Sydänten presidentin paluun todennäköisyys yli 95%

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En koe persujen edustavan saatanaa. Peruspopulismia, jossa ääriainekset kuitenkin jokseenkin kurissa. Persut ovat ok, joskaan en usko heidän kykyihinsä esim. hallituksessa. Näen, että jotain hyvääkin tuoneet, toivotaan että hallitus pärjää huonoissa ajoissa.

Toki persuilla on ollut muutama ihan huuhaatapaus riveissään. Alkuun tulee mieleen esim. Ano Turtiainen, Laura Huhtasaari, Teuvo Hakkarainen - varmaan muitakin. Mutta heidän linjansa ei kuitenkaan ole persuissa se vallitsena. Purrasta en erityisemmin pidä, linja kummallisen talousoikeistolainen. Mutta oman lyhytnäköisen etunu kannalta Purra sopii Kokoomusksen apupuolukeeksi. Hei, mun verotus kevenee! Mitäs tässä valittamaan.

Sinällään en näe asiaa ihan noin yksinkertaisena. Täsmäisku köyhiin on liian rankka. Syviä arpia tehdään ja hintaa saatetaan maksaa epäsuorasti kauan.

Suomessa kenelläkään poliitikolla ei ole niin paljon valtaa kuin USA:ssa presidentillä. Ja minä koen, että Donald Trump on surkein tapaus joka tuohon tehtävään on päässyt... oikeastaan koskaan.

En minä kovinkaan monesta republikaanista pidä. Mutta en koe, että he kuitenkaan olisivat olleet suuri uhka demokratialle. Reagan oli suorastaan hyvä presidentti, sopi kasarille. Bush vanhempi meni vähän ohi, nuorempi taas oli vähän hölmö sätkynukke. Ei paha tyyppi sinällään. Kännäävä raikulipoika, joka kuitenkin kelpasi (kuten aina) biblebelttaajille. Niin se aina menee. TV-papitkin olivat niitä pahimpia synnintekijöitä.

Trump on sitten ihan eri asia. Narsisti + älyllisesti max. keskiverto (joka pressalle on hiukan liian vähän). No hänen tapauksessaaan todennäköisesti suurempi äly laskisi suosiota.

Todisteet hänen luomastaan uhalle demokratiaa kohtaan on luettavissa kaikkialta, minua fiksummat ovat kirjoittaneet siitä muutaman kirjastollisen verran.

Mutta moni kaipaa enemmän autoritääristä johtajaa, joka vaan käyttäytyy miten lystää. Siinä ei silloin mitkään demokraattiset arvot paina. Taitaa olla niin, että loppujen lopuksi aika harva todellisuudessa piittaa demokratiasta. Tärkeämpää on, että oman päässä muototunut maailmankuva saa vastakaikua tai kuviteltua vastakaikua. Ja semmoinenhan Trump on. Hän sanoo mitä sylki suuhun tuo ja fanit kaivaa sieltä sitten itselleen sopiviammat jutut ja palvoo häntä kuin jotain kulttia.

Osa ei palvo, mutta kannattavat sitten häntä vaan siksi, että vihaavat melkeinpä kaikkea mikä liittyy woketukseen tai sellaiseksi miellettyyn. Ja tätä heidän mielessään edustaa USA:ssa demokraattinen puolue. Joten kaikkea mikä on sitä vastaan, kannatetaan.
Turhaanko Suomen "vastuullinen media" haukkui Reagania koko 80-luvun ajan ja vasemmistolaiset taitelijat tekivät hänestä pilkkalauluja?

Mutta oman lyhytnäköisen etunu kannalta Purra sopii Kokoomusksen apupuolukeeksi. Hei, mun verotus kevenee! Mitäs tässä valittamaan.

Sinällään en näe asiaa ihan noin yksinkertaisena. Täsmäisku köyhiin on liian rankka. Syviä arpia tehdään ja hintaa saatetaan maksaa epäsuorasti kauan.
Näin minäkin ajattelen. Olen äänestänyt tätä vuotta aikaisemmin Kokoomusta, nyt en enää kyennyt.
Pahoin pelkään, että loppulasku tulee olemaan suuri ja arvet tulevat olemaan syviä.

Moni unohtaa, että olet niin vahva kuin heikon lenkkisi.

Tätä m1ies ei pysty myöntämään vaan haaveilee jostain Dolce Gabbanasta tms.
Toltse ja käppänä!😁

Sain kerran tuliaisiksi Toltselta ja käppänältä huumaavan tuoksun.
Hmmm, täytyypä kahtoa myydäänkö sitä vielä!🤗

Toltse ja käppänä!

Sain kerran tuliaisiksi Toltselta ja käppänältä huumaavan tuoksun.
Hmmm, täytyypä kahtoa myydäänkö sitä vielä!

Tulsi Gabbard. Sehän tuli Bernie Sandersia, joka on kommari. Uskomatonta, että m1es kannattaa jopa kommaria kunhan on sopivan näköinen nainen.

Ennen vanhaan sanottiin, että vasemmistolaisilla oli kauneimmat naiset ja parhaat bileet. Mut se tais olla jopa ennen m1ehen yliopistoaikoja.

• Rakkaus
Reactions: m1es
Tulsi Gabbard. Sehän tuli Bernie Sandersia, joka on kommari. Uskomatonta, että m1es kannattaa jopa kommaria kunhan on sopivan näköinen nainen.

Ennen vanhaan sanottiin, että vasemmistolaisilla oli kauneimmat naiset ja parhaat bileet. Mut se tais olla jopa ennen m1ehen yliopistoaikoja.
Aaaaaa, niinniin. Nyt olen taas kärryillä!😁
Kiitos kun selvensit.❤️

Jos puhut toisesta niin kannattaa ihan kutsua @m1es paikalle, että et juorua selän takana.;)

Itsekin äänestäisit Trumpia jos olisi pakko noista kahdesta valita!🙄
Puhuin Tulsin puolesta niin kauan kuin hän oli ehdokkaana. Tie kuitenkin katkesi, liian erilainen ja uskalsi puhua rouva Clintonin väärinkäytöksistä. Vierailija kuitenkin tiesi/muisti Lissua paremmin, respect! (y)
Nykyisin on vihreillä parhaimmat bileet ja antoisimmat naiset.
Irakin sodassa upseerina palvelleesta patriootti-Tulsista ei kyllä kommunistia saa. Edustaisi Suomessa varmaan kokoomuksen oikeaa laitaa.
Tulsin ulkonäkö sopisi presidentin tehtäviin. Fysiikka on aktiivi-lainelautailijana aika paljon noita kahta ukkoa paremmassa kuosissa.
Tulsi-Gabbard-Bikini-Photos-1024x576.jpg

1*ftpUzhlaxNxxLW_TNCU0Bg.jpeg

Aaaaaa, niinniin. Nyt olen taas kärryillä!
Kiitos kun selvensit.
Jos puhut toisesta niin kannattaa ihan kutsua @m1es paikalle, että et juorua selän takana.
Eihän vierailija pahaa puhunut, hieman kärjisti palstan tapaan. :giggle:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Miksi Lissu arvostaa sitä USA:n ex-pressaa joka ainoana ei myönnä tappiotaan. Ja aiheutti sillä Capitol Hillin hyökkäyksen?
Tämä arvostuskysymys on minulle vähän vaikea, mutta sinulle se näyttää olevan vieläkin vaikeampi.

Trump ei ole idolini, enkä tunne häntä riittävästi osatakseni arvostaa häntä. Hän on tehnyt fiksuja hyviä asioita ja hän on nostanut esillle vaikeita kysymyksiä. Se on ihan hienoa.
Tämä keskustelu on käyty useaan kertaan. Tiedät, että seuraavaksi puhun mediasta - arvasinko oikein?😁
Trump on käyttäytynyt ihan oikein mediaa kohtaan ja paljastanut samalla tämän mahdottoman suuria puutteita.👍

Puhuin Tulsin puolesta niin kauan kuin hän oli ehdokkaana. Tie kuitenkin katkesi, liian erilainen ja uskalsi puhua rouva Clintonin väärinkäytöksistä. Vierailija kuitenkin tiesi/muisti Lissua paremmin, respect! (y)

Nykyisin on vihreillä parhaimmat bileet ja antoisimmat naiset.
Irakin sodassa upseerina palvelleesta patriootti-Tulsista ei kyllä kommunistia saa. Edustaisi Suomessa varmaan kokoomuksen oikeaa laitaa.
Tulsin ulkonäkö sopisi presidentin tehtäviin. Fysiikka on aktiivi-lainelautailijana aika paljon noita kahta ukkoa paremmassa kuosissa.
Tulsi-Gabbard-Bikini-Photos-1024x576.jpg

1*ftpUzhlaxNxxLW_TNCU0Bg.jpeg

Eihän vierailija pahaa puhunut, hieman kärjisti palstan tapaan. :giggle:
Miten niin mua paremmin. Vierailija puhui Dolce Gabbanasta!😁

Eikä ukrainalaiset äidit, vaimot eivätkä lapset saa poikaansa, miestänsä, isäänsä takaisin! Näitä on kuollut jo 400 000!

Kuika paljon on tarpeeksi? Eikö yhtään hävetä, että olemme kannustaneet tappamaan 400 000 ihmistä?!
Hävettääkö sinua se että suomalaiset puolustivat itsenäisyyttä ja olemme edelleenkin itsenäisiä. Miksei ukrainalaiset tekisi samoin? Ja ilman sinun fanittamaansi raakalaisPutinia nuo kaikki 400.000 olisivat hengissä

Hävettääkö sinua se että suomalaiset puolustivat itsenäisyyttä ja olemme edelleenkin itsenäisiä. Miksei ukrainalaiset tekisi samoin? Ja ilman sinun fanittamaansi raakalaisPutinia nuo kaikki 400.000 olisivat hengissä
Taustatiedot merkitsevät paljon jotta voitaisi käydä jonkinlaista järkevää keskustelua aiheesta - meillä ne eroavat kuin yö ja päivä. Vaatisi myös halua ymmärtää toista.
Ollaan me yritetty kyllä - siitä voimme antaa aplodit itsellemme.
Ensin ollaan kaikesta eri mieltä ja lopuksi kaadat nappulat ja paskannat laudalle ja lällättelet vielä perään että olen Putinin rakastaja/Kremlin trolli/venäläinen/epäisänmaallinen/Trumpfani/Persu jne.😁

Säästetään toisiamme vaivalta ja aletaan vaikka nukkumaan.🤗

Kauniita unia ja hattaran kuvia.❤️

Taustatiedot merkitsevät paljon jotta voitaisi käydä jonkinlaista järkevää keskustelua aiheesta - meillä ne eroavat kuin yö ja päivä. Vaatisi myös halua ymmärtää toista.
Ollaan me yritetty kyllä - siitä voimme antaa aplodit itsellemme.
Ensin ollaan kaikesta eri mieltä ja lopuksi kaadat nappulat ja paskannat laudalle ja lällättelet vielä perään että olen Putinin rakastaja/Kremlin trolli/venäläinen/epäisänmaallinen/Trumpfani/Persu jne.

Säästetään toisiamme vaivalta ja aletaan vaikka nukkumaan.

Kauniita unia ja hattaran kuvia.

Suomen Talvisota ja Ukrainan sota ovat monessa asiassa samankaltaisia. Tietysti Ukraina puolustaa itseään. Mielestäni sinun logiikalla talvisodassakin olis pitänyt antautua

Suomen Talvisota ja Ukrainan sota ovat monessa asiassa samankaltaisia. Tietysti Ukraina puolustaa itseään. Mielestäni sinun logiikalla talvisodassakin olis pitänyt antautua
Noh, en ole ennenköän ollut samaa mieltä sinun arvailuista.

Suomen talvisotaa ja Ukrainan sotaa ei voi verrata keskenään. Ukrainan sota olisi ollut estettävissä jos tahtoa olisi ollut, Suomen talvisotaa tuskin millään. Jos aihe kiinnostaa niin kannattaa googlettaa: salattu talvisodan historia

Mitä tuo nyt tarkoitti? Että olet syvällä salaliittoilluusioissa ja kaksoistornit räjäytti USA itse? o_O
Salaliitto juu, mutta toki meidän tulee kutsua sitä salaliittoteoriaksi.🤷‍♀️

Tarkoitti sitä, että Trump paljasti deep statea, minusta hänen tulisi jatkaa hommaansa.

Yhteistyössä