Ben Zyskowicz MTV:lle: "Helsingin kantakaupungissa ei tule olla mahdollisuutta asua, jos asuu veronmaksajien vahvasti tukemana"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja pilkku tulee ennen "jos"-sanaa Lissun viestissä.
Kivaa, assu-ketju! 🤩

Lissu kirjoittaa ketjussa myös näin: "Tosiasia on se, että osa työttömistä ovat päättäjien päätösten vuoksi syrjäytyneitä ihmisiä!"
Tuon pitäisi tietenkin kuulua "osa työttömistä on", koska lauseen subjekti "osa" on yksikössä.

• Haha
Reactions: Lispetti
Vaikka tukeminen ei heille mitään maksanut niin tuosta kannattaa olla silti kiitollinen.
On niin paljon ihmisiä jotka joutuvat tehdä töitä todella paljon enemmän jos heillä ei ole takaajia!
Valtiolle (lue: veronmaksajille) opintolainojen takaaminen ja korkotukeminen maksaa.

Onneksi nykyopiskelijat osaavat osoittaa kiitollisuutensa Helsingin yliopistolla!
39-11772906512d3bd3a895

• Haha
Kivaa, assu-ketju! 🤩

Lissu kirjoittaa ketjussa myös näin: "Tosiasia on se, että osa työttömistä ovat päättäjien päätösten vuoksi syrjäytyneitä ihmisiä!"
Tuon pitäisi tietenkin kuulua "osa työttömistä on", koska lauseen subjekti "osa" on yksikössä.
Voin kuvitella kun sinä palstailet.
Istut siinä kiiteettömänä muumipapan työtuolissas tyyliin piippu suussa toimistossas, ja sulla on siellä ihan oikea PC näppis.😂 Välillä muriset jälkikasvulle että tekisivät jotakin järkevää.

Mä kirjoitan sanan silloin toisen tällöin, en edes muista milloin olisin kirjoittanut kokonaisen viestin yhteen putkeen, ja tass, nyt joku ilmoitti että on pois huomisesta pelistä, laitan ruokaa, käyn kapassa, olen metsässä koiran kanssa puhelin kädessä kirjoittelemassa teidän kanssa! Nyt vähä respektii hei.😂😉😁

Nyt oikeasti menen öitä kaikille!

• Haha
Reactions: m1es
Voin kuvitella kun sinä palstailet.
Istut siinä kiiteettömänä muumipapan työtuolissas tyyliin piippu suussa toimistossas, ja sulla on siellä ihan oikea PC näppis. Välillä muriset jälkikasvulle että tekisivät jotakin järkevää.

Mä kirjoitan sanan silloin toisen tällöin, en edes muista milloin olisin kirjoittanut kokonaisen viestin yhteen putkeen, ja tass, nyt joku ilmoitti että on pois huomisesta pelistä, laitan ruokaa, käyn kapassa, olen metsässä koiran kanssa puhelin kädessä kirjoittelemassa teidän kanssa! Nyt vähä respektii hei.

Nyt oikeasti menen öitä kaikille!
Ei saa hermostua, kyllä tekstisi ovat sieltä paremmasta päästä. Minullekin käy usein näppäilyvirheitä, joita sitten joskus jälkikäteen korjailen. Kirjoittelen kommenttejani useammalla laitteella riippuen siitä, missä ja miten palstailen. Sillä "oikealla" PC:llä, läppärillä, padilla tai puhelimella. Nuo kaksi jälkimmäistä lisäävät virheitä ja vaikeuttavat kuvien liittämistä. :(

• Tykkää
Ei saa hermostua, kyllä tekstisi ovat sieltä paremmasta päästä. Minullekin käy usein näppäilyvirheitä, joita sitten joskus jälkikäteen korjailen. Kirjoittelen kommenttejani useammalla laitteella riippuen siitä, missä ja miten palstailen. Sillä "oikealla" PC:llä, läppärillä, padilla tai puhelimella. Nuo kaksi jälkimmäistä lisäävät virheitä ja vaikeuttavat kuvien liittämistä. :(
Ei minua saa hermostumaan, kyllä sun pitäis tietää.😁

Juu, oli kyllä melkoinen säätäminen liittää tällä kyseisellä iipponilla kuvia palstalle!😦Jouduin aluks kierrättämään kuvat muistion kautta kun en vain tajunnut miten ne kopsataan.😳😁

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä