Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olet ajatuksissani. Tänään on ollut itku herkässä. Musiikki on liikuttanut mieltäni. Suru menneestä ja kadotetusta. Myös tuhlattu aika harmittaa ja oma heikkous. Se ettei ole pystynyt olemaan rohkeampi. nm
 
vierailija
Olet ajatuksissani. Tänään on ollut itku herkässä. Musiikki on liikuttanut mieltäni. Suru menneestä ja kadotetusta. Myös tuhlattu aika harmittaa ja oma heikkous. Se ettei ole pystynyt olemaan rohkeampi. nm
Sinä kuljet mukana minun ajatuksissani. Kaikenlaiset tunteet kuuluvat elämään. Saa liikuttua ja itkeä, se voi keventää oloa. Onko aika ollut tuhlattua? Olemme kuitenkin pitäneet yhteyttä pitkään. Voisiko ajatella, että tämä aika on ollut tarpeen. Ja ehkä siitä voi seurata jotain hyvää?😌
 
vierailija
Sinä kuljet mukana minun ajatuksissani. Kaikenlaiset tunteet kuuluvat elämään. Saa liikuttua ja itkeä, se voi keventää oloa. Onko aika ollut tuhlattua? Olemme kuitenkin pitäneet yhteyttä pitkään. Voisiko ajatella, että tämä aika on ollut tarpeen. Ja ehkä siitä voi seurata jotain hyvää?
Kiitos viisaista sanoistasi. ♥ itse koen ajan tuhlaantuneen, en tule tästä enää nuoremmaksi ja aikaa kulunut välitilassa liian kauan.
 
vierailija
On se mahdollista. Tuo nyt oli vähän tuollaista hetkessä vellonutta turhautunutta vuodatusta, kun tulin Tinderissä yllättäen ghostatuksi, vaikka oli hyvä chat-keskustelu ja nainen vaikutti kiinnostuneelta. Olen minä seukannut hieman chubbynkin naisen kanssa. Hän oli aika kurvikas. Ei naisen tarvitse olla langanlaiha. Jos on iso tai kurvikas, voi kuitenkin pyrkiä siihen, että olisi kiinteä. Sama pätee miehiin: jos on iso ja roteva, niin sitten on. Harva kuitenkaan tykkää löysästä lölleröstä. Voi siis yrittää sen verran pitää kiinni terveellisistä elämäntavoista, että pysyisi suht koht ryhdikkäänä ja kiinteänä. Kaiken kokoisille on kyllä ottajansa.
Tuo oli hyvä tarkennus, että voi koosta huolimatta olla kiinteä. Itellä on jonkin verran pehmoistakin, ja tavoitteena on, että kiinteytyisin vähäsen. Mutta tykkään kyllä kurveistani ihan näinkin.
Harmi ettei tinder-keskustelu ottanut tuulta alleen. Tsemppiä sen kanssa! Kyllä tänne vuodatusta mahtuu, vaikka jotkut välillä muuta väittääkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari

Yhteistyössä