Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen valmis elämään tämän säännön kanssa mutta en kyllä ihan tajua asiaa. Jos jommallakummalla kemiaa näkyy muittenkin kanssa niin miksi sillä ei saa leikitellä? Mikä siinä siis on se tekijä joka joitakin niin hermostuttaa?
Varmaan se ketjun otsikko? Miksi tulla heidän yhteiseen ketjuun hypettämään jotain toista heihin liittyvää shippiä?
 
vierailija
Mä en myös ymmärrä ollenkaan tuota miksi aikuisilla (?) ihmisillä menee tunteisiin se että molemmilla osapuolilla on kemiaa muidenkin kanssa ja siitä ei saisi puhua. Esim. eilen näin Tiktokissa ohimennen mielenkiintoisen kuvan B:stä ja mrfy:n Strasista, siitäkin olisi hermostuttu vauvan ketjussa.
 
vierailija
Samaa mieltä. Puutarha on jo olemassa sitä varten. Kirjoittajia poistuu, jos säännöt ovat liian tiukat.
Anteeksi nyt vaan, mutta ei kyllä jää paljoa pois ketjusta jos karsitaan vain K/T ja B/M shippaus pois. Ei edes keskustelu tosimaailman asioista, vaan shippaus. Noiden shippaajat voivat hyvin mennä muualle kirjoittelemaan kuin K/B-ketjuun.
 
vierailija
Varmaan ihan vaan samasta syystä Kyin vaikka nace+kris vs. nace+jan. Ei nekään ole k eikä b.
Mä en taas ymmärrä miten hankalaa se on tajuta, että ketjun päähenkilöiden shippaus muille kuin toisilleen on se, joka ongelmia aiheuttaa. Jan ja Nace ja Kris ja Härtsä on kaikki ihan eri henkilöitä, ei heidän tekemisensä suoranaisesti liity K/B-shippaukseen.
 
vierailija
Varmaan se ketjun otsikko? Miksi tulla heidän yhteiseen ketjuun hypettämään jotain toista heihin liittyvää shippiä?
Mä aina ajattelin että se shippi on vain osa fiilistelyä. Siksi olen ihmetellyt miksi joistakin heistä ympäröivistä ihmisistä ei saa kirjoittaa ollenkaan vaikka olisivat kuinka merkityksellisiä tyyppejä. Esim martinin ja bojanin löheisyys alkoi selvitä vasta joKus kesällå ja siitä ei voinut sanoa mitöön tai heti tuli poistoja. Ei ollut edes varsinaista shippausta kun lähinnä pohdittiin mitö joskus menneisyydessä on ehkä ollut heidön välillään, mutta kaikki poistettiin. Tuli lähinnä olo että joku oli niin syvällä että piti näitä pohdintoja suorastaan pettämisen manifestointina, kun taas monelle muulle se oli vain sitä fiilistelyå, kun opittiin "tuntemaan" lisää bojaniin liittyviä henkilöitä.
 
vierailija
Mä aina ajattelin että se shippi on vain osa fiilistelyä. Siksi olen ihmetellyt miksi joistakin heistä ympäröivistä ihmisistä ei saa kirjoittaa ollenkaan vaikka olisivat kuinka merkityksellisiä tyyppejä. Esim martinin ja bojanin löheisyys alkoi selvitä vasta joKus kesällå ja siitä ei voinut sanoa mitöön tai heti tuli poistoja. Ei ollut edes varsinaista shippausta kun lähinnä pohdittiin mitö joskus menneisyydessä on ehkä ollut heidön välillään, mutta kaikki poistettiin. Tuli lähinnä olo että joku oli niin syvällä että piti näitä pohdintoja suorastaan pettämisen manifestointina, kun taas monelle muulle se oli vain sitä fiilistelyå, kun opittiin "tuntemaan" lisää bojaniin liittyviä henkilöitä.
Juuri tuo spekulointi siitä, että onko jotain enemmänkin ja mitä on, on nimenomaan shippausta ja sille voi sitten aloittaa vaikka ihan oman ketjun.
 
vierailija
Mä aina ajattelin että se shippi on vain osa fiilistelyä. Siksi olen ihmetellyt miksi joistakin heistä ympäröivistä ihmisistä ei saa kirjoittaa ollenkaan vaikka olisivat kuinka merkityksellisiä tyyppejä. Esim martinin ja bojanin löheisyys alkoi selvitä vasta joKus kesällå ja siitä ei voinut sanoa mitöön tai heti tuli poistoja. Ei ollut edes varsinaista shippausta kun lähinnä pohdittiin mitö joskus menneisyydessä on ehkä ollut heidön välillään, mutta kaikki poistettiin. Tuli lähinnä olo että joku oli niin syvällä että piti näitä pohdintoja suorastaan pettämisen manifestointina, kun taas monelle muulle se oli vain sitä fiilistelyå, kun opittiin "tuntemaan" lisää bojaniin liittyviä henkilöitä.
No tässä varmaan tulee se ydinongelma, kun osa on ekan kerran törmännyt edes sanaan "shippaus" eikä ymmärrä, mitä se kattaa. Jotenkin toi "fiilistely" on nyt saatu sotkemaan asioita, mutta shippaushan nimenomaan on haaveilua tai spekulointia henkilöiden romanttisista väleistä. Joten mun mielestä B&Martin jutut tuossa mielessä ei kuulu ketjuun, Martin B:n ystävänä toki.
 
vierailija
Mä aina ajattelin että se shippi on vain osa fiilistelyä. Siksi olen ihmetellyt miksi joistakin heistä ympäröivistä ihmisistä ei saa kirjoittaa ollenkaan vaikka olisivat kuinka merkityksellisiä tyyppejä. Esim martinin ja bojanin löheisyys alkoi selvitä vasta joKus kesällå ja siitä ei voinut sanoa mitöön tai heti tuli poistoja. Ei ollut edes varsinaista shippausta kun lähinnä pohdittiin mitö joskus menneisyydessä on ehkä ollut heidön välillään, mutta kaikki poistettiin. Tuli lähinnä olo että joku oli niin syvällä että piti näitä pohdintoja suorastaan pettämisen manifestointina, kun taas monelle muulle se oli vain sitä fiilistelyå, kun opittiin "tuntemaan" lisää bojaniin liittyviä henkilöitä.
Tosi iso osa B/M shippaukseen näkemistäni viesteistä on ollut luokkaa "tottakai on paljon läheisempi sille kuin K" tms, tai muuta vastaavaa toisen parivaljakon alasvetoa.
 

Yhteistyössä