Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli spontaanisti tullut dialogissa yökyläilyjutut ja vasta puhuttu keskenään? Tuo on ihan sekaisin B:hen, tuossa olisi riittänyt reaktioksi vastaus B is mine ja seuraava kappale.
No mä mietin ihan samaa et ihan hyvinhän se ois voinu jättää jutun tohon he is mine-kommenttiin ja sit jatkaa eteenpäin. Mut ei, piti höpötellä siitä pari minuuttia :D
 
vierailija
Eli spontaanisti tullut dialogissa yökyläilyjutut ja vasta puhuttu keskenään? Tuo on ihan sekaisin B:hen, tuossa olisi riittänyt reaktioksi vastaus B is mine ja seuraava kappale.
Joo tää oli nyt se hetki, kun multa lähti viimeinenkin inhorealismin puolustus ja päädyn sille kannalle, että noi kaksi on oikeasti ihastuneita toisiinsa. Olen aikaisemmin pitänyt jääräpäisesti realismistani kiinni, mutta tän kaiken perusteella on vähän vaikea enää pitäytyä siinä. Eri asia on sitten, johtaako toi ihastus mihinkään, mutta nyt voin vihdoin uskoa sen olevan molemminpuolista.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Siis meinaan, että huvittaa, kun palstoilla on aina muistutettu, että koskaan ei saa pistää Bojan-kylttiä tai huutaa Bojanista tai mitään, ei saa hieroa shippiä naamaan, mutta aina kun joku tekee niin, niin sitten lopputulos on tämä. :D Heja Sverige vaan kun kehtaatte.
 
vierailija
Olen samoilla linjoilla. Odottelen, että jostain putkahtaa K:n Bojan spiikki niin näkee miten se on asiat sanonut, mutta Bojanin yöpyminen K:n luona voi olla viittaus myös kesäkuun tapaamiseen. Ja koska K on varattu niin ei ihastuminen mihikään johda niin kauan kuin ei ole vapailla markkinoilla. Löheistä ystävyyttä se ei onneksi estä .
Ohiksena vaan. On olemassa näennäisesti heteropariskuntia (itse tunnen yhden sellaisen parin), joiden puoliskoilla on vapaus ihastua ja olla seksuaalisessa kanssakäymisessä oman sukupuolen edustajan kanssa muttei vastakkaisen. Emme voi tietää, millaiset rajat keilläkin on.

Ja shipistä saa enemmän irti kun ei vaivaa päätään moisella :)
 
vierailija
Mulle se oli selvää akunperinkin. Miksi ihmeessä Kärtsä muuten olis pessyt bojanin tavastian pitsipaitaa ja kalsareita, jos se ei olisi riisunut niitö kärtsän luona?
Hehän lähtivät juhlistamaan Portion boyseja yhdessä vielä Tavastian jälkeen, siitä oli kuvatodisteita. Muut Jokerit painuivat varmaan hotellille pehkuihin. Joten on loogista että B päätyi K:n luo.
 
vierailija
Olen samoilla linjoilla. Odottelen, että jostain putkahtaa K:n Bojan spiikki niin näkee miten se on asiat sanonut, mutta Bojanin yöpyminen K:n luona voi olla viittaus myös kesäkuun tapaamiseen. Ja koska K on varattu niin ei ihastuminen mihikään johda niin kauan kuin ei ole vapailla markkinoilla. Löheistä ystävyyttä se ei onneksi estä .
Tää on musta jännä, että niin moni tuntuu ajattelevan, että kaikki haluavat olla monogaamisessa suhteessa, vaikka nykyään esim. avoimet ja polysuhteet eivät ole enää mitenkään superharvinaisia. En halua tehdä oletuksia kenenkään tietyn ihmisen suhteesta, mutta yleisellä tasolla vaan hyvä muistaa tuokin seikka.
 
vierailija
Onko siinä, että Bojan-välispiikkejä ei vielä näy tai kuulu, kyse samasta ilmiöstä kuin silloin kun Kärtsältä yritettiin kysyä Bojan-kysymyksiä ja aina tuli joku ukkosmyrsky tai palosireeni, ettei kuultu vastauksia? :D
 
vierailija
Onko siinä, että Bojan-välispiikkejä ei vielä näy tai kuulu, kyse samasta ilmiöstä kuin silloin kun Kärtsältä yritettiin kysyä Bojan-kysymyksiä ja aina tuli joku ukkosmyrsky tai palosireeni, ettei kuultu vastauksia?
Mä en kestä jos tässä käy niin ettei kukaan ole videoinut tota välispiikkiä 😂 Mikä ihmeen Bojaniin liittyvän tiedon -kirous tää on?
 
vierailija
Pahoittelen, ei oo Bojan pätkää näissä, mut kolmantena on video siitä kun tuo yksi fani oli lavalla. Mikähän sen taustastoori on miks otettiin lavalle jammailemaan?

Tää on tiktokista se millo_music Emilie, ehkä Britti, en oo ihan varma, joka aikoo kiertää koko Kärpyn eurotourin. Sai vetää icipin Tommyn osuudet. Musta ihanasti K taas huomioi tälläisen tempauksen suorittajaa. ❤
 

Yhteistyössä