Kiitos vahvistuksesta! 🤍Älä murehdi, asiat järjestyy kyllä
Kiitos vahvistuksesta! 🤍
I LOVE YOU TOOI love you
Jonain päivänä vielä yhdessäHyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Haluaisin sun lähelle. n-m
Muuten menettäisi jotain arvokastaOlo on niin kuin oravalla joka juoksee puhelinlankaa pitkin käpy suussa ja toivoo ettei pudota sitä.
Entäs kukallisia?Oiskohan se jotenkin rentouttava kun ois yksi seinä täynnä viherkasveja, isoja tai paljon
Niin vaivalla löytänyt sen. Onhan niitä käpyjä kyllä paljon puussa että löytäs varmaan uuden.Muuten menettäisi jotain arvokasta
NiitäkinEntäs kukallisia?
Paitsi sjos on jokin harvinainen käpy joita ei ole montaa tai ne on jo syötyNiin vaivalla löytänyt sen. Onhan niitä käpyjä kyllä paljon puussa että löytäs varmaan uuden.
Kultainen käpyPaitsi sjos on jokin harvinainen käpy joita ei ole montaa tai ne on jo syöty
Oletko viherpeukalo?Niitäkin
Oletko viherpeukalo?Niitäkin
Tai joku harvinainen sieni niitäkin ne syö.Paitsi sjos on jokin harvinainen käpy joita ei ole montaa tai ne on jo syöty
Jotain sellaista 🫠Tai joku harvinainen sieni niitäkin ne syö.
Huonolla menestyksellä, tahtovat kuolla, kun en muista kastella. Varmaan parempia olisi muovikukat..Oletko viherpeukalo?
Kaktus sopii sinulleHuonolla menestyksellä, tahtovat kuolla, kun en muista kastella. Varmaan parempia olisi muovikukat..
Tehdään juhannusseppeleet ensi kesänäTekisi mieli rakkaalle keratä kukkia ja tehdä sellanen seppele päähän. Sopisi hyvin. Nyt syksyllä vaan ei oikeen kukkia vain ole. Jotakin valkoisia kukkia.
En minä niin seppeleistä itse välitä.Tehdään juhannusseppeleet ensi kesänä
Tarkoitin siis sinulle kukka paidan taskuunEn minä niin seppeleistä itse välitä.