vierailija
Kiitos! Piti vielä uus testi tehdäKyllä toi mun mielestä on plussa
Kiitos! Piti vielä uus testi tehdäKyllä toi mun mielestä on plussa
Aika tasavahvoilta viivat näyttää
Kyllä näyttäisi plussa olevanHei, tein tämän lyhyellä pidätyksellä tänään. Kierron ensimmäinen..
Tänään ollut tosi vahvat oireet ja kivut, joista epäilin ovulaation olevan. Olisiko plussa? Ehkä eilenkin olisi ollut?
https://aijaa.com/7eW3KF
Vuoto täällä muuttunut rusehtavaksi vain pyyhittäessä, hyvin vähäisiä määriä siis, ei edelleenkään kipuja. Mietin jo tuulimunaa tai kohdunulkoista mut voisko oireilla näin aikaisin.Täällä tullut tänään taas pientä veristä pyyhittäessä. Mä uskon että tää oli tässä nyt kyllä, kunpa vaa alkais vuotelut nyt kunnolla jos on alkaaksee.. Tänää ois 5+4 menkoista.
Ymmärrän tunteen, että tutkimuksiin hakeutuminen jännittää. Meillä oli yritystä takana vuosi kun hakeuduttiin. Itse olen 32v ja mieheni 34v. Meissä ei todettu mitään vikaa joten tutkimusten jälkeen jatkettiin kotihommia 6kk tuloksetta. Nyt takana kolme inseminaatiota, ei tulosta. Ens kuussa ivf-palaveri. Surettaa ja masentaa kun kaverit raskautuvat helposti.. me päästiin nopeasti kunnallisen kautta, lähetteen teosta 2kk sisällä. Nyt ollaan jo 2 vuotta toivottu lasta. TsemppiäAlkaa ahdistaa taas niin paljon tämä lapsettomuus, kun taas yksi kierto lopuillaan. Itkin eilen miehelle tätä pettymystä ja hän vain sanoi, että älä ajattele sitä koko ajan. En tiedä miten saisi sen ajatuksista pois. Helpompi se on miehelle olla ajattelematta, kun ei ole hänen kehossaan kaikki tapahtumat ja tuntemukset koko ajan läsnä. En haluaisi joutua hoitoihin. No ei pitäisi miettiä liian pitkälle, mutta se on mun yksi heikkous, että mietin liikaa etukäteen. Tästä aiheesta on niin vaikea puhuakin kenellekään ja sitten pyörittelee kaikkea omassa päässä. No ollaan nyt puhuttu miehen kanssa, että yritetään päästä tutkimuksiin. Soitan tk:hon ensi viikolla, kun uusi kierto alkaa.
Ootteko @heltsuli saanut vietyä eteenpäin tutkimuksiin pääsyä?
Toivotaan että on jotain vaaratonta vuotelua. Eikös sellanen saata olla ihan normaaliaki alkuvaiheessa?Vuoto täällä muuttunut rusehtavaksi vain pyyhittäessä, hyvin vähäisiä määriä siis, ei edelleenkään kipuja. Mietin jo tuulimunaa tai kohdunulkoista mut voisko oireilla näin aikaisin.
Varmastikin saattaa olla mutta mä en itse henkilökohtaisesti usko et ois vaaratonta. Mulla kolme ekaa raskautta mennyt alusta loppuun samalla tavalla oppikirjan mukaan. Toki en tiedä voisko kroppa reagoida nyt eri tavalla kun se kkm takana.Toivotaan että on jotain vaaratonta vuotelua. Eikös sellanen saata olla ihan normaaliaki alkuvaiheessa?
Täällä 7 raskautta, 4 lasta synnyttänyt. Tämä ainut raskaus jossa tullut verta ruskeaa muistaakseni 5+0 , nyt menossa 23+2 ja kaikki hyvin. Edellinen raskaus päättyi 11+2 kkm, eikä mitään vuotamista ollut siinä. En olisi uskonut että kroppa voi noin eritavalla toimia koska vuotoa ei tosiaan ennen ole tullut. Toivotaan että sinulla kaikki hyvin.Varmastikin saattaa olla mutta mä en itse henkilökohtaisesti usko et ois vaaratonta. Mulla kolme ekaa raskautta mennyt alusta loppuun samalla tavalla oppikirjan mukaan. Toki en tiedä voisko kroppa reagoida nyt eri tavalla kun se kkm takana.
En tiiä, mut tää odottaminen ja epätietoisuus on kyl ihan kuraa
Voi että, oispa tääkin normaalia. Mut pessimisti ei petyTäällä 7 raskautta, 4 lasta synnyttänyt. Tämä ainut raskaus jossa tullut verta ruskeaa muistaakseni 5+0 , nyt menossa 23+2 ja kaikki hyvin. Edellinen raskaus päättyi 11+2 kkm, eikä mitään vuotamista ollut siinä. En olisi uskonut että kroppa voi noin eritavalla toimia koska vuotoa ei tosiaan ennen ole tullut. Toivotaan että sinulla kaikki hyvin.
Miten tää aika voi mennä näin nopeaaTäällä 7 raskautta, 4 lasta synnyttänyt. Tämä ainut raskaus jossa tullut verta ruskeaa muistaakseni 5+0 , nyt menossa 23+2 ja kaikki hyvin. Edellinen raskaus päättyi 11+2 kkm, eikä mitään vuotamista ollut siinä. En olisi uskonut että kroppa voi noin eritavalla toimia koska vuotoa ei tosiaan ennen ole tullut. Toivotaan että sinulla kaikki hyvin.
Aika on mennyt nopeaan vaikka pelkää huolta on tämä aika ollut, en paljoa ole uskoltanut luottaa että kaikki menee hyvin. Toki nyt alkaa jo vähän rentoutua mieli. Silti käyn melkein päivittäin lukemassa ketjun, ketkä plussaa yms. Odotan kyllä tosi kovasti esim.sun plussaa, joten hengessä mukana vaikka en aktiivinen enää ole.Miten tää aika voi mennä näin nopeaa
Kiitos ja tsemppiä teillekin pitkään yritykseen! Toivottavasti ivf toisi teille pikkuisen. Tämä just pelottaa, että montako vuotta tässä vielä menee. Olen 33 v ja mies 35 v, joten vuosi vuodelta mahdollisuudet heikkenee. Ja kun olen nuoresta asti toivonut isoa perhettä niin eipä tässä taida enää aikaa olla, kun on näin hankalaa. Jos hoitoihin joutuu turvautumaan niin ei taida olla mahdollisuus kuin kahteen.Ymmärrän tunteen, että tutkimuksiin hakeutuminen jännittää. Meillä oli yritystä takana vuosi kun hakeuduttiin. Itse olen 32v ja mieheni 34v. Meissä ei todettu mitään vikaa joten tutkimusten jälkeen jatkettiin kotihommia 6kk tuloksetta. Nyt takana kolme inseminaatiota, ei tulosta. Ens kuussa ivf-palaveri. Surettaa ja masentaa kun kaverit raskautuvat helposti.. me päästiin nopeasti kunnallisen kautta, lähetteen teosta 2kk sisällä. Nyt ollaan jo 2 vuotta toivottu lasta. Tsemppiä
Mäkin käyn täällä päivittäin lukemassa kaikkien kuulumiset, vaikka en ite ehtinyt kauaa täällä kirjotella jännään joka päivä muiden plussia! Täällä tänään rv 19+1Aika on mennyt nopeaan vaikka pelkää huolta on tämä aika ollut, en paljoa ole uskoltanut luottaa että kaikki menee hyvin. Toki nyt alkaa jo vähän rentoutua mieli. Silti käyn melkein päivittäin lukemassa ketjun, ketkä plussaa yms. Odotan kyllä tosi kovasti esim.sun plussaa, joten hengessä mukana vaikka en aktiivinen enää ole.