vierailija
Pitkään jotakuta on kutsuttu palstoilla ketuksi, mutta en ole koskaan ajatellut sen olevan minä...Ja minä sinua kettuni
Pitkään jotakuta on kutsuttu palstoilla ketuksi, mutta en ole koskaan ajatellut sen olevan minä...Ja minä sinua kettuni
Saatat vaikka olla, tämä kettu on punaruskeaPitkään jotakuta on kutsuttu palstoilla ketuksi, mutta en ole koskaan ajatellut sen olevan minä...
Hyvän unen resepti: vatsa täyteen pitsuliaVoitas tehdä vuorotellen ruokaa
NiinSaatat vaikka olla, tämä kettu on punaruskea
No, asiasta voidaan neuvotella, kunhan ei mikään lyttykuonorotu tai muuten sairas, joku söpöHah, tiedät varmuudella, että mut saa lämpeen koiranpennulle koska tahansa. Amstaffista en oo ihan varma. Haluaisin muiden koirien kanssa luotettavamman rodun.
Amstaffit ovat yksi älykkäimmistä ja koulutettavimmista koiraroduista...Hah, tiedät varmuudella, että mut saa lämpeen koiranpennulle koska tahansa. Amstaffista en oo ihan varma. Haluaisin muiden koirien kanssa luotettavamman rodun.
Kissa ja koira. - SIvustaOletko koiraihminen?
Tykkään mutta oon jonkin verran allerginen, ja on se tietysti aika sitovaakin omistaa koira, en oo vakavasti harkinnut omaa koiraa mutta oishan se söpöOletko koiraihminen?
Minä tiikeriKissa ja koira. - SIvusta
Niin koiran pitäminen vaatii aikaa ja vaivaa, mm. pitää olla valmis ulkoiluttamaan paljon.Tykkään mutta oon jonkin verran allerginen, ja on se tietysti aika sitovaakin omistaa koira, en oo vakavasti harkinnut omaa koiraa mutta oishan se söpö
Minä taas lehmäKissa ja koira. - SIvusta
Myös loskaisena marraskuisena sunnuntaiaamuna kello 7 kun haluaisi vielä jäädä lämpimään..nämä jutut ei niin houkutteleNiin koiran pitäminen vaatii aikaa ja vaivaa, mm. pitää olla valmis ulkoiluttamaan paljon.
Niillä on kauniit silmätMinä taas lehmä
Niin mutta jos todella haluaa ja suunnittelee koiran hankintaa, niin sen eteen on valmis tekemään vaikka mitä.Myös loskaisena marraskuisena sunnuntaiaamuna kello 7 kun haluaisi vielä jäädä lämpimään..nämä jutut ei niin houkuttele