Särkänniemen Trombi

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen kuullut että siinä satuttaa helposti itsensä ja on tunne että tippuu ja saattaa rojahtaa selälleen turvakehikon päälle. onko näin, kellään kokemusta? mitkäs ne jotkut jalkatukijutut on mistä lipsuu jalat pois?

uskaltaako siihen tämmöinen pieni (vajaa 160cm) ja laiha mamma mennä ollenkaan vai tuleeko musta muusia? :D
 
"iemel"
ihan hirvee. en pelänny et putoisin mut koko ajan joutu jäpittään et ei heilu ja kolise niihin häkkyröihin. en tykänny ollenkaan. niskat ja olkapäät tuli kipeeks
 
"a p"
hyi. voi olla kyllä että se jää käymättä sitten. mulle on jäänyt penskana traumat siitä mikä oli joskus skyflyer vai mikä, joka meni ylös korkeelle pää alaspäin, kun siinä tuntui että valuu ja tippuu :/ sitä en halua kokea enää.

eiköhän siellä viihdy vaikka jätänkin sitten tuon lisäksi väliin aikamaton ja hurricanen :D
 
"vieras"
Mua taas ällötti ne naamapehmusteet, mitkä haisi hielle ja kuolalle. Ihmiset hikoilee ja kiljuu sen päälle, yök. Kovasti siinä kyllä saa jännittää käsiään, että pysyy paikoillaan, ja ne portaat olivat kaikki ihan "väärällä korkeudella", liian alhaalla tai liian ylhäällä, joten olin vähän kyyryssä (163cm). Katsoin tuota turvavarustusta vasta laitteessa käytyäni, ja oli kyllä aika heppoisen näköinen, vaikka tosiaan uskon, että laitteet on niin hyvin testattu, ettei putoaminen ole mahdollista. Kyllä sitä kokeilla kannattaa, mutta varaudu pitämään kunnolla kiinni :)
 
"a p"
[QUOTE="vieras";24087572]Mua taas ällötti ne naamapehmusteet, mitkä haisi hielle ja kuolalle. Ihmiset hikoilee ja kiljuu sen päälle, yök. Kovasti siinä kyllä saa jännittää käsiään, että pysyy paikoillaan, ja ne portaat olivat kaikki ihan "väärällä korkeudella", liian alhaalla tai liian ylhäällä, joten olin vähän kyyryssä (163cm). Katsoin tuota turvavarustusta vasta laitteessa käytyäni, ja oli kyllä aika heppoisen näköinen, vaikka tosiaan uskon, että laitteet on niin hyvin testattu, ettei putoaminen ole mahdollista. Kyllä sitä kokeilla kannattaa, mutta varaudu pitämään kunnolla kiinni :)[/QUOTE]

no hyi :S eipä kuulosta houkuttlevalta naamaa tuohon sitten laittaa kyllä.
eipä mulla niitä voimia taida niin hirveästi olla että ihan paikalani saisin itseni pidettyä kun ylösalaisin kiepahtaa :S
 
"vieras"
Mä olin siinä pari vuotta sitten siskontytön kans ja se huusi alusta loppuun ihan täysiä, eikä aio tulla uudestaan. Mulle jäi sellanen kuva, että on kauhee, mutta hyvällä tavalla. Haluaisin mennä vielä uudestaan, koska paljon muuta en siitä muista :) Meidän poika 15 kokeili sen tänä vuonna ja sano, että ihan hirvee, vaikka kävivät melkein kaikissa muissakin laitteissa tyttökaverinsa kanssa.
 
mimummm
Se oli kauhee! Olin eilen siinä ja ku jalka lipes pois niin voi herranen aika ku luulin et kuolen! Siitä vois oikeesti ihan hyvin luisuu pois jos ei pitäis kroppaa jännittyneenä ja jalkoja...
 
vierailija
Siis se on paras. Niissä kiemuroissa, missä mennään myös selälteen, niin kannattaa pitää lujaa kiinni. Mut ite pelkäsin kuollakseni ennen laitteeseen menoa, että tipun, mutta se on mahdotonta. Siinä pysyy tosi hyvin, eikä heilu ollenkaan. Sehän riippuu paljon ihmisestä. Mun kaveri sano, että oli ihan kauhea, mutta minä taas rakastin sitä<3 eka kerta on se "pahin" mutta toinen ei tunnu melkein ollenkaan:) kannattaa kyllä mennä. Oli ihana kokemus ja aion jatkossa mennä montakin kertaa<3
 
vierailija
Oon 11v noin 160cm lapsonen ja selvisin laitteesta vaikka pidinkin silmiä välillä kiinni ja kiljuin kuin hullu. Tosiaan tulee vähän sellanen putoamisen tunne, mutta kun pidät käsikahvoista kiinni niin ei siitä putoa :) ja lopussa vähän töksäyttää, kannattaa varautua.
 

Yhteistyössä