Niin kai. Sä tietysti meinaat, että pitäis vielä kaikenlisäksi olla umpinainen, mutta toisaalta hyvinkin avonainen.Satunnainen, irtonainen ja ihanainen.
Olis muitakin toivomuksia, mutta ”hinta” nousee liikaa
Niin kai. Sä tietysti meinaat, että pitäis vielä kaikenlisäksi olla umpinainen, mutta toisaalta hyvinkin avonainen.Satunnainen, irtonainen ja ihanainen.
Olis muitakin toivomuksia, mutta ”hinta” nousee liikaa
jos nälkä yllättää niin syöpästään lindströmin hihvitPäästäänkö matkan varrella metsästämään jauheja ja keräämään kirsi ja puolu -koita?
Munsalan kansanmusiikkia olisi kiva kuunnella matkan aikana.
Joo, tottakai kaikki käy! Onhan muut samaa mieltä??Päästäänkö matkan varrella metsästämään jauheja ja keräämään kirsi ja puolu -koita?
Ei rinsessat juo mitään kaljaa!OK, jos semtti löytyy niin lupaan tarjota oluet
Voiko ottaa myös linqvistin hihvin.jos nälkä yllättää niin syöpästään lindströmin hihvit
Kukas tää muuten on, tää Linströmmi, joka on pihveiks lyöty? Mä kun en tunne Porvoosta kun yhden tyypin, nin kiinnostais, et ei kai se vaan ole just se sama.Voiko ottaa myös linqvistin hihvin.
Juu siis mä voin vetästä teille kunnon bodypumpit. Ensiapulaukku kannattaa siis ottaa mukaan ja muistella noi elvytystsydeemit kuntoon.Joo, tottakai kaikki käy! Onhan muut samaa mieltä??
Bussissa voitaisiin taukojumpsta, ettei paikat mene jumiin. Tietääkö joku hyvän jumppanumeron meille? Entä jumppamusiikin?
Täällä aikoinaan jaettiin resepti, siitä tuo hihvi.Kukas tää muuten on, tää Linströmmi, joka on pihveiks lyöty? Mä kun en tunne Porvoosta kun yhden tyypin, nin kiinnostais, et ei kai se vaan ole just se sama.
En saa henkee!!!Päästäänkö matkan varrella metsästämään jauheja ja keräämään kirsi ja puolu -koita?
linqvistihän se tosiaan olikinVoiko ottaa myös linqvistin hihvin.
Eiks tää Erkki Runkkarinen ja Väsyneet kädet oli paljon parempaa kamaa?Juu siis mä voin vetästä teille kunnon bodypumpit. Ensiapulaukku kannattaa siis ottaa mukaan ja muistella noi elvytystsydeemit kuntoon.
Musalista voidaan koota yhdessä. Ehkä Mattii ja töppöö ja frederikkii?
Käy hyvin.Juu siis mä voin vetästä teille kunnon bodypumpit. Ensiapulaukku kannattaa siis ottaa mukaan ja muistella noi elvytystsydeemit kuntoon.
Musalista voidaan koota yhdessä. Ehkä Mattii ja töppöö ja frederikkii?
Mut tää linqvistihä oli se, joka sekos saksissa. Ei kai siitä sentähden pihviä tehty?linqvistihän se tosiaan olikin
olin merkannu tiimarinvihkoon epäselvällä käösialalla
Joo! Niillähän on kaks aika menevää rallia:Eiks tää Erkki Runkkarinen ja Väsyneet kädet oli paljon parempaa kamaa?
olipas viä kolmasJoo! Niillähän on kaks aika menevää rallia:
kipeät rakkulat ja kitkainen hetki.
Tais mennä juttu viistoon.olipas viä kolmas
rukalle tankkaamaan
Nii, steikki ja voidaan me ottaa lisäks kimppassa yks erä kinkkuruukkua.linqvistihän se tosiaan olikin
olin merkannu tiimarinvihkoon epäselvällä käösialalla
Juu, mä en huoannu epähuomiossa, että se Erkkihän meni Lappenerantaan, eikä suinkan Porkooseen.Tais mennä juttu viistoon.
Höh, johan se Isossakin Kirjassa sanotaan, että kukaan ei oo prohveetta omalla maallaan.Mä oon jo täällä ja voin toimia oppaana
Niin ja aika ikävää, etten voi matkata tänne teidän kanssa. Jos mä meen ensin vaikka junalla Ouluun niin saisi nauttia pitkästä matkasta takaisin tänneHöh, johan se Isossakin Kirjassa sanotaan, että kukaan ei oo prohveetta omalla maallaan.
Osaako kukaan teurastaa jauhen? Metsästystä harrastavia paikalla?Päästäänkö matkan varrella metsästämään jauheja ja keräämään kirsi ja puolu -koita?