Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kat
Oon huomannut saman, joskun kyllä nähnyt näköisemmänkin jossain teoksessa, mutta tässä B:n pitäisi olla herkemmän näköinen ja toi rintakehä on outo. Ooo…kiva kuulla sun teoksesta, laitatkohan näytille tänne, kun valmistuu? Tulee varmasti hieno, ficcejä myös kaipailen jaksamisesi mukaan
Katsotaan valmistuuko. Terveyteni on mennyt niin huonoksi, että jos se ei tästä enää kohene, niin ei varmaan valmistu. :/ Ja ficit etenevät tällä hetkellä murto-osalla aiemmasta tahdista. Toivottavasti kuitenkin lähipäivinä kasassa taas jotain. :) Yhden shippausaiheisen jutun, joka ei ole ficci, sain valmiiksi eilen, mutta sen julkaisen vähän myöhemmin.

- Joymuffin
 
vierailija
Kat

Katsotaan valmistuuko. Terveyteni on mennyt niin huonoksi, että jos se ei tästä enää kohene, niin ei varmaan valmistu. :/ Ja ficit etenevät tällä hetkellä murto-osalla aiemmasta tahdista. Toivottavasti kuitenkin lähipäivinä kasassa taas jotain. Yhden shippausaiheisen jutun, joka ei ole ficci, sain valmiiksi eilen, mutta sen julkaisen vähän myöhemmin.

- Joymuffin
Luen tätä ketjua aika harvoin, mutta silti koskettaa, jos joku kertoo, että hänen terveydentilansa on huono. Paranemisia ja jaksamisia sinulle. Lähinnä tulin pikaisesti kysymään, että missä ketjussa jatketaan alkuviikko, kun vauva on kiinni? Vai onko ihmiset missä sattuu? P.s. sun ficcejä olen nähtävästi lukenut, kiitos mestarille niistä.😊🫶
 
vierailija
Kat

Katsotaan valmistuuko. Terveyteni on mennyt niin huonoksi, että jos se ei tästä enää kohene, niin ei varmaan valmistu. :/ Ja ficit etenevät tällä hetkellä murto-osalla aiemmasta tahdista. Toivottavasti kuitenkin lähipäivinä kasassa taas jotain. Yhden shippausaiheisen jutun, joka ei ole ficci, sain valmiiksi eilen, mutta sen julkaisen vähän myöhemmin.

- Joymuffin
❤
 
Luen tätä ketjua aika harvoin, mutta silti koskettaa, jos joku kertoo, että hänen terveydentilansa on huono. Paranemisia ja jaksamisia sinulle. Lähinnä tulin pikaisesti kysymään, että missä ketjussa jatketaan alkuviikko, kun vauva on kiinni? Vai onko ihmiset missä sattuu? P.s. sun ficcejä olen nähtävästi lukenut, kiitos mestarille niistä.🫶
varmaan täällä tai toisessä vauva palstalla minkä nimee en muista tähän hätään
 
vierailija
Kat

Katsotaan valmistuuko. Terveyteni on mennyt niin huonoksi, että jos se ei tästä enää kohene, niin ei varmaan valmistu. :/ Ja ficit etenevät tällä hetkellä murto-osalla aiemmasta tahdista. Toivottavasti kuitenkin lähipäivinä kasassa taas jotain. Yhden shippausaiheisen jutun, joka ei ole ficci, sain valmiiksi eilen, mutta sen julkaisen vähän myöhemmin.

- Joymuffin
Ok, ei mitään paineita tästä, koita jaksella, kiva että ficcejä ja muitakin juttuja on tulossa, hyvää yötä kaikille
 
vierailija
Kai se on vaan se, että Jerellä on erikoisemmat kasvonpiirteet ja Bojan on klassisemman kaunis mies. Jos Jeren piirteet saa vähän sinnepäin, se näyttää Jereltä, mutta Bojan pitäisi saada juuri millilleen oikein, silmien muoto yms. Ja se on uskoakseni vaikeaa sekä realistisissa kuvissa (joita itse teen) että enemmän sarjakuvamaisissa tai piirroshenkisissä.

- Joymuffin
🙏
 
vierailija
Ei ole paineita, mutta turhauttaa kun tämä on ollut about viimeinen kiva asia, mitä on vielä pystynyt tekemään, ja nyt sekin on mennyt lähes mahdottomaksi.

- Joymuffin
Tosi surullista kuulla. Sun ficit, sekä minit että pidemmät, ovat olleet pitkin matkaa yksi keskeinen osa tätä yhteistä shippailua. Nyt jos koskaan on manifestoinnin paikka ja jos millään energioiden suuntaamisilla on mahdollista vaikuttaa, niin toivon sulle olon kohentumista ja paranemista! ❤

Golacha 🌻♾️
 
vierailija
Kiitos tsempeistä, ollut tosi vaikea ja tuo pääketjun uppoaminen, kenties lopullisesti, tuli nyt sen kannalta vielä tosi huonoon aikaan. Toivotaan, että se vielä sieltä nousee, vaikka alan olla vähän skeptinen.

- Joymuffin
 
vierailija
Minä myös manifestoin hyvää ja toivokkuutta Joylle ❤ Pidän peukkuja myös Vauvan ketjun puolesta. Laivaa ei niin vaan upoteta - shippaajat löytävät keinot jatkaa, sillä tämä on monelle niin tärkeä asia.

-❤🌿 ( Lehdykkä täällä vaihtoi laitetta eikä pääse kirjautumaan, mutta nimimerkittä on ollut päivittäin mukana)
 
vierailija
Joymuffinille paljon tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia ❤ Olet tosi hyvä kirjoittamaan! Teetkö sitä kenties myös työksesi? Jos et niin kannattaisi! Teen englantilaisten kanssa töitä päivittäin, mutta en osaisi kirjoittaa yhtä hienosti.
Jos terveysongelmat pahenevat pystytkö palaamaan Suomeen?
 
vierailija
Joymuffinille paljon tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia Olet tosi hyvä kirjoittamaan! Teetkö sitä kenties myös työksesi? Jos et niin kannattaisi! Teen englantilaisten kanssa töitä päivittäin, mutta en osaisi kirjoittaa yhtä hienosti.
Jos terveysongelmat pahenevat pystytkö palaamaan Suomeen?
Kiitos! En oikein kehtaa kysymyksiisi kommentoida hirveästi tunnistettavuussyistä, mutta aiemmin kyllä, tällä hetkellä en. :) Ja vakavat terveysongelmat ovat nimenomaan yksi niistä syistä, miksi en asu Suomessa.

- Joymuffin
 
vierailija
Katsokaa tätä ihanuutta! 💓💕 Bojan, ilmeisesti bäkkärillä Buc Kesidin kanssa ennen näiden vetoa? Siis mikä rytmitaju! Toihan lähentelee jo mustien vastaavaa. Äänestä ja lookseista nyt puhumattakaan (ne jo tuttuja kaikille) 🥰
 
vierailija
Niin siis koko vauva palsta on lukutilassa alkuviikon. Tarkoitin, että onko ihmiset plussan tässä ketjussa vai siinä toisessa?
Porukka hajaantunut sinne tänne nyt kun av:n pääketju on lukittuna. Itse käyn plussalla tässä ja NT-ketjussa ja av:n Kääriä-ketjussa. Suunnitelmissa ilmeisesti on, että odotetaan huoltokatkon päättymiseen asti (huomenaamulla klo 10) ja katsotaan sitten, avataanko uusi ketju jos emoketju pysyy lukittuna.
 
vierailija
Moi!

Tuolla aiemmin pyydettiin lisää piirustuksia J:stä ja B:sta, joten tässä olisi mun viimeisin piirustus (jossa J/B tosin pienenä yksityiskohtana, mutta kuitenkin 😊): https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/730618098636439552/of-course-i-had-to-draw-something-from-the-vogue?source=share

Ja vielä muutama mun vanhempi piirustus mussukoista yhdessä ja erikseen:

- Jossu (sieltä emoalukselta)

P. S. Joymuffin, sun ficit on niin ihania 🥹😍 "One Room, One Bed, One Weekend" oli mun eka J/B-ficci, jonka oon ikinä lukenut ja tää on itse asiassa myös se ficci, joka inspas mua kirjoittamaan sen mun emoaluksessa julkaiseman ficcirunon (tai miksi sitä nyt kutsuisi). Tää on nyt jäänyt ainoaksi, mitä oon näistä kahdesta kirjoittanut, mutta siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi itselle niin tärkeä ja rakas kirjoitelma. Eli kiitos paljon 💚🧡
 
vierailija
Kiitos paljon, Jossu! Olen saanut pitkästä aikaa kohtuudella kirjoitettua tänään, niin toivottavasti tänään illalla tulisi seuraava ficcilukuni. :)

Ja ihana kun jaksat piirtää niin ahkerasti! Sinulla ei tunnu olevan tuota yleistä ongelmaa saada Bojan näyttämään Bojanilta. :) Minä innostuin pari vuotta sitten lyijärimuotokuvista ja tein niitä paljon, kunnes hurahdin vesiväreihin. Nyt tosiaan kesällä harkitsin, että piirtelisin K&B:stä, mutta päädyin vesiväriin, kun se on näyttävämpi, mutta päätin odottaa ulkomaille muuttooni asti, kun voimia on rajallinen määrä ja tarvitsin niitä siihen. Ja nyt voimia on vielä vähemmän eikä se etene. :p

- Joymuffin
 

Yhteistyössä