vierailija
Toi K:n takki on upee! Kiva se pieni yksityiskohta siinä Tykkään myös erityisesti tosta B Demoni-piirustuksestaMoi!
Tuolla aiemmin pyydettiin lisää piirustuksia J:stä ja B:sta, joten tässä olisi mun viimeisin piirustus (jossa J/B tosin pienenä yksityiskohtana, mutta kuitenkin ): https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/730618098636439552/of-course-i-had-to-draw-something-from-the-vogue?source=share
Ja vielä muutama mun vanhempi piirustus mussukoista yhdessä ja erikseen:
itsekseni itkeskelen
Mussukat 💕 Ok, this is actually only a part of my next Bojere themed "sketch" dump (Piiperryksiä #6). However, I'm concentrating on a couple of more ambitious drawings now and don't know when I'm g…www.tumblr.comitsekseni itkeskelen
Ihana Jere <3 My third ever drawing of him and I guess it turned out to be quite good?www.tumblr.com
- Jossu (sieltä emoalukselta)
P. S. Joymuffin, sun ficit on niin ihania 🥹 "One Room, One Bed, One Weekend" oli mun eka J/B-ficci, jonka oon ikinä lukenut ja tää on itse asiassa myös se ficci, joka inspas mua kirjoittamaan sen mun emoaluksessa julkaiseman ficcirunon (tai miksi sitä nyt kutsuisi). Tää on nyt jäänyt ainoaksi, mitä oon näistä kahdesta kirjoittanut, mutta siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi itselle niin tärkeä ja rakas kirjoitelma. Eli kiitos paljon