Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi!

Tuolla aiemmin pyydettiin lisää piirustuksia J:stä ja B:sta, joten tässä olisi mun viimeisin piirustus (jossa J/B tosin pienenä yksityiskohtana, mutta kuitenkin ): https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/730618098636439552/of-course-i-had-to-draw-something-from-the-vogue?source=share

Ja vielä muutama mun vanhempi piirustus mussukoista yhdessä ja erikseen:

- Jossu (sieltä emoalukselta)

P. S. Joymuffin, sun ficit on niin ihania 🥹 "One Room, One Bed, One Weekend" oli mun eka J/B-ficci, jonka oon ikinä lukenut ja tää on itse asiassa myös se ficci, joka inspas mua kirjoittamaan sen mun emoaluksessa julkaiseman ficcirunon (tai miksi sitä nyt kutsuisi). Tää on nyt jäänyt ainoaksi, mitä oon näistä kahdesta kirjoittanut, mutta siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi itselle niin tärkeä ja rakas kirjoitelma. Eli kiitos paljon
Toi K:n takki on upee! Kiva se pieni yksityiskohta siinä :p Tykkään myös erityisesti tosta B Demoni-piirustuksesta :)
 
vierailija
Kiitos paljon, Jossu! Olen saanut pitkästä aikaa kohtuudella kirjoitettua tänään, niin toivottavasti tänään illalla tulisi seuraava ficcilukuni.

Ja ihana kun jaksat piirtää niin ahkerasti! Sinulla ei tunnu olevan tuota yleistä ongelmaa saada Bojan näyttämään Bojanilta. Minä innostuin pari vuotta sitten lyijärimuotokuvista ja tein niitä paljon, kunnes hurahdin vesiväreihin. Nyt tosiaan kesällä harkitsin, että piirtelisin K&B:stä, mutta päädyin vesiväriin, kun se on näyttävämpi, mutta päätin odottaa ulkomaille muuttooni asti, kun voimia on rajallinen määrä ja tarvitsin niitä siihen. Ja nyt voimia on vielä vähemmän eikä se etene.

- Joymuffin
Ihana jos saadaan tänään jatkoa <3 Mulla tulee jo kinktoberit korvista ulos :D On sinne mahtunu ihan hyviäkin juttuja, mut ku kiinnostaa vaan K&B ni ei oikeen noi muut kinktober-parit uppoo :D
 
vierailija
Ihana jos saadaan tänään jatkoa <3 Mulla tulee jo kinktoberit korvista ulos On sinne mahtunu ihan hyviäkin juttuja, mut ku kiinnostaa vaan K&B ni ei oikeen noi muut kinktober-parit uppoo
Mulla on sama ongelma. Muut parit ja mpreg-jutut ei kiinnosta, joten tästä taitaa tulla pitkä lokakuu, jos jengi ehtii ja jaksaa kirjoittaa ainoastaan tuolla kinkoctober-teemalla 🙈
 
vierailija
Mulla on sama ongelma. Muut parit ja mpreg-jutut ei kiinnosta, joten tästä taitaa tulla pitkä lokakuu, jos jengi ehtii ja jaksaa kirjoittaa ainoastaan tuolla kinkoctober-teemalla
Vähän sama. Jotain olen jaksanut lukea, mutta ärsyttää, kun ihmiset eivät laita selvästi erikseen niitä eri ficcejä, vaan kokoavat kaiken samaan jättimäiseen ficciin...jossa ei ole edes sitten eroteltu, missä luvussa on mitäkin. Joten aika helposti jää lukematta, kun en jaksa kahlata läpi ficcejä sen toivossa, että siellä olisi se yksi luku K/B-juttua.
 
vierailija
Kiitos paljon, Jossu! Olen saanut pitkästä aikaa kohtuudella kirjoitettua tänään, niin toivottavasti tänään illalla tulisi seuraava ficcilukuni.

Ja ihana kun jaksat piirtää niin ahkerasti! Sinulla ei tunnu olevan tuota yleistä ongelmaa saada Bojan näyttämään Bojanilta. Minä innostuin pari vuotta sitten lyijärimuotokuvista ja tein niitä paljon, kunnes hurahdin vesiväreihin. Nyt tosiaan kesällä harkitsin, että piirtelisin K&B:stä, mutta päädyin vesiväriin, kun se on näyttävämpi, mutta päätin odottaa ulkomaille muuttooni asti, kun voimia on rajallinen määrä ja tarvitsin niitä siihen. Ja nyt voimia on vielä vähemmän eikä se etene.

- Joymuffin
Siis mulla on nimenomaan sama ongelma eli Jere on paljon helpompi piirtää kuin Bojan. Tai ainoa mitä en osaa piirtää B:ssa on sen silmät jostain syystä: oon vaan kerran saanut piirrettyä ne jotenkin siedettävän näköisiksi, mutta silloinkaan B ei näyttänyt erityisen paljon itseltään 😂 Siks oonkin valinnut mallikuviksi sellaisia kuvia, joissa B:lla on silmät kiinni, niin heti on alkanut onnistua 😊

Ajattelin tässä muuten alkaa jälleen piirustelemaan, mutta en osaa päättää että mitä. Mulla on ollut ikuisuusprojektina sellainen J boleron kera -piirustus, jota aloin piirtää jo joskus NT:n tienoilla ja haluisin saada sen pikkuhiljaa valmiiksi. Mutta nyt mulla on tullut myös idea söpöön J&B-piirustukseen, jota haluisin niin yrittää piirtää. Valintoja, valintoja... 🤔

- Jossu
 
vierailija
Kat

Katsotaan valmistuuko. Terveyteni on mennyt niin huonoksi, että jos se ei tästä enää kohene, niin ei varmaan valmistu. :/ Ja ficit etenevät tällä hetkellä murto-osalla aiemmasta tahdista. Toivottavasti kuitenkin lähipäivinä kasassa taas jotain. Yhden shippausaiheisen jutun, joka ei ole ficci, sain valmiiksi eilen, mutta sen julkaisen vähän myöhemmin.

- Joymuffin
Lämpimiä ajatuksia ja positiivisia energioita Joymuffin! Sun ficeillä on iso yhteisöllinen merkitys täällä ja osasta on tullut ihan henkilökohtaisestikin tärkeitä reflektiopintoja. 💚❤💚 (Vähän hassuksi tuntee itsensä kun näillä kymmenillä oivaltaa, mitä kaikkea noiden ficcien kautta voi tutkia ja työstää.)

Sissi
 
vierailija
Vähän sama. Jotain olen jaksanut lukea, mutta ärsyttää, kun ihmiset eivät laita selvästi erikseen niitä eri ficcejä, vaan kokoavat kaiken samaan jättimäiseen ficciin...jossa ei ole edes sitten eroteltu, missä luvussa on mitäkin. Joten aika helposti jää lukematta, kun en jaksa kahlata läpi ficcejä sen toivossa, että siellä olisi se yksi luku K/B-juttua.
Sama ongelma. Paitsi nyt hieman kiinnostuin siitä, jossa Nace ja Jere ryhtyy korjaamaan avioliittoaan kinktoberin avulla, vaikka hieman on syyllinen olo että tällä tavalla käy vieraissa. 😄

Sissi
 
vierailija
Tuntuu että AOssa on jo pitkään ollut varsinainen miestä (ja naistakin) seinälle menossa. Pareja on vaikka kuinka ja on kaivettu naftaliinista niin rammsteinia kuin edellisvuosien edustajia, viimeksi törmäsin ochmaniin k+b ficin yhteydessä. En edes viitsi avata niitä. En tiedä menetänkö sitten jotain mutta ei oikein iske tuollainen. Eikä tosiaan sekään että samassa ficissä on yli puolenkymmentä paria.
 
vierailija
Minä luen kyllä Janceakin välillä, vaikkei se samalla lailla kiinnostakaan, ja Mpreg-jutut näemmä menevät minulle, jos se on sellaista söpöä hoivausta (kuten sen yhden suomalaisen ficcisarja) eikä fetissikamaa. Ja se Jere/Nace-fic on niin hyvin kirjoitettu (siis nimenomaan siinä mielessä, että se on yksi jatkuva tarina missä on oikeita juonenkäänteitä joita on selvästi mietitty etukäteen), että luen innolla sitäkin, vaikka itse se shippi ei nappaa. :) Ja kyllä noissa Kinktober-jutuissa on ollut paljonkin kivaa, vaikka iso osa aiheuttaakin vain WTF-reaktion (tai on tosi kökösti kirjoitettu) ja voi tosiaan tuntua turhauttavalta kaivella niitä neuloja heinäsuovasta.

- Joymuffin
 
vierailija
Minä luen kyllä Janceakin välillä, vaikkei se samalla lailla kiinnostakaan, ja Mpreg-jutut näemmä menevät minulle, jos se on sellaista söpöä hoivausta (kuten sen yhden suomalaisen ficcisarja) eikä fetissikamaa. Ja se Jere/Nace-fic on niin hyvin kirjoitettu (siis nimenomaan siinä mielessä, että se on yksi jatkuva tarina missä on oikeita juonenkäänteitä joita on selvästi mietitty etukäteen), että luen innolla sitäkin, vaikka itse se shippi ei nappaa. Ja kyllä noissa Kinktober-jutuissa on ollut paljonkin kivaa, vaikka iso osa aiheuttaakin vain WTF-reaktion (tai on tosi kökösti kirjoitettu) ja voi tosiaan tuntua turhauttavalta kaivella niitä neuloja heinäsuovasta.

- Joymuffin
Mä olen kans huomannut omaksi hämmästyksekseni, että ne Mpreg- jutut uppoo. Enpä olisi uskonut, aikaisemmin ohitin ne välittömästi.
 
vierailija
Mä olen kans huomannut omaksi hämmästyksekseni, että ne Mpreg- jutut uppoo. Enpä olisi uskonut, aikaisemmin ohitin ne välittömästi.
Minulla se liittyy siihen, että osassa niistä on tosi voimakas rakkaudellisuus/hoivausviba ja sen kanssa menee melkein mikä tahansa. :) Tämä itse asiassa pätee myös joihinkin JO-ystäväseksificceihin (esim. useampi Jance/Bojan-kolmikko), joissa on jotenkin söpö ei-romanttinen rakkausviba Jancen ja Bojanin välillä. (Heh, MRS=3)

- Joymuffin
 
vierailija
Tänään oli tosi hämmentävä fikki, jossa on Jere ja kaikkien JO-jäsenten glory hole ja sitten siinä on tosi romanttista ja hellää K & B söpöilyä myös.
Se oli kyllä tosi hämmentävä! Odotin tägien perusteella jotain vähän muuta, mutta, noh, aina ei voi saada, mitä haluaa. Ja tykkäsin kyllä siitä lopusta, tosin olisin halunnut tälle sitten jatkokohtauksen, jossa olisi näkynyt vähän paremin se K/B-suhteen eteneminen. Mutta turha kai odottaa mitään kovin pitkiä fikkejä kinktoberin aikaan...
 
vierailija
Moi!

Tuolla aiemmin pyydettiin lisää piirustuksia J:stä ja B:sta, joten tässä olisi mun viimeisin piirustus (jossa J/B tosin pienenä yksityiskohtana, mutta kuitenkin ): https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/730618098636439552/of-course-i-had-to-draw-something-from-the-vogue?source=share

Ja vielä muutama mun vanhempi piirustus mussukoista yhdessä ja erikseen:

- Jossu (sieltä emoalukselta)

P. S. Joymuffin, sun ficit on niin ihania 🥹 "One Room, One Bed, One Weekend" oli mun eka J/B-ficci, jonka oon ikinä lukenut ja tää on itse asiassa myös se ficci, joka inspas mua kirjoittamaan sen mun emoaluksessa julkaiseman ficcirunon (tai miksi sitä nyt kutsuisi). Tää on nyt jäänyt ainoaksi, mitä oon näistä kahdesta kirjoittanut, mutta siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi itselle niin tärkeä ja rakas kirjoitelma. Eli kiitos paljon
Kiitos kun jaoit, nämä on ihania!

-❤🌿
 
vierailija
Joymuffinille paljon hyviä energioita ❤❤❤

Kollektiivisesti sanon vain, että ihailen teidän kaikkien luovuutta niin sanallisissa kuin kuvallisissakin tuotoksissa. Antakaa vain palaa!🥰

Ailakki
 

Yhteistyössä