vierailija
Ihanaa että en ole ainoa joka menettää järkensä tänä iltana <3 Ja tämä oli vasta ensimmäinen Eurokeikka!
Ei voi olla totta. En usko ennen kuin kuulen omin korvin.
Kiitos! Ja se on nyt sitten niin että lähden kävelemään sinne Niuvaan, mulla ei oikeasti enää pää kestä näitä kahta.K puhunut Bstä yli kaksi minuuttia putkeen ja laittanut yleisön huutamaan Bn nimeä.
Onhan tätä samantyyppistä infoa tullut nyt jo niin monesta lähteestä, et pakko se on uskoa. Video ois kans kiva, toivottavasti saadaan vielä.Toi Nicole on kyllä ihan tunnettu ja suosittu twiittaaja, joka tuskin keksii asioita omasta päästään.
Joo, en tiiä minne mun järki on jäänyt. Varmaan jonnekin maaliskuulle.
talked about Bojan for two minutes "straight" Vanha ja huono vitsi, mutta en voinut vastustaa kiusaustaK puhunut Bstä yli kaksi minuuttia putkeen ja laittanut yleisön huutamaan Bn nimeä.
Old but goldtalked about Bojan for two minutes "straight" Vanha ja huono vitsi, mutta en voinut vastustaa kiusausta
Eikö se ole vain metafora bailumusalle? Tosin eikö se ollut jossain, että sekin tajusi vasta kypsemmällä iällä olevansa gay, vai miten se oli?Noniin kuka selvittää ekana Ricky Martinin arvoituksen? Missä sitä on soitettu ja miten me linkataan se BK tarinaan.
Eieieiei mä en enää pysty tähän!!!Tässä vaiheessa voisi olla B hyvä kohta ilmoittaa tarkka sijaintisi tällä planeetalla! Ei enää pää pian kestä
Joo en siihen pelkkään Jodeliin täysillä uskonu, mut tosiaan infoo sen verran monessa paikassa et tuskin ne nyt on porukalla keksiny kusettaa Video ois kuitenki kivaOnhan tätä samantyyppistä infoa tullut nyt jo niin monesta lähteestä, et pakko se on uskoa. Video ois kans kiva, toivottavasti saadaan vielä.
Ricky Martin taisi olla niitä, joista yleisesti puhuttiin olevan homo, mutta tuli kaapista suht myöhään.Eikö se ole vain metafora bailumusalle? Tosin eikö se ollut jossain, että sekin tajusi vasta kypsemmällä iällä olevansa gay, vai miten se oli?
teethän tilaa, täällä kans yks matkalla sinne…Mä olen jo Niuvassa lepositeissä, ja kyselen hoitajilta sekavasti, että voiko ne oikeasti olla, voisko ihan oikeasti olla niin, että ne on pari? Eihän tässä kohta ole muuten mitään järkeä.
Jep, Ricky Martin oli nimenomaan naisten unelmamiehenä brändätty, hyvin macho mies, täydellinen hetero. Ja sitten tuli kaapista melkein nelikymppisenä ja nyt sillä on mies ja lapsiakin.Eikö se ole vain metafora bailumusalle? Tosin eikö se ollut jossain, että sekin tajusi vasta kypsemmällä iällä olevansa gay, vai miten se oli?