Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uusien kappaleiden heikkous on minusta sanoitusten kepoisuus ja liika autotunen käyttö. Ei oikein puhuttele, vaikka raskaat kohdat onkin ihan meneviä.
Käärijä on heilahtanut nyt ihan eri päätyyn kuin mistä aloitti. No niin on toisaalta moni muukin artisti.

Ja yleisöstä on hävinnyt mukanaelävät lippispääkollit lähes sataprosenttisesti.

vierailija
Minä en ole aiemmin ollut kiinnostunut artistien parisuhteista millään tasolla. Oikeastaan tässäkään en ollut kiinnostunut kuin siksi kun asiaa ruokittiin kokoajan. Ja tyypit vaikuttivat niin nauttivan toistensa seurasta ja olevan muutenkin kiinnostavia ja valovoimaisia omilla tavoillaan. Ja tottakai tuollainen ihastuminen kiinnostaa. 🤷

Mutta jos asiaa ei olisi tuota eteen ja alleviivattu olisin ohittanut koko asian.

vierailija
Siis eikä. Joko täällä on taas avioerojutut käynnissä? Muistatteko yhtään mitä tässä saagassa on tähän mennessä tapahtunut? Piiri pieni pyörii, kohta touhutontut taas kimpassa ja meno on sitä samaa vanhaa eli aivan ihanaa.

Eikö muuten tullut kellekään muulle vähän outo fiilis tosta "ei täällä mitään ole" keikkabussipunkan esittelystä liven keskivaiheilla?

vierailija
On tuo myös kaikkinensa melko intensiivinen tilanne, kun vietetään tiiviisti aikaa yhdessä pienessä tilassa monta päivää ja myös työ- ja vapaa-aika kietoutuu toisiinsa. Siihen lisäksi vielä kiertueen mahdolliset tuomat stressitekijät. Voi tulla ihmisistä uusia puolia esiin ja toisen naama alkaa ärsyttää helpommin kuin perus arjessa. Mikä voi saada sitten erilaisia reaktioita aikaan itse kussakin. Mutta toivottavasti kaikilla on kuitenkin loppupeleissä hauskaa niinkuin varmasti onkin!
Ja se lippu keissi oli ihan hirveä. En tiedä miten itse kestäisin tuollaista. Sitten vielä.joka päivä töitä. Joka vedetään kunnolla. Pitää kyllä arvostaa.

vierailija
Jaaha avioero vol. 37564 tulilla. Itse en ymmärrä mikä on se "tämä", joka tällä kertaa olisi aiheuttanut välirikon.
Joo en nyt ymmärrä et mikä ois aiheuttanu jonku välirikon. Sekö ku K ei puhunu B:stä livessä vai mitähäh? K vetäny edellisellä keikalla serenadin ni ehkä sen ei nyt tarvi joka välissä Bojania mainita. Eiköhän edelleen kaikki oo kunnossa.

vierailija
Siis eikä. Joko täällä on taas avioerojutut käynnissä? Muistatteko yhtään mitä tässä saagassa on tähän mennessä tapahtunut? Piiri pieni pyörii, kohta touhutontut taas kimpassa ja meno on sitä samaa vanhaa eli aivan ihanaa.

Eikö muuten tullut kellekään muulle vähän outo fiilis tosta "ei täällä mitään ole" keikkabussipunkan esittelystä liven keskivaiheilla?
Koko livestä tuli kumma fiilis.

Minulla on poika (lähes aikuinen) joka saa vastaavia hepuleita ja siksi kai vähän huolestuin vaikka toki ovat eri henkilöitä 🤭

Mutta oli vähän liiankin tuttua meininkiä.

vierailija
Ja se lippu keissi oli ihan hirveä. En tiedä miten itse kestäisin tuollaista. Sitten vielä.joka päivä töitä. Joka vedetään kunnolla. Pitää kyllä arvostaa.
Ja miettikää miten pelottavaa olisi nousta lavalle yleisön eteen tietäen että on saanut tappouhkauksia! Onneksi sekin somemyrsky laantui yhtä äkkiä kuin alkoikin. Mutta silti. Ei olisi minusta tuohon hommaan.

vierailija
Joo en nyt ymmärrä et mikä ois aiheuttanu jonku välirikon. Sekö ku K ei puhunu B:stä livessä vai mitähäh? K vetäny edellisellä keikalla serenadin ni ehkä sen ei nyt tarvi joka välissä Bojania mainita. Eiköhän edelleen kaikki oo kunnossa.
Se tarina siitä laulusta ja muutamassa kohtaa vaan jollain tavalla tuli kummallinen fiilis. Meni vähän liian lujaa ja maski päällä.

Mutta se voi olla huumoria jota en tunnista kun en tunne ihmistä

vierailija
Koko livestä tuli kumma fiilis.

Minulla on poika (lähes aikuinen) joka saa vastaavia hepuleita ja siksi kai vähän huolestuin vaikka toki ovat eri henkilöitä 🤭

Mutta oli vähän liiankin tuttua meininkiä.
Siis sama. Omituinen olo jäi. Ja tuo lady vakuuttelu, minneköhän suuntaan oli tarkoitettu? Ei vaikuttanut siltä että olisi puhunut nimenomaan faneille...

vierailija
Ja miettikää miten pelottavaa olisi nousta lavalle yleisön eteen tietäen että on saanut tappouhkauksia! Onneksi sekin somemyrsky laantui yhtä äkkiä kuin alkoikin. Mutta silti. Ei olisi minusta tuohon hommaan.
Sitä minä juuri mietin. En tarkoita, että K ei hallitsi asioita tai ei olisi vastuullinen aikuinen tai mitään muutakaan alentavaa. Mutta jollain tavalla tuossa livessä vaan tuntui että paineet jotenkin laukesi vähän kummallisesti tai jotain. Oli outo fiilis omaan silmään ajoittain.

Voin olla väärässä. Myönnän sen.

Mutta ymmärrettävää se olisi. Olet vieraassa maassa tuollaisissa oloissa ja puhelin huutaa poskettomia väitteitä ja uhkauksia. Hyi olkoon. Oma pää olisi ainakin kovilla.

Siitä sitten kun henkeä on uhattu ihmisten eteen ja joukkoon olemaan sosiaalinen ja hyväntuulinen ja luottaa että kaikki menee hyvin. 🙈

vierailija
Toivottavasti ei anna ainakaan kenenkään muun vaikuttaa tunteisiinsa ja siihen mitä tuo esille. Loppuviimein se on kuitenkin hän itse joka joskus vanhana miettii miten elämä on mennyt, tekikö mitä oikeasti halusi vai jäikö jotain tekemättä, muut miettivät omia asioitaan. Menee ehkä nyt vähän diipiksi tässä yhteydessä, mutta totuus on kuitenkin että itseään pitäisi uskaltaa kuunnella tärkeissä asioissa. Tietenkin jos Bojanilta on tullut pyyntöä himmailla noita juttuja, niin sitä täytyisikin tietysti kuunnella, jos niin olisi.

vierailija
Siis sama. Omituinen olo jäi. Ja tuo lady vakuuttelu, minneköhän suuntaan oli tarkoitettu? Ei vaikuttanut siltä että olisi puhunut nimenomaan faneille...
No ehkäpä nyt ei kannata lähteä rakentelemaan korkealentoisia tutkimushaaroja. Kysymys oli, mistä biisi kertoo ja Käärijä kertoi oman pienen laivaseksikokemuksensa lyriikoiden takana. Mitä tuota nyt vääntelemään ja kääntelemään.

Mua vaan syö, kun en itse ollut siellä tanssilattialla 😳

vierailija
Toivottavasti ei anna ainakaan kenenkään muun vaikuttaa tunteisiinsa ja siihen mitä tuo esille. Loppuviimein se on kuitenkin hän itse joka joskus vanhana miettii miten elämä on mennyt, tekikö mitä oikeasti halusi vai jäikö jotain tekemättä, muut miettivät omia asioitaan. Menee ehkä nyt vähän diipiksi tässä yhteydessä, mutta totuus on kuitenkin että itseään pitäisi uskaltaa kuunnella tärkeissä asioissa. Tietenkin jos Bojanilta on tullut pyyntöä himmailla noita juttuja, niin sitä täytyisikin tietysti kuunnella, jos niin olisi.
Tämä. Olen itse vähän K:n tyylinen tyyppi sen perusteella mitä olen haastiksissa nähnyt ja mitä hän ja kaverit kertoo persoonasta. Vähän läheisriippuvaisuuteen taipuvainen, kiltti ja vaikeuksia sanoa ei. Ja olen kyllä moneen kompromissiin taipunut valitettavasti. Nyt vasta päälle nelikymppisenä yritän opetella kuuntelemaan ja arvostamaan ensi kädessä itseäni eikä vaan aina ajatella niitä muita. Tuntuu ajoittain kamalan vaikealta enkä ole vieläkään aina onnistunut tässä, mutta yritys on kova.

Yhteistyössä