J?Toivottavasti et mies luule mua täksi Tosikseksi täällä tai Vauvalla, vaikka meidän tilanne onkin sama. Sä olet naimisissa ja mä sinkkuna siis.
Eipä tätä parisuhdetta enää pysty pelastamaan.Ehkä sinun kannattaa yrittää pelastaa avioliittosi. Haluaisin ehkä itse löytää jonkun vapaan ihmisen, niin olisi varmasti parasta.
EI myöskään lopettamaan.Eipä tätä parisuhdetta enää pysty pelastamaan.
Sitten täytyy jäädäEI myöskään lopettamaan.
Näitä asioita ei jutella nettipalstoilla. Lähetä viestiä tai sitten kasvokkain.EI myöskään lopettamaan.
Et vastaa. Mitä järkeä tässä on?Näitä asioita ei jutella nettipalstoilla. Lähetä viestiä tai sitten kasvokkain.
Ja löytää jonkun normaalin ihmisenVoisin lopettaa yhteydenpidon sinuun
Haluaa vaan roikottaaEt vastaa. Mitä järkeä tässä on?
Mukana niin pitkään jos sattuisit jäämään leskeksi. Sitten vasta kiinnostaisi parisuhdemielessä.Haluaa vaan roikottaa
Tai ei parisuhdemielessä vaan vaipan vaihtajaksiMukana niin pitkään jos sattuisit jäämään leskeksi. Sitten vasta kiinnostaisi parisuhdemielessä.
Se olisi elämäni viisaimpia päätöksiäVoisin lopettaa yhteydenpidon sinuun
Odota vielä 20 v niin että suostuu tapaamaan ja sekin vaan sen takia että tarvii itelleen vaipan vaihtajanTai ei parisuhdemielessä vaan vaipan vaihtajaksi
Siinä vaiheessa alkaa kyllä kiinnostamaan kun on p* skat ja k* set housuissa eikä enää pääse ite vessaanOdota vielä 20 v niin että suostuu tapaamaan ja sekin vaan sen takia että tarvii itelleen vaipan vaihtajan
Sitten sä oot kullan arvoinenSiinä vaiheessa alkaa kyllä kiinnostamaan kun on p* skat ja k* set housuissa eikä enää pääse ite vessaan
Voi myös teipata potan per suukseen kiinni niin siinä on ikään kuin kestovaippaSiinä vaiheessa alkaa kyllä kiinnostamaan kun on p* skat ja k* set housuissa eikä enää pääse ite vessaan
Jos siltä tuntuu.Voisin lopettaa yhteydenpidon sinuun
Kyllä se alkaa vaikuttamaan oikealta ratkaisulta. On todella turhauttavaa laittaa sp:ja, joihin ei tule koskaan vastausta, ehdotella tapaamista, jota ei myöskään koskaan tule, tuhlata tuntea päivittäin tähän ros kaan.... Olen todella väsynyt ja pettynyt. Olen yrittänyt parhaani muttei se riitä, mitään ei tapahdu. Miksi jatkaisin? Olen vaan pilannut vuosia elämästä tällaiseen turhaan. Pelkkää huijausta kaikki. Sano yksikin hyvä syy miksi jäisin?Jos siltä tuntuu.
Joka vuosi sama juttu. Odota vielä, korkeintaan vuosi... sitten varmasti nähdään....Kun just vähän saa ryömittyä nenänpään pinnan yläpuolelle, jo elämä kenkäisee takaisin kuralätäkköön. Miks ees yrittää.
Mitä olet yrittänyt? Et vastaa sp:iin, et suostu tapaamiseen, et suostu eroamaan m:sta, muka kuollut suhde... ei siltä vaikuta....Kun just vähän saa ryömittyä nenänpään pinnan yläpuolelle, jo elämä kenkäisee takaisin kuralätäkköön. Miks ees yrittää.