PS:n kansanedustaja majoittui hotellissa veronmaksajien piikkiin omassa kotikaupungissaan – näin hän selittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan menee kuten Soinilla ja sinipersuilla..ja pudottuaan eduskunnasta KAIKKI ex-kansanedustajan sopeutumissossutuella kuten oli jokainen sinipersu ja Soini on eläkeikäänsä asti vaikka tienaa rahaa esiintymispalkkioina jne. koko ajan rinnalla. Persujen kahdet standardit myös veeonmaksajien rahan kylvämisessä ja sossutuissa. Kun taviskansalle jaetaan pipetillä, persuille annetaan saavikaupalla.
Ei kuulu enää "rötösherrat kuriin" kun kehrätään lauhkeina EK:n sylissä.

Ihan valtioneuvoston kanslian Kesärannassa asuvalle pääministerille myöntämä aamiaisetu. Tosin porvarissetämiesten itkupotkuraivarien takia päätti maksaa myönnetyn etunsa takaisin ja maksoi myös siitä veron, toisin kuin aiemmin etua nauttineet Kepun Kiviniemi ja Kokoomuksen Katainen.
Teatteria maksut jos kerran on luontaistetu!

miksei hän sitten maksanut muita etuja takaisin kuten verovapaa päiväraha vaikka?

"Ihan valtioneuvoston kanslian Kesärannassa asuvalle pääministerille myöntämä aamiaisetu. Tosin porvarissetämiesten itkupotkuraivarien takia päätti maksaa myönnetyn etunsa takaisin ja maksoi myös siitä veron, toisin kuin aiemmin etua nauttineet Kepun Kiviniemi ja Kokoomuksen Katainen."
Ei olisi maksanut jos olisivat olleet lailliset.
Et näköjään lue Suomen uutisten ja MV-lehden lisäksi uutisia, Sannan aamiaisetu oli Valtioneuvoston myöntämä ja täysin laillinen. Itse en olisi takaisin maksanut, mutta pääministeri Marin maksoi.

"Ihan valtioneuvoston kanslian Kesärannassa asuvalle pääministerille myöntämä aamiaisetu. Tosin porvarissetämiesten itkupotkuraivarien takia päätti maksaa myönnetyn etunsa takaisin ja maksoi myös siitä veron, toisin kuin aiemmin etua nauttineet Kepun Kiviniemi ja Kokoomuksen Katainen."

Et näköjään lue Suomen uutisten ja MV-lehden lisäksi uutisia, Sannan aamiaisetu oli Valtioneuvoston myöntämä ja täysin laillinen. Itse en olisi takaisin maksanut, mutta pääministeri Marin maksoi.

👍

Tällainen toimintahan on käsittämätön koksupersulle joka ei haluaisi edes veroja maksaa.

Sanna Marinin perheen aamupalat: Edulle ei oikeusperusteita – Valtioneuvoston kanslialle huomautus
Apulaisoikeuskanslerin sijainen antoi valtioneuvoston kanslialle huomautuksen lainvastaisesta menettelystä. Pääministerille ja hänen perheelleen tarjotuille ateriapalveluille ei ollut laillista perustetta. Pääministeri Marinin oma menettely asiassa ei antanut aihetta toimenpiteisiin.

"Työnantajan" myöntämä etu ja moka sekä vastuu.

Niinpä niin!

"ENSIMMÄISEN kauden kansanedustaja Vigelius on profiloitunut kansanedustajille tarjolla olevien etujen kriitikkona. Hän on kommentoinut teemaa muun muassa IS:n haastattelussa huhtikuussa.

– Opiskelijataustaisena ihmisenä näen sen epämääräisenä etuna ja luksustuotteena. Näillä palkoilla pystyy kyllä itse maksamaan omat taksimatkansa. Helsingin keskustassa liikkuessa voi kävellä, käyttää pyörää tai sähköpotkulautaa. Kritisoin sitä, että tavalliset rivikansanedustajat käyttävät taksikorttia, Vigelius kertoi tuolloin."
Tästähän tulee viihtyisä kausi. Persut tekee omiaan ja niiden kannattajat selittelevät omiaan.

Tämäkin oli varmaan tiedossa etukäteen! :D

Jassoo, eli poliitikon ammattitauti iski Joakimiinkin. :rolleyes: Ei ois tollakaan ollu vaikea yöpyä kotonaan.

Mä ihmettelen joskus sitä, että eikö poliitikot tajua jäävänsä useimmiten kiinni? Itse olen rehellinen vaikken jäis kiinnikään, mutta ajattelisivat edes että miten noloja ne lööpit sit on.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Vigelius teki virheen. Tuskin tekee toiste koska hän on fiksu nuori mies.👍

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Jassoo, eli poliitikon ammattitauti iski Joakimiinkin. :rolleyes: Ei ois tollakaan ollu vaikea yöpyä kotonaan.

Mä ihmettelen joskus sitä, että eikö poliitikot tajua jäävänsä useimmiten kiinni? Itse olen rehellinen vaikken jäis kiinnikään, mutta ajattelisivat edes että miten noloja ne lööpit sit on.
Koska mitään kunnollista sanktiota ei ole eikä tule, kannattavaahan se silloin on.
Saat tehdä vaikka liudan muunneltuja maanpetoksia/puhua koko kauden muunneltua totuutta, ja edelleen vaan rallatella menemään.
🤷‍♀️

• Tykkää
Reactions: Echo

ovelat jantterit sutkaa aina ku mahollista

ei kannattas olla liika rehellinen

Yhteistyössä