vierailija
Oliko myös ananasta?Pitsapohjan päälle tomaattikastiketta ja uuniin hetkeksi. Sen päälle jauheliha-sipuli-yrtit-seos, oliivit ja juusto ja takaisin paistumaan. Todella rapsakka pitsa
Oliko myös ananasta?Pitsapohjan päälle tomaattikastiketta ja uuniin hetkeksi. Sen päälle jauheliha-sipuli-yrtit-seos, oliivit ja juusto ja takaisin paistumaan. Todella rapsakka pitsa
Tein myös pohjan itse Olen siirtymässä pois valmisleivistä ja alan tekemään myös leivät itse. Valmistuotteet eivät enää maistu. Johtuuko säilöntäaineista vai mistä... Näkkäri on hyvää, mutta se onkin pelkästään jauhoista vedestä ja kohotusaineesta ja todella maukasta.Ahaa joo
BasilikaEi oreganoa, pilalla.
Viestissä oli kaikki aineksetOliko myös ananasta?
Vies tis sä oli kaik ki ai nek setOliko myös ananasta?
Ai, katoin nopeasti et ois ollu ananasta myösVies tis sä oli kaik ki ai nek set
Joo, oon kans miettiny jos alkais syömään pelkästään juureen tehtyjä leipiä, ei välttämättä hyvä kun kaikkeen tungetaan hiivaa nykyäänTein myös pohjan itse Olen siirtymässä pois valmisleivistä ja alan tekemään myös leivät itse. Valmistuotteet eivät enää maistu. Johtuuko säilöntäaineista vai mistä... Näkkäri on hyvää, mutta se onkin pelkästään jauhoista vedestä ja kohotusaineesta ja todella maukasta.
En tiedä mitä valmisleivissä on, mutta ne eivät ole kovin maukkaita. Leipomoleivät voivat olla eri asia.Joo, oon kans miettiny jos alkais syömään pelkästään juureen tehtyjä leipiä, ei välttämättä hyvä kun kaikkeen tungetaan hiivaa nykyään
Ostan harvoin tölkeissä säilöttävääAi, katoin nopeasti et ois ollu ananasta myös
Niistä liukenee aineita. Lasipurkki on turvallisempi ja niistä saa hyviä hillopurkkeja.Ostan harvoin tölkeissä säilöttävää
Kokonainen ananas käy, mutta se on hankala pilkkoaNiistä liukenee aineita. Lasipurkki on turvallisempi ja niistä saa hyviä hillopurkkeja.
Nope, toiseksi viimeinenSyksyn viimeinen erä hilloa tulille
Voin pilkkoa sulle , ensin molemmat päädyt pois, sitten ”kuoritaan” sivut pois veitsellä myös, neljään osaan halki ja sisäosista siivu pois sitä kovaa ydintä ja siinä se, sitten vielä pieniksi, en tiedä tajusko tosta selityksestä mitään mut noin mä pilkon senKokonainen ananas käy, mutta se on hankala pilkkoa
Väsymystä..Oletko kunnossa?
Kiitos avusta Voisimme yhdistää voimat pitsulin teossaVoin pilkkoa sulle , ensin molemmat päädyt pois, sitten ”kuoritaan” sivut pois veitsellä myös, neljään osaan halki ja sisäosista siivu pois sitä kovaa ydintä ja siinä se, sitten vielä pieniksi, en tiedä tajusko tosta selityksestä mitään mut noin mä pilkon sen
Joskus on paikallaan viettää rauhallinen perjantai-iltaVäsymystä..
Niin voitas eikä ananas ole välttämätönKiitos avusta Voisimme yhdistää voimat pitsulin teossa
Oletko innokas taikinan leipoja vai ainesten pilkkoja? Tomaattikastike-kinkku-juusto-oliivit-tilkka oliiviöljyä-basilika. Mitä vielä tarvitaan...Niin voitas eikä ananas ole välttämätön
Teen mitä tarvitaanpaprika on hyvä myösOletko innokas taikinan leipoja vai ainesten pilkkoja? Tomaattikastike-kinkku-juusto-oliivit-tilkka oliiviöljyä-basilika. Mitä vielä tarvitaan...