No varmaan samalla tavalla, kun Jokereiden merchiä Suomessa oli myymässä random suomalaiset. Eli paikkojen työntekijät.Joku random ruotsalaisflikka? I don’t think so
Enpä mee sit nukkumaan.Discordiin tullut pidempi pätkä!! Eiköhän leviä pian.
Niin?No varmaan samalla tavalla, kun Jokereiden merchiä Suomessa oli myymässä random suomalaiset. Eli paikkojen työntekijät.
hän on norjalainen ja yrittää myös luoda uraa laulajanaTää on tiktokista se millo_music Emilie, ehkä Britti, en oo ihan varma, joka aikoo kiertää koko Kärpyn eurotourin. Sai vetää icipin Tommyn osuudet. Musta ihanasti K taas huomioi tälläisen tempauksen suorittajaa.
Tuolla Nicolella oli kesällä twiitti, jossa hautakumpu Gregoryn nimellä. On poistanut raskauttavat twiitit ja silloin teinkin niistä ilmoituksen twitterille. Eli ei ole mikään kiva tyyppi kun niin sairaan twiitin laittoiLisää yksityiskohtia Bojan puheesta
Omaa nimeä ja keikkapaikkaa huudattaa aina.Jonkun keikkaselostus, viimeisenä maininta Bojanin huudatuksesta. Oli siis muiden sanojen joukossa kuten Käärijä ja Sweden. https://www.tumblr.com/aboutescaping/731189742461419520?source=share
No onneksi tässä ei nyt arvioida kyseisen henkilön persoonaa, vaan yritetään päästä selvyyteen siitä, mitä Kärppy on oikein sanonut.Tuolla Nicolella oli kesällä twiitti, jossa hautakumpu Gregoryn nimellä. On poistanut raskauttavat twiitit ja silloin teinkin niistä ilmoituksen twitterille. Eli ei ole mikään kiva tyyppi kun niin sairaan twiitin laittoi
Nuo muut on se huudatus joka keikalla. Bojan sinne ei yleensä kuulu.Lisää vahvistusta Bojan puheille. Sitkun ois vielä se video..
Sehän oli ihan kauhea raakkujahän on norjalainen ja yrittää myös luoda uraa laulajana
No siksi sanoin kun joku aiemmin kehui kyseistä henkilöä suosituksi ja luotettavaksi twiittaajaksi.No onneksi tässä ei nyt arvioida kyseisen henkilön persoonaa, vaan yritetään päästä selvyyteen siitä, mitä Kärppy on oikein sanonut.
Ja me kaikki rakastetaan BojaniaKn silmät oikeen kirkastuu kun kysyy, että kuka tietää Bojanin.
Kaikki, Kärppä. Me kaikki tiedetään.
Mä näen jo realistina, että tulossa on.En kyllä näe edelleenkään mitään syitä Bojanin ilmestyä Euroopankiertueelle. Toivottavasti olen väärässä.
Elämäni onnellisimpia päiviä olisi se, jos nämä kaksi ilmoittaisivat olevansa parisuhteessa tai jotain vastaavaa.
Mutta en realistisesti näe sellaista🥲
No sä oot nyt katsonut sen pätkän vaan missä kuuluu yleisöstä jonkun rakentaa kun laulaa mukana. Toi Emilie veti mikkiin vain sen Tommyn osuuden.Sehän oli ihan kauhea raakkuja
Hyvin veti.Sehän oli ihan kauhea raakkuja
Eli kahden minuutin Bojan huudatus olikin oikeasti vain sen nimen ujuttaminen muiden huudatusten joukkoon. Alkaahan näihin raportteihinkin hiukan realismia tihkua.Nuo muut on se huudatus joka keikalla. Bojan sinne ei yleensä kuulu.
Mä olen inhorealisti, enkä ihan vielä näe syytä uskoa, että B olisi liittymässä tourille. Olisi kyllä tosi kiva olla väärässä tässä. Ja vähintään uskon, että K saa kyllä kivan synttäripuhelun B:ltä, vaikka sitä me ei tulla näkemäänMä näen jo realistina, että tulossa on.
No mulle tää on tosi spessu, koska noi muut tulee joka ikinen kerta.Eli kahden minuutin Bojan huudatus olikin oikeasti vain sen nimen ujuttaminen muiden huudatusten joukkoon. Alkaahan näihin raportteihinkin hiukan realismia tihkua.