vierailija
väsyneenä tulee tätä, aattelin siis ensin kysyä millä mielin ja siitä jäi puolet näköjäänLuultavasti aivoilla ja mulla ne sijaitsee yläpäässä.
väsyneenä tulee tätä, aattelin siis ensin kysyä millä mielin ja siitä jäi puolet näköjäänLuultavasti aivoilla ja mulla ne sijaitsee yläpäässä.
Niin onElämä on nlln epäreilua.
Minusta se oli hyvin kirjoitettu tähän aikaanväsyneenä tulee tätä, aattelin siis ensin kysyä millä mielin ja siitä jäi puolet näköjään
illastaMinusta se oli hyvin kirjoitettu tähän aikaan
Oikeastaan vois kysyä millä mielellä ja mitä mietitMinusta se oli hyvin kirjoitettu tähän aikaan
Montaa asiaa: syksyä, tapaamista, velvollisuuksia, mukavuuksia, rakastettua, craftseja, kotiasioita ym. Entä sinä?Millä mietit?
Kaikkea mahdollista, erästä tiettyä hyvin paljonMontaa asiaa: syksyä, tapaamista, velvollisuuksia, mukavuuksia, rakastettua, craftseja, kotiasioita ym. Entä sinä?
Sp kaivatultaMikä piristäisi tms
Voit kertoa myös täällä, jos se helpottaisiPitäisi varmaan soittaa jo johonkin psy. auttavaan puhelimeen kun tuntuu että pää leviää kohta.
Kauniita unia muiskuin 🫦 🫦 Eräs peikko on tunkeutunut päähäni asumaanHyvää yötä & kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. Olen ajatellut sinua taas liian paljon.
Mikä on?Pitäisi varmaan soittaa jo johonkin psy. auttavaan puhelimeen kun tuntuu että pää leviää kohta.
Kiitos ystävällisistä sanoistasi. En ehkä kuitenkaan uskalla/halua tilannetta enempää ketjuun avata.Voit kertoa myös täällä, jos se helpottaisi
Entä sp:ssa, jos on osoitteet?Kiitos ystävällisistä sanoistasi. En ehkä kuitenkaan uskalla/halua tilannetta enempää ketjuun avata.
Ei minulla ole kaivattuni sähköpostiosoitetta enkä kyllä hänelle haluaisi tätä paha oloa kipata.Entä sp:ssa, jos on osoitteet?
Voit kertoa nyt, minulla on voimiaEi minulla ole kaivattuni sähköpostiosoitetta enkä kyllä hänelle haluaisi tätä paha oloa kipata.
Sinulla on hyvä sydän. Mutta kuten sanoin en halua tässä asiaa enempää avata. Ja jos olet Tosis niin en valitettavasti ole kaivattusi, vaan itsekin nainen joka kaipaa miestä.Voit kertoa nyt, minulla on voimia
Onko kotona tapahtunut jotain?Sinulla on hyvä sydän. Mutta kuten sanoin en halua tässä asiaa enempää avata. Ja jos olet Tosis niin en valitettavasti ole kaivattusi, vaan itsekin nainen joka kaipaa miestä.