Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon vähemmistössä täällä mutta mä oon onnellinen K:n puolesta että sillä on gf ja bromance yhtä aikaa ja paljpn hyviä ystäviä. Onnenpekka. En oikein ymmärrä tätä joko tai -ajattelua, mikä täällä vallitsee. Ihmissuhteet on kaikki erilaisia. Mä nautin tästä huumasta ainakin ihan täysiä. Kaikkea hyvää kaikille<3 Nyt pakko nukkua.
 
I have never commented on the you know who, but I have to say this. She came on t
So! nicely lined up next to each other, everyone had a great feeling! None of them have a problem with it here, the truth should be remembered
We do remember but I think that for a woman to come on a boys' trip like this one is really lame.. I've never written or commented on her, but this I had to get off my chest.
Good night everyone!
 
vierailija
Oh sori en tajunnut. Mutta siinä joku crewn jäsen kävelee käytävää pitkin (joku muu kuvaa takaa päin) ja avaa oven saunaan jossa huudetaan "turpasauna, turpasauna". Näkyy että joku istuu laiteilla oikeassa reunassa alasti (sivuttain kameraan). Ei näy mitään kriittistä, mutta tuskin tiesivät että kuvataan juuri tuolloin niin ymmärrän että poistui.
Turpasauna? Ne sanoo "hyvä sauna", tosin pikemminkin huva sauna
 
vierailija
I have never commented on the you know who, but I have to say this. She came on t


We do remember but I think that for a woman to come on a boys' trip like this one is really lame.. I've never written or commented on her, but this I had to get off my chest.
Good night everyone!
You're not wrong. But I might do the same after seeing the footage of B&K together to be fair. Not sure I'd be ok with it (and also I have described both of my greatest loves of my life as my "brothers" at some point of the relationship so yeah...).
 
vierailija
Näen Bojanin ja Jeren välillä syvää ystävyyttä ja kykyä näyttää avoimesti sen. Enkä puhu siitä, mitä lavalla tapahtuu. Se mitä tapahtui Liverpoolissa oli täysin aitoa. Silloin kukaan ei vetänyt mitään showta, koska heidän ystävyytensä muutenkin oli alkumetreillä. Siihen hyvään meininkiin ihastuin ja sama näyttää jatkuvan.
 
vierailija
Lavalla on lavashow, jossa kuuluu vuorovaikuttaa muiden kanssa ja pitää hauskaa. Eihän siellä ole mitään ihmeellistä, tanssitaan yhdessä, annetaan poskipusu (hui kauhea!) ja lopuksi halataan.
Ai sinäkö luulet, että tässä ketjussa on pidetty K:n ja B:n välistä poskipusua hui kauhiana? Äläs nyt siellä vääristele puolustaaksesi feikkaajaa.
 
vierailija
Näen Bojanin ja Jeren välillä syvää ystävyyttä ja kykyä näyttää avoimesti sen. Enkä puhu siitä, mitä lavalla tapahtuu. Se mitä tapahtui Liverpoolissa oli täysin aitoa. Silloin kukaan ei vetänyt mitään showta, koska heidän ystävyytensä muutenkin oli alkumetreillä. Siihen hyvään meininkiin ihastuin ja sama näyttää jatkuvan.
Juuri näin. On muiden kuin K:n ja B:n ongelma, jos eivät tätä ymmärrä.
 

Yhteistyössä