Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En puhunut heistä vaan homoseksuaalisuudesta. Homous on selvästi taso joka vie kaiken shippaukseen, jopa tuon Mannerheimin. Tällä yritän nyt sanoa, että on osalle homoseksuaalisuus on ilmeisesti hyvin hyvin vieraita ja siksi kaikki siihen liittyvä on aina shippausta, eli kuvitelmaa ja leikkiä. En siis vöitä bojania homoksi vaan puhun siitä miten osa keskustelijoista suhtautuu homouteen.
Ihan yhtälailla olisi shippausta, jos porukka alkaisi vaikka pohtimaan jotain Kn ja Behmin välistä suhdetta romanttisella tasolla. Ei ole sukupuolisidonnaista.
 
vierailija
Ehkä tämä eniten hiertääkin tässä, että tosi nopeasti porukka on vertailemassa ja se on se, mistä syntyy kitkaa. Miksi ei voi olla vain tekemättä niin? Oon nähnyt melko vähän sellaisia B/M shippausviestejä, jossa ei vähättelevään sävyyn olisi mainittu myös K/B.
Mä taas oon nähnyt paljonkin niitä joissa ihastellaan kuinka b:llä on sama tuike silmissä kuin Martinin knssa vaikka jälkimmäinen pari on niin tuore. Siksi en oikein jaksa tällaista kieltomentaliteettia, joka perustuu kirjoittajien loukkaantumiselle siitä että joku toinen nyt oli eri mieltä ja se tuntuu pahalta
 
vierailija
Jestas mitä vänkäämistä tämä aamu näköjään ollut! Voittehan te kirjoittaa ketjulle oman sääntökirjan, mutta mitä sitten? Kuitenkaan kaikki ei noudata ja sitten taas väitellään ja poistellaan. Parempi vaan todeta aloituksessa, että kaikki kyseisiin henkilöihin liittyvä on sallittua, koska mikään muu ei tule toimimaan. Eikä sekään tietysti loppupeleissä mitään estä, aina löytyy niitä, jotka kuvittelevat voivansa luoda vapaalle keskustelupalstalle sääntöjä ja että heillä on oikeus määrätä ja valvoa mitä muut saa kirjoittaa. Joten turhaa kaikki... lopetetaan koko homma.
 
vierailija
Jestas mitä vänkäämistä tämä aamu näköjään ollut! Voittehan te kirjoittaa ketjulle oman sääntökirjan, mutta mitä sitten? Kuitenkaan kaikki ei noudata ja sitten taas väitellään ja poistellaan. Parempi vaan todeta aloituksessa, että kaikki kyseisiin henkilöihin liittyvä on sallittua, koska mikään muu ei tule toimimaan. Eikä sekään tietysti loppupeleissä mitään estä, aina löytyy niitä, jotka kuvittelevat voivansa luoda vapaalle keskustelupalstalle sääntöjä ja että heillä on oikeus määrätä ja valvoa mitä muut saa kirjoittaa. Joten turhaa kaikki... lopetetaan koko homma.
Ainoa sääntö mun mielestä olisi hyvä olla se, että yksityishenkilöt ihan oikeasti! pidetään poissa ketjusta. Samoin kaikki vihapuheeseen ja rasismiin liittyvä.
 
vierailija
Jos se meno tulee olemaan tällaista täällä tai emoaluksella tai tulevassa ketjussa, niin hei, kaikki hyvin, sama meno siis jatkuu. Paska fiilis ja kellään ei ole kivaa. Minä poistun paatista tässä satamassa, moikka.
 

Yhteistyössä