vitsi. Voi hyvin olla edelleen Sisiliasta.
Ibiza=bailupaikka ja noi todella uncoolit tyypit siis bailaa tuolla taustalla. Tosi outo päivitys itse asiassa.
Hän lupasi livettää alunperin kaksi biisiä. On nyt tullut aika paljon enemmän.Are you alkoi aikanaan sieltä illanvietosta mut kyl se elää nyt jo omaa elämäänsä yleishupina. Taas väsähti livettäjän käsi. Onhan se varmaan rankkaa puuhaa.
Eiköhän he ole perheen kanssa risteilemässä.Onkohan Bojan edelleen perheensä vai jonkun muun kanssa lomalla? Tanssijat ei ihan näyttänyt Bojanin ikäisiltä xD.
Onneksi joku muu kirjoittaa mun delulut ääneen!Bojan yllättää huomenna Kärtsän. Hyvää ytytypäivää.
Joo kyllä tässä on koira haudattuna miksi ihmeessä olisi muuten sanonut lähtevänsä thaikkuihin. Ei jumal”auta näiden kanssa.En tiedä mut tuntuu oudolta tuo Bojanin liikkuminen
Hyvä että livetti edes nuo. Turhaa kitinää aiheesta.Are you alkoi aikanaan sieltä illanvietosta mut kyl se elää nyt jo omaa elämäänsä yleishupina. Taas väsähti livettäjän käsi. Onhan se varmaan rankkaa puuhaa.