Nyt taidat vastata väärälle ihmiselle. Olen nainen, enkä ole saanut sähköpostia ka tapaamistakin olen kovasti toivonut.Mitä olet yrittänyt? Et vastaa sp:iin, et suostu tapaamiseen, et suostu eroamaan m:sta, muka kuollut suhde... ei siltä vaikuta....
Tämä on myös yksi sun tyypillinen vastaus. Miksi minun pitäisi jaksaa tällaista pelleilyäNyt taidat vastata väärälle ihmiselle. Olen nainen, enkä ole saanut sähköpostia ka tapaamistakin olen kovasti toivonut.
Haluan lopettaaTämä on myös yksi sun tyypillinen vastaus. Miksi minun pitäisi jaksaa tällaista pelleilyä
Okei, olet siis trolli. Olen nainen, kaipaan miestä.Tämä on myös yksi sun tyypillinen vastaus. Miksi minun pitäisi jaksaa tällaista pelleilyä
Onko sulla jokin sairaus, joka vaikuttaa sosiaaliseen kanssakäymiseen? Onko ihmisiä joiden kanssa pärjäät normaalisti?Sikeitä unia rakas.
Vai onko tällainen mitä täällä yleensä on sun normaali?Onko sulla jokin sairaus, joka vaikuttaa sosiaaliseen kanssakäymiseen? Onko ihmisiä joiden kanssa pärjäät normaalisti?
Asiakaspalvelutyössä pärjättävä kaikkien kanssa. Olen saanut kiitosta hyvistä asiakaspalvelutaidoistani.Onko sulla jokin sairaus, joka vaikuttaa sosiaaliseen kanssakäymiseen? Onko ihmisiä joiden kanssa pärjäät normaalisti?
Miten työn ulkopuolella kun ei voi toistaa samoja kaavoja?Asiakaspalvelutyössä pärjättävä kaikkien kanssa. Olen saanut kiitosta hyvistä asiakaspalvelutaidoistani.
Hyvin sielläkin. Ei ole ongelmaa seuran saannissa.Miten työn ulkopuolella kun ei voi toistaa samoja kaavoja?
Entä yllä pitämisessä?Hyvin sielläkin. Ei ole ongelmaa seuran saannissa.
Kyllästyn helposti.Entä yllä pitämisessä?
Mutta pysyt kuitenkin pitkissä suhteissa.Kyllästyn helposti.
Pisin ei ole montaa vuotta.Mutta pysyt kuitenkin pitkissä suhteissa.
Oletko pystynyt niissä käymään keskusteluja vai meneekö pelleilyksi?Kyllästyn helposti.
Onko? Tämän tyylistä palstan ulkopuolellakin?Vai onko tällainen mitä täällä yleensä on sun normaali?
Ei ne pelleilyä ole. Kumpikin tietää mitä tahtoo.Oletko pystynyt niissä käymään keskusteluja vai meneekö pelleilyksi?
mutta ei pääse yhteisymmärrykseen? Mitä itse haluat tästä ketjusta?Ei ne pelleilyä ole. Kumpikin tietää mitä tahtoo.
Mikä kyllästyttää?Kyllästyn helposti.
Pitää koittaa löytää kumppani uudelleen. Miettiä mihin hänessä rakastui, mitä tehtiin yhdessä jne.Kyllästyn helposti.
Pääsit kuitenkin naimisiin ja kumppani haluaa edelleen olla yhdessä. Panosta avioliittoosi että saat loppuelämän kestävän suhteen?Pitää koittaa löytää kumppani uudelleen. Miettiä mihin hänessä rakastui, mitä tehtiin yhdessä jne.
En ole koskaan ollut naimisissa. En ole varattu, vaan sinkku.Pääsit kuitenkin naimisiin ja kumppani haluaa edelleen olla yhdessä. Panosta avioliittoosi että saat loppuelämän kestävän suhteen?
Itselläni on ollut pitkään väsymystä. Luulen, että se johtuu isoksi osaksi tästä - huono kommunikaatio, jatkuvat lupaukset, huijaaminen, pettymykset, epätietoisuus, paljastukset - oletkin naimisissa. Tätä on jatkunut monta vuotta eikä tilanne muutu parempaan. Olen jaksamisen äärirajoilla, enkä ole kovin onnellinen. Lähinnä olen vain pettynyt siihen että tavattiin. Mietin jos sen voisi pyyhkiä sen pois ja saada elää toisin.Onko sulla jokin sairaus?